Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Odložím zde sousedovy zkušenosti...třeba se to bude někomu hodit. 

Pořídil si na denní dojíždění do práce Hyundai Inster. Po 3 000 km mu vychází průměrná spotřeba do 9 kWh / 100 km. Nabíjí přes noc z garáže, žádný wallbox. Cenově mu to dle aktuální smlouvy na elektriku vychází za 200 Kč 400 km. Což je super.

Auto sice vypadá, jak vypadá...ale svoje splní a při klidné jízdě mimo dálnice nežere. Instra si tak oblíbil, že do klasického auta už sedá jen na dlouhé trasy.

 

 

67e1600b19af0.jpg

  • Like 1
  • Dát hlas 2
Odesláno

Nejel, neseděl jsem v tom, měl jsem půjčenýho Yarise hybrid a předával jsem to z5 se spotřebou 3,5 l (najel jsem asi 500km), mě se s tím tak fajn jezdilo,že jsem už "studoval" nabídky ojetin. No pak jsem si sedl zpátky do Priuse (ano vím...)a hned jsem se srovnal. Nerejpu, je to jen o nájezdu a potřebě komfortu při něm. Asi bych do takhle malého auta (pkud bych nezůstal ve městě) nešel, už z hlediska bezpečnosti, kdy pak jsou peníze to poslední... ale to jen výplod hlavy v pár písmenkách. Každopádně ať se mu dobře jezdí😉

Odesláno

Tak moje nabiječka taky nejspíš kaput,sice nabíjí,ale zásuvkový konektor se extrémně ohřívá, je ohnutý...kruci.

IMG_20250916_195717.jpg

  • Sad 1
Odesláno

Většinou bývá problém v zásuvce, buď nedotažené dráty pod šrouby, nebo vadná zásuvka a vyměnil bych ji jako první věc.

  • Like 2
  • Dát hlas 1
Odesláno
před 3 hodinami, Josef01 napsal:

Většinou bývá problém v zásuvce, buď nedotažené dráty pod šrouby, nebo vadná zásuvka a vyměnil bych ji jako první věc.

JJ a ideálně bych si nechal namontovat nějakou robusní/průmyslovou zásuvku.

Odesláno

Kabel dorazil. Otestováno. Auto se nezačne nabíjet. Objel jsem dokonce 3 různé veřejné nabíječky. Ikonka nabíjení začne blikat a stále bliká a bliká a nezačne svítit trvale a zároveň se koncovka kabelu nezamkne v autě. 

U starého kabelu auto vyhodilo chybovou hlášku. 

Nemáte někdo v Praze nebo v okolí Outlandera? Potřebuju ověřit, zdali je problém v novém kabelu nebo na straně auta. 

Odesláno
před 16 hodinami, Josef01 napsal:

Budeme řešit jak přežít, ale to sem nepatří.

Hromadné sexuální orgie se blíží 🙂 Jak jinak pořešit konec světa než hýřením 🥰

  • Haha 1
  • Dát hlas 1
Odesláno
před 3 minutami, safi napsal:

Kabel dorazil. Otestováno. Auto se nezačne nabíjet. Objel jsem dokonce 3 různé veřejné nabíječky. Ikonka nabíjení začne blikat a stále bliká a bliká a nezačne svítit trvale a zároveň se koncovka kabelu nezamkne v autě. 

U starého kabelu auto vyhodilo chybovou hlášku. 

Nemáte někdo v Praze nebo v okolí Outlandera? Potřebuju ověřit, zdali je problém v novém kabelu nebo na straně auta. 

Tak pokud se to stejne chova i na 3 tuznych verejnych nabijeckach, tak bych chybu uz nehledal v kabelu, ale zajel do servisu, bude neco spatneho s autem.

Zrovna ted jsem byl v servisu a tam rikali, ze nejcastejsi poruchy jsou prave v nabijecce v aute.

Odesláno (upraveno)

Pokud nabíjím z 220V zásuvky přes origo nabíječku. co jsem dostal k autu, tak vše funguje bez problémů. Tato nabíječka se k autu připojuje přes konektor TYPE1 - tedy stejný jako mám na nabíjecím kabelu pro veřejné nabíječky.

To mě vede k tomu že buď bude problém na straně auta, nebo je problém v novém kabelu a i ve starém... Ale asi se objednám do servisu... 

Upraveno uživatelem safi
Odesláno

JInak kolega měl nyní ID7 3 týdny v servisu.  Vyměnili články. Auto vyzvedl a .... opět stejný problém.. auto se zase stalo nepojízdným.  

  • Sad 1
Odesláno

ARMEX ENERGY aktualizoval nabídku elektřiny pro nové zákazníky, ceny silové elektřiny jsou nyní o 80 až 150 korun nižší, proti únorovému ceníku. Březnová nabídka ceníků, které jsou určeny k online sjednání, zůstala nezměněna, rovněž beze změn jsou nabídky plynu.

Uplynulý týden obchodník přišel s další novinkou s názvem ELEKTROMOBILITA. Jak již název napovídá, tarif je určen pro dobíjení elektromobilů. Jedná se o nejlevnější nabídku na trhu s cenou 2 290 Kč/MWh, jak v nízkém, tak ve vysokém tarifu. Zde ovšem nabídka nekončí, obchodník mimo dodávky proudu nabízí ještě zvýhodněný nákup elektromobilu Hyundai se slevou až 200 tis. Kč, dobíjecí kabel a slevu na nabíječku. Tato nabídka je určena nejen pro domácnosti, ale také pro firmy.

Odesláno
V 18. 9. 2025 v 12:27, safi napsal:

Pokud nabíjím z 220V zásuvky přes origo nabíječku. co jsem dostal k autu, tak vše funguje bez problémů. Tato nabíječka se k autu připojuje přes konektor TYPE1 - tedy stejný jako mám na nabíjecím kabelu pro veřejné nabíječky.

To mě vede k tomu že buď bude problém na straně auta, nebo je problém v novém kabelu a i ve starém... Ale asi se objednám do servisu... 

Takže ... je to funny. Dnes jsem znovu objel stejné nabíječky, ale se zahřátým autem. Starý kabel nefunguje a nový ano. 

Se z toho po....

Odesláno

To je teda vec, nekdy se to sejde. Me jednou nefungovalo nabijeni a pak jsem zjistil ze mam v uctu nastavenou starou kartu. Ani aplikace ani stojan neupozorni na problem s uctem nebo platboum vse se tvarim ze je vse v poradkum jen to nenabiji....

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...