Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Já mám u Škofin ročník nájezd 40.000 s tím, že mohu překročit o 5.000 bez postihu. Operák je na 4 roky. Vím, že tohle určitě nepřekročím. Firma platí měsíčně něco přes třicet......

Odesláno

Tak to je přece lepší přejet operák třeba o 20 tis. km ročně, než platit o 96 tis. Kč ročně víc na operák ne?

Odesláno (upraveno)

Nerozumim?
Kdyz to prejedu rocne o 20kkm, tak se nic nestane, protoze se pocita celkovy najezd za 3 roky. Bohuzel pravdepodobne diky neocekavane situaci na SK to najedu max za 2 roky.

Kdyz to prejedu o 20kkm celkove, firma zaplati 80kkc bez dane navic za prejete kilometry.
Kdyz mi daji A7, tak neni zadny vicenaklad, protoze auto stoji v garazi a ceka na ridice. 

Nicmene vyresit se to nejak bude muset, ta A7 ram nebude vecne a i30 s litrovym motorem a fofrklackem dlouhodobe neakceptuji :).

Nejvic by mi asi vyhovovalo ten najezd dojet drive a dohodnout s leasingovkou vraceni a objednani neceho noveho.
Pozadam fleet at to overi.

Upraveno uživatelem Qwuiddo
Odesláno
před 10 hodinami, Maro napsal:

@African cokoliv od nic po bambilion. Ale velmi, velmi rámcové ten id Buzz bude mít spotřebu někde mezi 20-25kwh na 100 čili na 500 km spotřebuje cca 125kwh což na veřejných nabijeckach bude od cca 900 (lidl) az klidně po 2500 (cez rychle) v cenach bez predplatneho/tarifu, tedy "z ulice". Různé tarify s tim ale umí ještě docela pohnout.

Kdybys to zkoušel ujet s naftou, jsi přibližně na ceně nabijeni na tesla superchargerech (tam by taková cesta bez tarifu vyšla na cca 1500), akorát u nafty se ti nestane, ze si ji ty nebo kdokoliv cestou (třeba hotel) vyrobi ze sluníčka a dotankujes ji zadarmo 🙂

Ještě edit, tom vyctu bavíme se čistě jenom o pohonné hmotě.

No jasný, není to člověk který by týden luštil kde nabíjet, aby to měl co nejlevnější... ve zkratce tedy pokud jezdíš způsobem, nabiji kde potřebuji, můžu být nemile překvapen. Dík za vysvětlení.

Odesláno

@Qwuiddo No když zvládne firma platit dvě auta na jednoho řidiče najednou, tak zvládne i přejeté km :)  Ale chápu, korporáty jsou někdy na hlavu, omezí obědy zaměstnancům, aby koupili za miliardu firmu, kterou za rok odepíšou :D 

  • Dát hlas 1
Odesláno (upraveno)

Když už je řeč o Buzz, známý vyměnil Teslu X za Buzz long Pro a je nadšený. Spotřeba podobná, místa spousta, což u 3 malých dětí je nutnost.

Upraveno uživatelem Josef01
Odesláno
před 2 hodinami, Josef01 napsal:

Když už je řeč o Buzz, známý vyměnil Teslu X za Buzz long Pro a je nadšený. Spotřeba podobná, místa spousta, což u 3 malých dětí je nutnost.

Môžeš sa o tom rozpísať? Niečo priestranné by som potreboval aj ja.

Odesláno

Ještě takový dotaz. Dvakrát jsem to zkusil nabít doma, ale protože nemám jak vykázat kolik, budu toto muset zavrhnout (stavět wallbox nebo platit si další appku nebudu).

Teď jsem s tím jezdil soukromě, a i když to u nás funguje jinak, tak to klidně vezmu na sebe, ale obávám se, že účetní to bude muset nějak zdokumentovat.

Asi jsem schopen to přibližně spočítat podle procent, ale teď nevím, jestli ukazatel stavu nabití 0-100% ukazuje jenom tu využitelnou kapacitu nebo celkovou? Asi to druhé, že?

Odesláno
před 1 hodinou, wawrik napsal:

Môžeš sa o tom rozpísať? Niečo priestranné by som potreboval aj ja.

Tohle napsal :

Ja vcera po mesici a vice nez 9tis.km v Buzzu sedl zase do Tesly abych ji projel, omyl od prachu a hlavne nabil, protoze po mesici stani -30%…🤦🏻‍♂️

A mohu zodpovedne rici, ze se mi nestyska, Buzz je lepsi v deviti z deseti ohledu, ten desaty je vykon (mam ale performance Teslu…), ale i ten Buzzovsky je na bezne jezdeni uplne dostacujici. Dojezd o malinko lepsi nez v Tesle a nabijeni radikalne rychlejsi.

A hlavne mohu pouzivat tempomat, ktery funguje genialne a za cele ty kilometry ani jedinkrat nevybrzil bezduvodne!, svetla i sterace funguji take skvele.

24kWh/100km mi zere Buzz na dalnici pri 130km/h (pochopitelne ne prumernych).

Asi tak za me s odstupem a jiz lehkym nadhledem.

Odesláno (upraveno)

První nabíjení na veřejné nabíječce.

Protože ještě nemám kartu od VW, jedu přes QR kód.

Nabíječka v Ostravě u Kauflandu/Sconta.

To mě nebude bavit (na počátku to ukazovalo 40 min do 100%) 👿

IMG20250706105906.jpg

Screenshot_2025-07-06-11-05-08-47_917fc1f6c8d13b5e16f44b18369c5b6a.jpg

Upraveno uživatelem Pozorovatel
Odesláno
Před hodinou, Pozorovatel napsal:

První nabíjení na veřejné nabíječce.

Protože ještě nemám kartu od VW, jedu přes QR kód.

Nabíječka v Ostravě u Kauflandu/Sconta.

To mě nebude bavit (na počátku to ukazovalo 40 min do 100%) 👿

 

 

To chce nabíjet na pořádný nabíječce ČEZ 50 kW je sračka, to už nikdo nechce na cestách používat s výjimkou, že potřebuješ nabíjet dlouho. Tady je nabíjecí křivka.

https://infogram.com/vw-id7-tourer-pro-77-kwh-prubeh-nabijeni-1h984wv09me3d2p

  • Like 1
Odesláno
Před hodinou, Pozorovatel napsal:

Čtyřčlenná rodina na týden do hor.

Nejvíc toho má samozřejmě manželka 🙄

Na tak velké auto to není nic extra.

IMG20250707082757.jpg

Jak blbe vidim, tak me na prvni dobrou napadlo, ze si vezes elektrocentralu 🙂

image.png.f4f8c952aeba0dae04794bfc51503897.png

Odesláno

Moje prvni zkusenost s klasickym hybridem a musim rict ze super. cca 600 km po Korsice a fakt na tyhle mestecka a silnice mezi vesnicema, kde vicemene nejsou dalnice, tak asi idealni prostredi pro takovy auto. 

Celkova tydenni spotreba 3.8 litru, koukal jsem ze to ma nadrz na 36 litru, takze 900 km na nadrz. Parada. I v tech silenych vedrech co byly minuly tyden, tak klima vydrzela jet vzdy nekolik minut z baterky kdyz jsme nekde zastavili. 

PXL_20250629_092450443.thumb.jpg.16481c8f768abee3430934f24e1965d5.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...