Gustaf Odesláno 28. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2019 Jj, však taky od mého dětství byly uložený nějakých 25let v krabici....vytahnul jsem je jen kvůli tomu, že jsem je chtěl prodat. No a všichni mě to rozmluvili, že je to blbost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5etter Odesláno 29. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2019 Nádhera. Spoustu z nich znám - má je otec. Něco z Ruska. DeAgostini Foxtoys Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 29. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2019 No? Pěkný kousky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 30. ledna 2019 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 30. ledna 2019 Jaj, tu nulajednicku jsem mel v cerne barve jako prvni auto.Dodnes mi to zena sem tam pripomene - utratil jsem za ni totiz veskerou hotovost, co jsme dostali na svatbe :-)Ale v zime s ni byla hrozna sranda. Tedy s tou Ladou. S moji pani je sranda celorocne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 30. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. ledna 2019 Gallardo Supertrofeo za supr cenu:https://www.svetauticek.cz/www-svetauticek-cz/eshop/1-1-Modely-1-18/3-2-AUTOart/5/26474-Lamborghini-Gallardo-LP570-Supertrofeo-Stradale-grey-1-18-AUTOart Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 30. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. ledna 2019 Porsche 356 a Jaguar XK120 v měřítku 1/24 od firmy BBurago v pozadí: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 31. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. ledna 2019 dobrý vlákno, tak trochu nostalgie na hračky, mi jen mírně udivilo, kam až se dohrabaly ceny modelů.....,to je palba, kam se serou primky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5etter Odesláno 31. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. ledna 2019 Když jsme u těch žigulů, připomeňme si nula pětku, se kterou už jsem se tady kdysi chlubil. Snad se neurazíte, že ji sem cpu znovu. Tehdy jsem spílal tchýni, že mi vyhodila krabičku od tohoto modelu. No, tímto se jí veřejně omlouvám, moje podezření bylo mylné. Krabici s krabičkami od modelů nevyhodila, jenom přemístila. Nedávno jsem ji na půdě objevil, když jsem hledal něco jiného. Takže povedená krabička je zachráněna a můžu vám ji ukázat. A ještě poslední Lada, aby jí to nebylo líto, když tady byly všechny ostatní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 31. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. ledna 2019 Ta 05ka je krasavice. Kdysi jsem pár ruských modelů taky měl. Bavily mě hlavně otevírací zadní dveře. Nevím o jiných modelech 1/43, které by to měly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 31. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. ledna 2019 Žigulíky jsem nikdy neměl Jsou to krasavci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 31. ledna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. ledna 2019 Díky za připomenutí, měl jsem hnědého, jestli si dobře vzpomínám, měl gumové pneumatiky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klobadysek Odesláno 2. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2019 Tak Vám tu sovětsko-italskou vlnu trochu přeruším. Tohle je model, který jsem chtěl protože jeho předloha je méně známá. Moto Guzzi od svého založení až do první poloviny padesátých let slavila závodní i obchodní úspěchy především svými ležatými vzduchem chlazenými jednoválci a to jak v kubaturách 500 tak 250ccm. Nicméně Carlo Guzzi experimentoval i s jiným uspořádáním motoru: dvoj,tří i čtyřválce, ale žádný neslavil takový úspěch.Quattro cilindri 500 je typ závodního stroje z roku 1930 má objem 500 ccm, řadový čtyřválec vodou chlazený je směsicí nového a starého myšlení. Dvojitá Bosch mangeta, kompressor Cosette na převodovkou, umístěnou za klikovou hřídelí, jehličková ložiska a moderní mazání. Stejně tak vrtání 56 a zdvih 50mm by byly i dnes parametry u motoru orientovaného na výkon. Nicméně překvapivě zde byla použita šoupátka a již v té době zastaralé ruční řazení místo nožního a pouze tři rychlosti. Motocykl nabízel na tu dobu vysoký výkon 40 koní při 7800 on/min ale při váze 165 kg jeho výkon byl znevýhodněn oproti konkurenčním strojům vážícím cca 120 kg. Pokud se týká podvozku, tak se zde objevily nové prvky - duralové desky za motorem, které snižovaly hmotnost a pomáhaly absorbovat vibrace. Bohužel zadní kolo stále zůstalo neodpružené stěžujíce ovládání motocyklu na nerovném povrchu. Motocykly Quattro Cilidnri 500 se účastnily závodů do konce roku 1932. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klobadysek Odesláno 9. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. února 2019 (upraveno) Moto Guzzi GT zkonstruovaná na konci dvacátých let byla portagonistou slavné cesty na Nordkapp, kterou podnikl v roce 1928 Giuseppe Guzzi (starší bratr Carla Guzziho), který vyjel z Mandella a dorazil na Nordkapp ve 28 dnech. Na cestě spotřeboval 128 litrů benzínu a tři pneumatiky. Na počest tohoto úspěchu byla motocyklu dáno jméno Norge. "Cestovatelský motocykl" GT byl první motocyklem vybaveným plně odpruženým šasi, které bylo komfortnější pro jezdce a nezhoršovalo stabilitu motocyklu. Motor byl vzduchem chlazený jednoválcový 4 takt 498,4cm? o výkonu 12 koní při 3800 otáčkách s třemi ručně řazenými rychlostmi dosahoval rychlosti přes 100 km/h . Byl rovněž jako první motocykl vybaven centrálním stojanem. Vážil 200 kg. Upraveno 9. února 2019 uživatelem klobadysek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 9. února 2019 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 9. února 2019 Nadhera! Motorky, modely, fotky, proste parada! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 10. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2019 Já se teda budu opakovat, ale taky: Nádhera! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klobadysek Odesláno 10. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2019 Díky chlapi, snažím se . Pokud se týká modelů tak tyhle Starline/Hachette čtyřiadvacítky jsou neuveřitelný v poměru cena výkon. Ještě váhám jestli to rozšířit o druhou skříňku. Dobrá zpráva je, že je tam konečné číslo, kdy lze mít sbírku kompletní (cca 90 modelů) a je to poměrně skladné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 11. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2019 k těm žigulíkům - je to velmi solidně provedené, nápisy na krabičce v ruštině skutečně nelžou, Tak to je fakt dobrý, ale třeba dnešní Abrex je dle mých náhledů slušně řečeno - poněkud nedokonalý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 11. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2019 Už několik let je u Abrexu problém vybrat si kus bez nějakého nedostatku. Je to velká škoda. Začátky vypadaly hodně slibně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 11. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2019 ano, ano, tak to je, některé věci od nich bych nazval přímo bastly s velkým B.... třeba modely s motory vzadu 1000MB/MBX - byla snaha jim to korigovat právě z důvodu výroby v číně a přímo detailních hrůzností, ale jsou chytřejší.... podle toho to také vypadá... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verner35 Odesláno 11. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2019 Corgi Bond angloše ze šedesátých a sedmdesátých let, u toyoty vystřelují rakety, astony mají vysunovací kulomety, vzadu vyskakuje štít a katapult zloducha. Stříbrný má vzadu a vpředu otáčecí spz a z kol se vysunují trhače pneumatik. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se