Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

 

Vždyť tam skoro nic není.... 

 

  • Čalounění: Kombinace tkanina Norwich černá / syntetická kůže ARTICO

 

 

Je to hodně ořezaný, že by tam nebyla ani klima? nebo to možná zapomněli napsat. No nevím, za 450 tis. koupíš pěkný Ečko model 2010 s nájezdem do 180 tis. a bude v plný palbě 4Matic na vzduchu 3l motor s akt. tempomatem atd., což u nich zaplatíš za 24 měsíců a nemáš pak nic. Pro firmu super, pro fyz. osobu sebevražda.

Uz jsem doma a koukam do specifikace a v cene je mj.

Head Up

Multibeam LED

Podvozek Agility Control - selektivni tlumice

Parking Pilot

 

Odesláno (upraveno)

@Sphinxx: Chápu, že ten výběr může a očividně působí dost prapodivně, ale je to tak jednoduché jako s hodinkami. Něco nosíš, dlouho jsi spokojen, a po čase zatoužíš po vyšším levelu. Jenže s tim levelem nemáš pražádné zkušenosti a tak hledáš zdroj co nejvíce informací a nejlépe reálných zkušeností, protože není v Tvých (resp. mých) silách objet a vyzkoušet všechny vozy, co by se mi případně zamlouvaly :D Proto teď střílím dost na slepo, s cílem vybrat tak 2-3 favority s poměrem nejlepší cena/provoz/výkon/užitná hodnota. LSko jsi tam hodil naprosto parádní, děkuju - určitě na některé zajedu kouknout a projet.

Upraveno uživatelem Maxel
Odesláno

Ano, to mají prakticky v základu. IBM kupuje tuhle auta za 470 tis. bez DPH.

Počkej, IBM kupuje ale C klasse, ne? A drtivá většina jich je na poklicích, v bílé základovce a to je mi do breku, když to vidím. Ale mají to za cca 7.9t bez DPH na operák, pokud mám správné info. Ale holota.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Maxel: Projeď se v Sku, LSku za mě jsou obě auta super, ale já bych se ojetého Medvěda bál asi více než ojetého Lexe. Nevím, jak je na tom Sko, ale myslím, že sáhnout v této cenové hladině na opravdu pěkný kousek bude pravděpodobnější u Lexuse. Nicméně, jak jsem psal, chce to se svézt. Superbem nešlápneš vedle, ale drží si cenu vysoko (3.6) a navíc ta dvě výše uvedená auta jsou komfortem, technikou i pohodlím úplně někde jinde a to sám víš, že Supa můžu :) .  

Odesláno

Vjace: Ano omluva Cčko, Ečko bude tak o 200 tis. dražší.

 

Náklady na servis se nedají jednoduše spočítat, je to tak rozdílný, že to může být 5 tis. za rok a taky 100 tis. za rok. Sko má výhodu, že když se něco se.re, tak to 50 tis. km to všechno vychytají (v 80% je to elektronika). Já měl před tím Ečko model 2010, koupil jsem ho 1,5 roku staré za 900 prodal za 450 (přátelská cena, běžná by byla 490) a vrazil do něj cca 60 tis. protože jsem vymetl obr díru a odešel časem vzduchový tlumič. Teď ho má soused a za 1,5 roku do něj nedal nic, jenom za klasiku olej, filtry atd. To auto stálo cca 1.8 mil. nové. Kdybych nechtěl Sko, tak ho mám dodnes s minimálními náklady, za operák bych zaplatil za tu dobu 1.1 mil. a to je sakra rozdíl, když zůstatková hodnota je pořád kolem 380 tis.. Operák je super, když se porovnává nové auto, jinak je to úplně jinde.

Odesláno

Vim, že tu diskuze kolem Jagů už taky proběhla, ale koukal jsem že lehce přes 4 kila se dá pořídit pětiletý XF s nájezdem do 100tkm. Což je další z povozů, který by mi rozhodně nevadil :) Nemáte ho někdo doma, že bysme trochu pokecali - spíše do SZ. Díky

Odesláno

Mě by se Jaguar líbil, ale po diskuzích s lidimi, co tomu rozumí se neodvážím auta z Anglie (vyjma opravdu prémiových aut), já mám pocit trojský kůň pro Evropu :)

Odesláno

Maxel: golf R za 400 kila jeste chvili nebude, zvlast kombik, kterych je par ks. ani s tim supem to nejde rovnat, R je auto pro zabavu, se kterym muzu jet na dovolenou, stejne tak na nordschleife, pritom te to na provoznich nakladech nezruinuje, jako s4 nebo 335i. Superb neni ani na zabavu, ani na pohodli.

Odesláno

Maxel: golf R za 400 kila jeste chvili nebude, zvlast kombik, kterych je par ks. ani s tim supem to nejde rovnat, R je auto pro zabavu, se kterym muzu jet na dovolenou, stejne tak na nordschleife, pritom te to na provoznich nakladech nezruinuje, jako s4 nebo 335i. Superb neni ani na zabavu, ani na pohodli.

nemyslel nahodou golf VI R?

To se okolo 400-500k pohybuje, ne?

Odesláno

Když bych uvažoval že nechci MB ale ani Superb, tedy něco mezi tím, tak bych volil nový Phaeton. Není to auto pro zábavu, ale pěkné svezení a nebudí nikde moc pozoronosti a cena srandovní na tu třídu.

Odesláno

Hyundai Genesis da se za cca 1100000 rok stary najeto pod 10.000km. 3,8 benzin a vybava full.

 

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odesláno

Hyundai Genesis da se za cca 1100000 rok stary najeto pod 10.000km. 3,8 benzin a vybava full.

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Příhoď pár tisíc a máš nového mustanga GT!!!!
Odesláno

Pletes si Genesis (5m sedan) a coupe co jde sehnat za par set tisic.

Aha, sorry, myslel jsem, že poptáváš coupé.

Odesláno

Já v tom jenom seděl v salonu a dostal jsem k tomu výklad, co všechno to umí, vybavený je to dobře i designově se mi to líbí. Má to jeden známý a říkal, že se mu v tom jezdí výborně. Ano spotřeba je masakr, ten motor nebude žádný zázrak, takže průměr 12-13 l bude normální. Servis bude stejně drahý jako na MB, takže si to lidí kupují jen kvůli závisti ostatních.

Odesláno

Kámoš měl H.Grandeur a překvapilo mě že za ty prachy (cca kilo, najeto 130tis,cca6let starý) to nebylo špatný ježdění, bez emocí, kule to nerve, ale poslouží.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...