ATOM Odesláno 29. června Nahlásit Odesláno 29. června před 13 minutami, Vit napsal: Mám ji doma třetí rok a jsem spokojen. Parada Vite, to je dobry slyset
African Odesláno 30. června Nahlásit Odesláno 30. června Tak jsme taky dnes koupili novou nákupní tašku do města, byl jsem přehlasován, ale je pravda že mě VW Taigo bavilo. Ten motor 1,5 se 150 koňmi je fajnový a docela upaluje, celkově příjemná jízda. Teď jsou v akci, takže i dobrá výbava, parádní přední světlomety, asistenti jdou lehce vypnout z volantu....no vyhrálo výběr. Servis pět let zdarma s výběrem nějakého leasingu kde člověk nedá ani kačku navíc, zajímavé. 3 týdny dodání na dnešní úlety s dodáním super Ještě jich pár mají, kdyby měl někdo zájem, akce trvá myslím ještě tento týden, leasing 0% pouze dnes pokud nekecali. https://skladovevozy.volkswagen.cz/car/V-2025-0700630-CZ 5 1
Zdenek1307 Odesláno 30. června Nahlásit Odesláno 30. června V 27. 6. 2025 v 14:19, AndyAaron napsal: Ten je fakt super. To mi bude vrtat v hlavě. Přeju hodně pohodových km. 1 1
gunman Odesláno 1. července Nahlásit Odesláno 1. července Doma chyběl plesnivý sýr a staré víno, tak nezbylo nic jiného, než vytáhnout auto bez střechy a zajet na nákup. 4ba0e454-cee5-4f7e-82b5-14b129eed3a4.mp4 3 1 3
Micey Odesláno 2. července Nahlásit Odesláno 2. července @gunman Parada.. Jinak na vsechny, ja uz jsem asi (urcite) uplne blbej, ale muzu jet tady doprava, kdyz je tam cervena? https://maps.app.goo.gl/DBddiCeUWSUFFQxk7
AndyAaron Odesláno 2. července Nahlásit Odesláno 2. července Cervena plati pro smer rovne. Vpravo zadnej semafor neni. 1
Koprisalov Odesláno 2. července Nahlásit Odesláno 2. července Můžeš jet pokud si v pravém připojovacím pruhu .
Micey Odesláno 5. července Nahlásit Odesláno 5. července V 24. 6. 2025 v 19:11, Micey napsal: Kouzla operativniho leasingu. Ja sem s tim za ty prachy fakt spokojenej, ale holt to nese svy specifika. Zejtra brzo rano odjizdime na dovcu, tam zpatky nejkratsi cestou cca 1800 km. Mno a pred hodinou na me v aute zasviti “olejovy servis, za 1900 km”. Autem jedu na dovolenou abych tam mohl jezdit, takze je jasny, ze to o par set kilaku pretahnu. Jak jsem opatrnej, volam teda na leasingovku (VWFS) co s tim.. “No to by chtelo udelat ten servis, prejet kilometry pres servis by se nemelo a byl by to problem”. Rikam, no a co mam teda jako delat, kdyz za par hodin odjizdim? “Zavolejte si do autorizovanyho servisu, neco vam reknou a nam to potvrdej”. Ve dvou servisech se mnou mluvej jak s debilem, co ze to po nich chci, ze jim je uplne fuk jestli prejedu o 20 nebo 500 km, ale ze u leasingovky to muze bejt problem. Mno a ten servisni interval je samo variabilni, mohlo se to ozvat ted, nebo za dalsich 5k km, neslo si jako pred tejden rict ze mam najeto 15k a dam to na servis. Takze na to seru a neco se stane, ale uplne nadsen nejsem:) Jen pro info a diky vsem co se vyjadrili.. dnes po najeti dalsich cca 2300 km na me sviti “olejovy servis, za 1500km”:) Ocividne tomu velmi dobre udelalo doliti par deci oleje (jo, to se dle leasingovky taky nesmi) a hlavne dve dlouhy jizdy, jinak je to auto bohuzel zvykly spis na kratsi pojizdky.
shaggy Odesláno 6. července Nahlásit Odesláno 6. července Isli by ste do Mercedes E220d All-Terrain 12/2020 s 185tis km za 15tis eur? 1 majitel, sk povod, neburane, plny servis iba v MB.Je nieco coho obavat? Okrem nakladov na bezny servis.
eloga Odesláno 9. července Nahlásit Odesláno 9. července (upraveno) V 29. 6. 2025 v 18:33, ATOM napsal: No ja take tak, prvni a myslim ze i posledni Pro rodinku se psy to mas idealni vuz Muj 20 let sty VW caddy 2.0 Mpi ecofuel doslouzil a chtel jsem neco jednoducheho, dobre postaveneho a hlavne usporneho. Nova Fabia narostla do rozmeru drive nizsi stredni tridy, rozdrtila konkurenci podobne jako Octavia v aerodynamice, hlucnosti a ja zvolil jeste k tomu ten nejobycejnejsi motor 1.0 mpi 59kw kvuli jednoduchosti a spolehlivosti Po 2kkm predcila moje ocekavani jak v dynamice, podvozku, hlucnosti, tak ve spotrebe, ktera je i pres syrovy nezajety motor 4l/100km. Jsem fakt spokojen. Já tohle chápu, Fabia4, jen ten motůrek, Dobrá. Mně na tom projektu vadilo německé rozhodnutí zarazit karoserii kombi4, tedy něco jako dávný a praktický Forman. Náš Forman Miloš, jak jsme mu říkali, byl dokonalý zejména proto, že to byl firemní vůz z Boleslavi a po příchodu pánů VW takové vozy vyhodili z kola ven a a tak mohl jet se mnou domů. A poté zase po létech různých s Fabkou1 jsem doufal, že to bude fajn, ta nová 4. jenže né ten tříválec, proboha. No a průšvih, napřed nic - nebude kombi 4 a pak tam začali dávat 1L/3v i do Octávii atd. Jax z toho ven? Sehnat v posledním roce výroby Fabku 3 v kombíku, děsný problém, ale s odřenými zády jsem to trefil. Auto bylo jen skladovka, takže leccos tam bylo/nebylo ale co už. Prostor to má a pro dva lidi do Vidlákova, na hory a sem tam k moři to stačí. Bohužel v tom samo je motor 3v/T. Ale motůrek je v turbu a je velice snaživý. Není to letadlo, ale jezdí to fajnově. Fabia3, tuctovka za půl míče. Fabia4, už jsem nad tím koumal, ale jedině s tou 1,5. Motor3v sice běhá, ale čtyřválec je klasika. Tož tak. Upraveno 9. července uživatelem eloga
ATOM Odesláno 9. července Nahlásit Odesláno 9. července před 7 minutami, eloga napsal: Já tohle chápu, Fabia4, jen ten motůrek, Dobrá. Mně na tom projektu vadilo německé rozhodnutí zarazit karoserii kombi4, tedy něco jako dávný a praktický Forman. Náš Forman Miloš, jak jsme mu říkali, byl dokonalý zejména proto, že to byl firemní vůz z Boleslavi a po příchodu pánů VW takové vozy vyhodili z kola ven a a tak mohl jet se mnou domů. A poté zase po létech různých s Fabkou1 jsem doufal, že to bude fajn, ta nová 4. jenže né ten tříválec, proboha. No a průšvih, napřed nic - nebude kombi 4 a pak tam začali dávat 1L/3v i do Octávii atd. Jax z toho ven? Sehnat v posledním roce výroby Fabku 3 v kombíku, děsný problém, ale s odřenými zády jsem to trefil. Auto bylo jen skladovka, takže leccos tam bylo/nebylo ale co už. Prostor to má a pro dva lidi do Vidlákova, na hory a sem tam k moři to stačí. Bohužel v tom samo je motor 3v/T. Ale motůrek je v turbu a je velice snaživý. Není to letadlo, ale jezdí to fajnově. Fabia3, tuctovka za půl míče. Fabia4, už jsem nad tím koumal, ale jedině s tou 1,5. Motor3v sice běhá, ale čtyřválec je klasika. Tož tak. Jasny, 1.5 TSi, to uz je ve Fabii trhac asfaltu Nicmene, motor je to dost technicky narocny bych rekl. Fabku chci aspon na 15 let a co je jednoduche, je spolehlive. Tady neni nic navic, jednoducha konstrukce, zadny EGR, zadny GPF, zadne turbo. Dynamika je pro klidneho ridice jezdiciho na spotrebu dostatecna a na dalnici je Fabia opravdu tichoucka. V beznem provozu se musim divat na otackomer, protoze nejsem schopny radit podle sluchu. Kdyz to porovnam s vw caddy s dvoulitrem, ktery vazil cca 1750kg, Fabia je proste hbitejsi a zivejsi auto. Jsem fakt spokojen se vsim co nabizi. Navic jeste stale preci jen vic verim klasickym vlozkam valcu, nez technilogii plazmatickeho nanaseni tvrdokovu do hlinikoveho bloku. Ale kdo vi, treba to vydrzi taky statisice km. 1
zacik Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července V 6. 7. 2025 v 13:45, shaggy napsal: Isli by ste do Mercedes E220d All-Terrain 12/2020 s 185tis km za 15tis eur? 1 majitel, sk povod, neburane, plny servis iba v MB. Je nieco coho obavat? Okrem nakladov na bezny servis. podozrivo dobra cena, take auta idu od 25tis vyssie, aj ak to je uplny holobyt. Za tie prachy by som do toho isiel, ale pri 185tis km treba byt pripraveny ze sa to moze zacat sypat (dpf, vstreky, turbo, rozvody, tlmice, automat)....takze treba mat dobreho dvorneho mechanika
shaggy Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července Vsetko na 100% sedi.V mercedese by na odkup dali 20k a predavali mozno za tych 25k. Dostal som ponuku na 15k.Co som zistoval tak odchadzaju ovladacie ramienka na ventiloch. Vybehaju sa loziska. To moze byt servis za 3k, kedze cely vrch sa odstrojuje a meni sa kopa veci a asi 200 srobov.Retiazky mozno tiez za chvilu na vymenu, netusim ci motor musi von.Je to na vzduchu. Vaky tiez neziju vecne.A ramena, tycky, silentbloky to sa moze hocikedy ozvat. A vsetko ostatne co si napisal.Je to na 19" kolach, takze len pneu su tak za 8 stoviek.Ja mam ceedku v zaruke a este dlho bude. Vsetko ma na nu stoji tak polovicu. Ale kazde vozenie nieco stoji a Ecko sa nemoze s ceedom porovnavat.
Micey Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července No, jestli je to vylozene z rodiny od nekoho kdo chce pomoci.. Tak asi neni moc co ztratit, ne? Kdyz bude nejhur, tratit bys na tom tak jako nemel.
ATOM Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července (upraveno) Si tady s dovolenim trochu postezuji Takze doted jsem platil s 20 let starym volkswagenem na cng plnicim emisni normu EU4 za dalnici polovinu jeji ceny. Ted s novym autem plnicim nejnovejsi EU6e plnou palbu za dalnici. Me to prijde divne Upraveno 10. července uživatelem ATOM
African Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července Nová nákupní taška převzata, snad ty najeté km bude dávat lépe než ten tříválec Puretech 1,2 od Pažouta...to se upřímně moc nepovedlo, 70.000 najeto, dvakrát dělaný motor. Tříválce už mají do baráku zákaz Tady ta 1,5 bez řetízku je prý už vcelku spolehlivý agregát od VW, no čas ukáže... každopádně se s ním jezdí příjemně a 150 koníků je na tak malém autíčku vcelku znát 2
YPO Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července Tak pomalu Afri, víš, že hned všechno zkurvíš. Aby to nedopadlo jako s tím křoviňákem
African Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července před 12 minutami, YPO napsal: Tak pomalu Afri, víš, že hned všechno zkurvíš. Aby to nedopadlo jako s tím křoviňákem Když oni ty dnešní výrobky jsou volajaké moc choulostivé
Murphy97 Odesláno 10. července Nahlásit Odesláno 10. července před 6 minutami, African napsal: Když oni ty dnešní výrobky jsou volajaké moc choulostivé Afri, mam te nejak “zaskatulkovaneho” jako odpurce koncernu/VW… co se zmenilo?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se