mrazik Odesláno 22. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2015 Golf je mimo. Mám Leona a dnes jsem byl v servise s něčím. Jen tak ze srandy jsem se zeptal co by za něj dali na protiúčet a docela mi udělali radost, tak jsem to doma probral a našel u nich na skladě Leona ST s motorem 1,2 81kW a šestikvaltem. Tenhle motor by už měl mít řemen. Záruka je na něj 5 let. Současnýho Leona jsem kupoval před skoro 5 lety s 60k na tachu od kamaráda, teď mám 180k. Jsem s ním spokojenej, celkem to funguje a jede se s ním příjemně. Se Seaty tudíž problém nemám. Kdysi jsem měl Golfa+ a byl jsem s ním furt v servisu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kapo Odesláno 22. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2015 Mám Seat Altea XL 2011 s 1,2 tsi 77kW, spotřeba mezi 6-7 litry podle stylu jízdy. Najeto mám necelých 70kkm, jediný problém jsem měl s kunami, když mi nakousaly zapalovací kabely. Nastříkal jsem kabely sprejem proti kunám a zatím je klid. Přesto mám náhradní kabely v autě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 22. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2015 To glk ma vzduchovej podvozek nebo jenom pruziny? Klasika, bez vzduchu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 (upraveno) Já mám 1,2 tsi v nové pracovní Octávii a jsem docela překvapenej. Když jsem jí přebíral, tak jsem se křižoval, šel jsem z 2,0 tdi. Nakonec musím uznat, že to jede na ten objem docela slušně (mám ji cca měsíc). Ve vyšších rychlostech na dálnici musí člověk víc řadit, aby akceleroval a stejně tam má svoje limity, ale zátah z nižších rychlostí je..jak to napsat...dostatečný pro běžné užití. Tento motor má nahrazovat atmosférickou 1,6 a tu jsem měl svého času v Octavii první generace taky a pokud je to tak, náhrada je to plnohodnotná, 1,2 tsi jede líp, než stará 1,6. Je tam ten divočejší zátah z nízkých otáček,díky turbu. Pravda ale taky je, že než se to roztočí, je to úplně mrtvý auto. Spotřebu mám u nového auta využívaného tak půl na půl dálnice a město někde okolo 7-7,5. a to jí po prvních cca 1500 km moc nešetřím, protože jí chci zajet a nějakýho toho koníka přidat. Takže za mě - výkonově pro rodinný auto docela v poho, spolehlivost neposoudím, je to nový. I když teď mě napadá, že já jezdím furt sám, nevím co to udělá, až naskočí rodina a bagáž. Asi to bude docela znát... Tak dobře vyber Upraveno 23. prosince 2015 uživatelem varjag Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Služebnímu auto na motor nehleď - zaplať pánbůh i za horší auta, než je Oktávka... Taky jezdím v autě, který bych si sám nikdy nekoupil (a je to ten nafťák). Ale do soukromýho si teda neumím představit, že si to někdo koupí, když je na světě tolik hezkých a levných aut s lepšíma motorama. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tenge Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 (upraveno) Co teda zvolit do nové rav4 za motor? Ročně mam cca 20k km, 2017 bude asi 25-30k. Diesel papírové 4,7l, ale je to diesel od BMW a realita 5,5-6, benzin papírové 6,7l, realita bude kolem 8, hybrid papírové 4,9, realita asi daleko nebude.. Upraveno 23. prosince 2015 uživatelem tenge Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 S 20k to je snad jedno, ne? Kup ten nejlepsi, tj. benzin. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Co teda zvolit do nové rav4 za motor? Ročně mam cca 20k km, 2017 bude asi 25-30k. Diesel papírové 4,7l, ale je to diesel od BMW a realita 5,5-6, benzin papírové 6,7l, realita bude kolem 8, hybrid papírové 4,9, realita asi daleko nebude..Já Ti neporadím - v X5 mám 4,8i v benzínu, ale za bombastický svezení platím spotřebou. V dalším autě mám V6 třílitr taky v benzínu, taky bez turba a je to podobný. Obě totálně bezúdržbový auta. V japoncích se nevyznám, ale 100% bych šel do benzínu, bez ohledu na objem a na nájezd. A když už člověk drobet chce mít i radost, tak větší objemy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tenge Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Tady je stejně max 2l 112kw nebo 2.5l 114kw hybrid.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Bych se bál,že ten benzín bude línej-že se to bude muset furt točit ten motor,aby to jelo.Mě osobně to u rodinnýho auta vždycky sra.lo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tenge Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 (upraveno) Diesel má 103kw ale 320nm, benzín půlku na ale 112kw ..diesel manual a Fwd, benzín multidrive CVT a awd Upraveno 23. prosince 2015 uživatelem tenge Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 (upraveno) A co ta Honda CRV ? Uz je to kus let, co jsem vybiral v podstate stejne jako ty, rodinny auto, kam se vejde na prvni dobrou kocarek a najede to mezi 20-30 tisici za rok. A ve finale mi tam zustali Mitsubishi a Honda. Vzal jsem tehdy (2009) M s 1.9TDI od VW a jsem maximalne spokojeny. Ta Micina neni tezka, takze i plna s tim motorem z traktoru jede velmi svizne. Dlohodoba prumerna spotreba je 7,4l s hodne kilometrama na dalnici nad max. povolenou rychlosti :-D Z tech dnesnich generaci bych bral asi Hondu, M mi prijde moc "narostla". Upraveno 23. prosince 2015 uživatelem honza71 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Kedze je ta rav4 nieco ako SUV tak by som asi volil diesel. To zvezenie bude najprijemnejsie, z hybridov mam zatial divny pocit (okrem Lexusu), ten benzin nebude vladat, krutak neoklames (ako uz niekto vyssie napisal). A ak nahodou 4x4 tak o to viac diesel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Diesel má 103kw ale 320nm, benzín půlku na ale 112kw ..diesel manual a Fwd, benzín multidrive CVT a awdRozhodně se svézt a pak uvidíš, jestli je podobný efekt u Hybridu jako jsem zažil u Lexusu (RX350 vs.RX400h) tak "skončíš" u hybridu (imho). Ke strachu z baterek jen tolik, na Lexus400h jsem po absolvování testu za 1300kč dostal záruku (rok, nebo 15tis.km.)A to měl najeto 225tis.km. rok 2008!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Můj šefik má rav4 v 2.0, předchozí model a nevěří, že je tam těch udávaných 113kw. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jivl Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 (upraveno) Passat že je daleko za SuperBem? Také mne to zaujalo...Mohl by autor doplnit pár (skutečných) argumentů? P.s.: Mohl jsem si vybírat služební z obou ve čtyřkolce, po dlouhém zvažování jsem upřednostnil dražšího high/r-line passata před L&K Superbem.... Upraveno 23. prosince 2015 uživatelem Jivl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tenge Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Můj šefik má rav4 v 2.0, předchozí model a nevěří, že je tam těch udávaných 113kw.Jako že je to špatný? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Dvoutunovy auto ma mit zkratka jednou tolik.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Tvrdí, že je to lenošný, co si mám pod tím představit nevím. Je to SUV, takže to do rychla nepůjde, navíc to má v LPG a ještě navíc to porovnává se svým E250. Ravku má pro manželku a na horší cesty. Co jsem v tom jel, tak mi to přišlo jako kostitřas, všechno tam mlátilo, ale takhle sympatické auto to je. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2015 Měli jsme Ravku 2l automat 7 roků, super bezporuchový auto, jen to žralo 10 l a moc to nejelo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se