Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

To se pletes kamarade ze se ty emise nejak daji obejit. To jo ale do konce roku 2015.

Pokud mam spravne info od znameho co dela na STK tak mraky aut uz neprojde: vykuchany katalizatory nebo filtry pevnych castic. Na miste kde meri emise ti to napoji na auto a v Praze v centrale to vyjede. Pry to technik nema sanci ocurat ci nejak upravit. Takze idealni je udelat kompletni STK do konce roku a mit na dva roky klid. Uvidime...ukaze cas.

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o kvalitu aut obecně (nejen nafty, i benzinu).  GAS AUTO nás opravdu přesvědčilo o kvalitě "moderních"  dieslových technologií. No a pak je otázka, jestli zanechá horší ekologickou stopu bordel z výroby auta co 5 let, nebo bordel z 20letého výfuku.... Nevím...

Každopádně auta kdysi neměla "kurvítka" jako dnes... Bojím se že nakonec nejde o čistý vzduch, ale o love...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, diesely v 90. letech, to byl teda humus.. Jasně, vydrželo to, paráda - ale za cenu oblaků smradu. Bohužel tyhle vraky tu budou sm.dět ještě dalších 10 let. Voni ty emise se dycky nějak dají... :-/

Já nevím jestli jsi reagoval na mě, ale já jsem myslel auta obecně a samozřejmě benzínová :D . Sám bych si diesel nekoupil pokud bych nejezdil 40tkm ročně a více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:lol2: :lol2: :lol2:

Zdravím pánové,

ze spojení jeepu s italama jsem se taky bál,do té doby,než jsem byl na předváděčce,a než jsem prostudoval recenze,jak benzínu,tak nafty.VM Morori,co dodává jednotku do jeepu 2,8 CRD vyrábí diesly od roku 1947,a tyto motory jsou spolehlivé,vyžadují však kvalitní naftu,nebo dodatečně aditivum,jako všechny CR.Už to prostě není motor,jako v 30 let starém mercedesu,který jede i na trafoolej.

Mám zatím najeto 7500 km,auto jsem kupoval 11.srpna,cena 1180000 kč.I na silnici je v něm pohoda.Kámoš má Toyotu,tak můžem srovnávat.I když jsem Student,už mně táhne na šest pětek.

Čus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

manzelka si vybrala 3 auta, co by chtela na popojizdeni s detma a cas od casu dalnice. vse to je Octavia r.v.2010-11. z ruznych diskuzi se clovek docte o typech motoru, ktere rozhodne ne, ale tyhle jsem tam nenasel. da se tedy rict, ze tim clovek neslaplne uplne vedle?  diky

 

TSI 1,4 / 90 kW 

TSI 4x4 1,8 / 118 kW Scout 

1,8 TSI / 118 kW - 7st. DSG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na poddimenzované rozvody trpěly v rámci rodiny TSi zejména motory 1.2 a 1.4 ; 1.8 pokud vím tak nikoliv. Něco málo na toto téma např. zde:

http://www.auto.cz/rozvodovy-retez-u-1-4-tsi-vime-pricinou-problemu-66395

 

Osobně bych šel do 1.8TSi, krom výše uvedeného také kvůli výkonové rezervě. Výkon motoru 1.4 (90kW) sice není papírově malý, ale na téměř-plně obsazenou Oktávku to nebude v pružnosti žádná sláva. Motor bych kombinoval s převodovkou DSG, měl jsem ji 2x a ani jednou nezklamala.

 

Pokud by byla jedním z faktorů i spotřeba, zde je zajímavý článek na toto téma, resp. porování (1.2 vs.) 1.4 vs. 1.8:

http://www.auto.cz/serial-o-spotrebe-srovnani-motoru-1-2-tsi-1-4-tsi-a-1-8-tsi-budiz-turbo-67413

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na poddimenzované rozvody trpěly v rámci rodiny TSi zejména motory 1.2 a 1.4 ; 1.8 pokud vím tak nikoliv. Něco málo na toto téma např. zde:

http://www.auto.cz/rozvodovy-retez-u-1-4-tsi-vime-pricinou-problemu-66395

 

Osobně bych šel do 1.8TSi, krom výše uvedeného také kvůli výkonové rezervě. Výkon motoru 1.4 (90kW) sice není papírově malý, ale na téměř-plně obsazenou Oktávku to nebude v pružnosti žádná sláva. Motor bych kombinoval s převodovkou DSG, měl jsem ji 2x a ani jednou nezklamala.

 

Pokud by byla jedním z faktorů i spotřeba, zde je zajímavý článek na toto téma, resp. porování (1.2 vs.) 1.4 vs. 1.8:

http://www.auto.cz/serial-o-spotrebe-srovnani-motoru-1-2-tsi-1-4-tsi-a-1-8-tsi-budiz-turbo-67413

1.8 tsi největší žrout oleje, Vw dokonce tvrdí, ze litr oleje na 1000km je norma. Ja s nim nalital cca 100k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

a nalils tam těch 100l?

Ty si děláš srandu, ale opravdu jsem tam lil olej jako idiot. V servisu udělali nejake testy a pak řekli litr/1000km je OK, tak jsem to vzal do servisu v Německu a ti mi to řekli taky. Vozík jsem pořad litrovku v kufru. Přečti o slavných 18tsi neco

 

http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/

Upraveno uživatelem vwtyp11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten clanok je hodne chaoticky. V nadpise TSI, potom statistiky o TFSI, nemam z neho pocit ze autor vie o com hovori. Vacsina benzinovych motorov zerie olej (narozdiel od dieslovych), aj ked slusny motor hp zozerie liter na 10-20t km, nie na 1000km, to je pravda.

Ale z Tvojho vyberu by som nevahal a tiez siel do 1.8TSI, ci uz 4x4 alebo DSG je cisto vec osobnej preferencie.

Ten motor je vcelku bezproblemovy (samozrejme, clovek moze mat smolu, take dolievanie oleja ako pise vwtyp je neprijemne, asi by ma drblo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejaka veta v manualu o spotrebe oleje je snad uz od dob 66 kw rotacek, to ze 1.4 nebude brat olej bych nespolehal... 1.8 tsi nam bralo mezi vymenou litr az dva, litrovka v kufru byl zaklad, jednou za cas se rozsvitila kontrolka tak se tam obratila litrovka... Ale zas dvacitku sem v kufru nevozil.... Jo a rozvody preskocily ve 130 tkm, takze tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...