Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ale zpět k tématu, na ruce preferuji manuální stojedničky, ale v autě miluju automatat. Ve městě obzvláště, ale mimo město, kdy můžu mít v pravačce horké kafíčko a můžu se kochat, taky. Na nějaké dokazování svetu, že to umím se spojkou, po tom miliónu za volantem už kašlu. A na nějaké pilotování tady mužem v dnešním provozu, stavu cest a při norských pokutách zapomenout všichni.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

ale dyť sem to psal, to je pořád dokola .... seš fanoušek .... normální člověk by si koupil hodinky ..... ty sis koupil damasko .... už mě nebavíte .... du spát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

víš člověče nešťastný .... tudle nedávno jsem tu čet, že se tu někdo díky tónovanejm sklům naučil couvat bez zrcátek protože vlastně jako neviděl dozadu (s osobákem = to je p...l co ? :D ) .... tyhle posty mi říkají, že na našich silnicích není něco v pořádku .... ostatně to dnes a denně vidím na vlastní oči 

 

abych odpověděl na tvojí otázku, která vlastně není otázkou .... šlapat na plyn umí každej debyl .... už jako malej sem se to učil u Kočky v parku Julia Fučíka

já bych ty pouťový autíčka neshazoval. kdysi dávno jsem zažil jak v komediantským autodromu dělala šestiletá holka naprosto plánovitě a bravurně smyky. Místo obligátního narážení ji bavilo mezi ostatníma autíčkama prokličkovat, prvotřídní skandinávský flick, jeden za druhým, na centimetr přesně. Ale to byla asi ta výjimka potvrzující pravidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vo volvach ktore sa tu hlavnej spominali je automat japonskej znacky Aisin ktory sa daval kade tade, takze specializovany servis na ap ich ma poznat a pomerne lacno repasovat (1000-1200eur za repas + $$ za vybratie/zalozenie/blokovanie miesta - ale to nemusi robit specialista na ap) zoznam kde sa daval tu:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

 

Moj Aisin bol v inej znacke spolu s V6 benzinom a hrali spolu dobre aj po 200tkm. To je podla mna to co sa trochu zanedbava - napr dsg s 2,0TDI na Q5 bola katastrofa. Ked je to dobre zosuladene motor vs prevodovka tak je ta jazda OK a neviem si predstavit ze by mi chybal manual.

 

PS: minuly rok sme hladali nove auto a Cckovy automat sklamal pretoze dlho premyslal.. BMW radil ako trebalo, neda sa proste generalizovat na zaklade jednej skusenosti s ap.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automat je pohodlnej, ale nikdy nedovoli 100% kontrolu nad autem (kdyz pominu elektroniku, ktera cloveka omezuje jeste vic).

Ja vzdycky preferuju manual, ale tahle diskuze uz tu byla xkrat, tak se nebudu opakovat :).

 

edit: i o automatu jsem psal - http://plk.kfl.cz/post/automaticka-prevodovka-likviduje-ridice/

Čoveče, já mám momentálně DSG u Passata a trvale přepnuto na "S" a vůbec nemám pocit, že bych to potřeboval mít víc pod kontrolou. Řadí to hezky, rychle, a tak nějak přesně podle mějch představ. Kdybych měl vyměnit ten pocit kontroly za to, že musím v kolnách v Praze furt pumpovat levačkou, tak fakt ne-e.

 

Mimochodem, teď mi známej říkal, že u novýho 140kW Superba se jim manuál zrovna nepoved - že maj blbě nastavený převody, protože turbo začíná zabírat až u vyšších otáček a člověk prej musí kvrdlat v podstatě furt. Nejel jste v tom někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čoveče, já mám momentálně DSG u Passata a trvale přepnuto na "S" a vůbec nemám pocit, že bych to potřeboval mít víc pod kontrolou. Řadí to hezky, rychle, a tak nějak přesně podle mějch představ. Kdybych měl vyměnit ten pocit kontroly za to, že musím v kolnách v Praze furt pumpovat levačkou, tak fakt ne-e.

 

Mimochodem, teď mi známej říkal, že u novýho 140kW Superba se jim manuál zrovna nepoved - že maj blbě nastavený převody, protože turbo začíná zabírat až u vyšších otáček a člověk prej musí kvrdlat v podstatě furt. Nejel jste v tom někdo?

DSG - zalezi, jak je zprevodovana. Ale vetsinou S drzi otacky zbytecne vysoko i pri normalni jizde, zatimco D zase strasne nizko. A proto mame my s manualem vyhodu :).

 

Znova rikam, ze proti automatu nic nemam, jen preferuju manual. I kdyz si obcas rikam, ze bych cas od casu ocenil, kdybych nemusel radit. Zvlast na dlouhejch strekach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frajerka včera úspešne získala vodičák, a hodilo by sa jej auto. Chcela by niečo ojazdené, povedzme okolo 100k Kč. 

Páčia sa jej veci ako Fiat 500 a pod, čosi malé. Máte s tou "500" niekto vyslovene negatívne skúsenosti?

Čo nejaké alternatívy, nenapadne vás čosi? 500-vku som jazdil pár dní v Škótsku, keď sme tam dovolenkovali, a šlo to.

 

Dík,

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeremy: a jaky to S drzi u dieselu otacky? U benzinu furt 4 tis. a tocis to do bezvedomi do 6,5, brzdeni motorem opet 4 tis... Ja to zaradil ze bych to na ruce spocital, kdyz chce nekdo videt co to umi... Pokud potrebuju predjet dam na D plyn na podlahu a hotovo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, bylo "to vedle", stejně jako ten pan prodejce,z něj jsem byl zase vedle já :rolleyes: Kámoš měl S80 a jezdil do Volvo Petroni a pak někam do Štěrbohol a byl spokojený. Nakonec jsem mu ale možná vděčný, že jsem nekoupil, protože hned druhý den se objevila překrásná Toyka (LC120) v Modřanech a to byla jiná káva. Dali nám auto ať se svezeme, tak jsem jel nahoru a na tom kruháku hned zpět, pán se divil co že se děje. Tak jsme to šli sepsat a druhý den hurá na dovču :) Jinak bych musel Sharanem v manuálu (rodičů) a to by byl očistec, protože neumím řadit :) :)

Já jsem teď přišel z práce a jsem totál KO, ale jen ve zkratce ... myslím, že s LC jsi chybu určitě neudělal, navíc si drží hodně vysoko cenu dodnes, což se dá říct o málokterém autu. A jak píšeš, asi to tak mělo být :) .

 

Jinak mi přišel dotaz, jak jsem já vůl mohl řešit automat na V90, když se ještě neprodává :D , no bude to tím, že jsem psal o první generaci o níž dost lidí nemá ani potuchy a s druhou generací nemá vůbec nic společného. Mimochodem V90 první generace byla jedno z nejlepších Volv (můj názor). Pro obrázek přikládám video a inzerát stejného modelu, kterého se to týkalo.

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-v90-kombi-1998-occasion?index=4&make=81&model=579&st=1&vehid=3830708&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2fvolvo--v90%3fmake%3d81%26model%3d579%26st%3d1%26vehtyp%3d10%26r%3d5#&gid=1&pid=4

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem za zmínku určitě stojí i model S90, tedy luxusní sedan s dnes už "humpoláckým" interiérem, který si přeci jen zachoval jedno NEJ, seděl jsem v mnoha dalších autech, včetně těch premiových, ale V90 měla sesle, kterým se dodnes jen málo co vyrovná. A ty hrany prostě mají něco do sebe :) .

 

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeremy: a jaky to S drzi u dieselu otacky? U benzinu furt 4 tis. a tocis to do bezvedomi do 6,5, brzdeni motorem opet 4 tis... Ja to zaradil ze bych to na ruce spocital, kdyz chce nekdo videt co to umi... Pokud potrebuju predjet dam na D plyn na podlahu a hotovo...

Hele u uhláku to drží nekde mezi 2-3 tisícema. Na D mi to brblá kolem 1000, na plyn to moc nereaguje a kickdown trvá dlouho. U MB CLK 320 a X5 4,8i "S" taky nedávám, tam je D naprosto a kickdown funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...