Vjace Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 Volvo XC60 jsme doma měli. První generace, D5 v plné výbavě. Štvalo mě, že do toho nejdou dát ventilované sedačky. Jednou jsme měli poruchu s el. otvíráním kufru. V servisu mi řekli, že tam máme moc příplatkové výbavy a tak se to občas hádá. To mě pobavilo. Neřekli mi, že si mám zaškrtnout max. 5 položek z doplňkové výbavy ;-)Více info na moje auto CZ: http://moje.auto.cz/Vjace/volviiiino.html Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 Když už jsme u toho, vedete si někdo evidenci na Spotřeby.cz? Pepo u Tebe bych to očekával, Ty seš jedna velká kalkulačka. Já si je eviduji a mám tam rozdíl mezi dlouhodobým měřením PC (cca 6.500km) a výpočtem na spotřebách cca 0,7 litru na koncernu, u Volva je to nějakých 1,1 litru, takže Volvo kecá víc než koncern . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Street Glide Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 .....já mám spotřebu krásných 23 litrů a je jedno jestli je zapnutá klima :-))))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vjace Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 .....já mám spotřebu krásných 23 litrů a je jedno jestli je zapnutá klima :-)))))Já tam mám Davide dlouhodobě 19,5, ale srazil mi to Karel svou eco rallye ;-) Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyk Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 (upraveno) Když už jsme u toho, vedete si někdo evidenci na Spotřeby.cz? Já to eviduju na spritmonitoru. U Focuse mi PC kecá cca o 0,5 l, Předchozí Lancer neměl klimu a rozdíl léto/zima ve spotřebě jsem u něj měl cca 0,5l - 1l/100 km teď u Forda je to zatím tak 0,2 - 0,3. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/737734.htmlhttp://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/535246.html Upraveno 16. července 2016 uživatelem honzyk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MadButcher Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 Aha, tak to je pak debata o nicem kdyz resime navyseni spotreby podle palubniho pc ten si muze pocitat a ukazovat co ho napadne... Kdyz debata o spotrebe, tak prosim pouze o realne podle tankovani, ne podle nahodnych algoritmu palubnich pristroju - ani jeden z nich neukazuje spravne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 ...mě by z toho bolela hlava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jrov Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 (upraveno) Dnesni klima kompresory maji vetsinou plynulou regulaci od takrka jednotek procent vykonu az do max. Takze vypinat klimu v obdobi od podzimu do jara nema moc vyznam. Jedine byt masochista a vypinat ji pro nizsi spotrebu v lete :-)) a nebo ze zdravotnich duvodu. Nejlepe je videt vliv kłimy na spotrebu pri volnobehu a aktualnim spotrebe l/h , kdyz je auto vyhrate tak to klidne bere o 0,5 az 1l /hod vice a jak klesa teplota v interieru tak to casem pada a v idealnim pripade ( venkovni vzduch chladnejsi ) by uz klima nemela mit vliv. Jo a vyssi tridy aut resi i detaily jako vlhkost vzduchu v kabine a pomoci klimy odmlzuji i kdyz je venku chladneji Upraveno 16. července 2016 uživatelem jrov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 Bohužel spotřebu nesleduji jinak než na počítači auta, plus mínus to asi sedí. Doufám, že v srpnu se občas projdeu s 7,5l motorem, který bere 15-25 litrů Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 16. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2016 Raz darmo kone potrebujú žrať....ale je fajn,že viem ísť za 8,5 alebo za 30 litrov...môžem si vybrat))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 (upraveno) Uzasna myslenka %%# Upraveno 17. července 2016 uživatelem Jeremy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Jo a vyssi tridy aut resi i detaily jako vlhkost vzduchu v kabine a pomoci klimy odmlzuji i kdyz je venku chladneji Každá klimatizace automaticky odvlhčuje, to je jeji vedlejší funkce. V teplejším počasí si to už bez klimy nedokážu představit, jezdit s otevřeným okýnkem je pro mě, až na vyjímky, neskutečný opruz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Každá klimatizace automaticky odvlhčuje, to je jeji vedlejší funkce. V teplejším počasí si to už bez klimy nedokážu představit, jezdit s otevřeným okýnkem je pro mě, až na vyjímky, neskutečný opruz.A jak dáváš loket z vokna při macho jízdě ve městě??? :-))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Tak pozor, v Praze dávají borci celou ruku z okna, loket leti na Moravě, zřejmě rádi čuchají ten okolní smrad Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jrov Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Každá klimatizace automaticky odvlhčuje, to je jeji vedlejší funkce. V teplejším počasí si to už bez klimy nedokážu představit, jezdit s otevřeným okýnkem je pro mě, až na vyjímky, neskutečný opruz. Já to myslel tak, že ikdyž by pro teplotní pohodu nebylo nutné připojit klima kompresor, tak si automatika pustí klimu sama , aby vysušila vzduch v autě ikdyž si pak ve vyměníku vzduch ohřeje ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lamiczka Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Tak jsem konečně vytáhl foťák a jdu se podělit. Pomalu si zvykám po přesednutí z turbíny na atmosferickej motor. Přes prvotní nervozitu a nezvyk, že to jede prostě jinak, začínám být pomalu nadšenej. Jednak si užívám průjezdy zatáčkama (ten podvozek je super) a druhak i na specifikaci VTECu, kdy mu trochu stačí stoupnout na krk a jede jak pila. Má to něco do sebe a umí to celkem dost pobavit. Prvních 5 tisíc ale ukáže, hrozně by mě zajímalo přímý srovnání s podvozkem OIII. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tano Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Krasna Honda, tuhle znacku muzu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Vítej! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lamiczka Odesláno 17. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2016 Ouuu, novější verze po FL. V téhle barvě a s novýma světlama se mi popravdě líbí mnohem víc. Není to ta 2.4 VTEC s automatem co se nedávno prodávala (prvně HK a pak AAA)? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. července 2016 (upraveno) Nene, tohle je 2,0 s manuálem, kterou jsem kupoval novou před 5 lety. Ještě jsme měli předfaceliftovou verzi, ale ta už od února slouží u zdejšího člena. Upraveno 18. července 2016 uživatelem Pavelpu27 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se