Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

joooj chlapci kde zijete...keramicke brzdy uz nestoja tolko co niekedy...keramicke brzdy uz bezne kupite..samozrejme ze ich tam nemam seriovo ale sam som si ich dokupil...

kotuce stoja zhruba 100e kus a platnicky 80e sada....takze nie je to nic nerealne da sa to kupit na vacsinu aut

 

Neokecávej to a postni sem odkaz na prodejce (případně na konkrétní výrobek) B)

 

(to jsem sám zvědavý, co to bude za zázrak...);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neokecávej to a postni sem odkaz na prodejce (případně na konkrétní výrobek) B)

 

(to jsem sám zvědavý, co to bude za zázrak...);)

 

Aj ked do tychto vlakien nezvyknem prispievat (nie zeby som nemal rad auta, skor naopak) ale toto ma fakt zaujima. A hlavne s ohladom na cenu, ved to podla Teba stoji menej (alebo podobne) nez standardne kotuce/oblozenie na bezne auto strednej triedy (myslim original od vyrobcu).

 

EDIT: mala uprava, nedavalo to logiku :)

Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

joooj chlapci kde zijete...keramicke brzdy uz nestoja tolko co niekedy...keramicke brzdy uz bezne kupite..samozrejme ze ich tam nemam seriovo ale sam som si ich dokupil...

kotuce stoja zhruba 100e kus a platnicky 80e sada....takze nie je to nic nerealne da sa to kupit na vacsinu aut

 

Hele, já se kolem toho trochu motám, tak si prosím dělej p...l z plastelíny jo.

 

Pokud se bavíme o karbon - keramických kotoučích (třecí část disku tvoří materiál tvořený mixem keramiky a karbonových vláken) tak rozměry do těch tvých 16" kol se vůbec nedělají a cena za set se pohybuje okolo 200 000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aky frajeri vsetci tu do toho robia a neviete nic..potom si zly predajca ty vyssie ked nevies ze ATE robi keramicke brzdy...samozrejme vacsina hned musi chytat za slovo a myslia si ze mam brzdy ako ferrari enzo na 16" kolesach...

 

tu mate odkaz dufam ze vam vyrazi oci...http://cat.apm.cz/

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, vidite to. A nejaky Porsche z toho dela vedu... :rolleyes:

 

 

Což je ale taky pravda:-)

 

 

Mě by zajímala ta vvěta, že neopotřebovávají kotouče (resp. mají delší životnost). Na MB mám dřív v prdeli kotouče, než destičky, což trochu prodražuje výměnu destiček:-) Takže pokud by existovalo něco co je za normální peníze, brzdilo by to a neničilo kotouče, tak bbych byl pottěšen.

Upraveno uživatelem Mike-72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímala ta věta, že neopotřebovávají kotouče (resp. mají delší životnost). Na MB mám dřív v prdeli kotouče, než destičky, což trochu prodražuje výměnu destiček:-)

 

To bude tím, že máš MB :crying_anim: . Normální je, že destička je měkčí než kotouč. Mně u Hondy na cca 60 000 km dělali vždy přední destičky a na 80 000 km zadní. A na nějakých 100 000 km/3 roky jde auto z domu. Ale výměnu kotoučů nepamatuji nikdy a to těch Honda vozů bylo 6 za sebou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mike ja tie veci predavam a robim s nimi...jedna vec je ta ze keramicke platnicky su asi o 80% drahsie ako "bezne"..napr od vyrobcu ATE..druha vec je ze ti nespinia elektrony od sadzi...a tretia vec je ze ked zacnes brzdit tak asi prve 4 sekundy moc nebrzdia kedze keramika pracuje pri vyssej teplote...zivotnost je asi raz tolka..preto sa mi tu "pacia" vyjadrenia vsehoodbornikov na keramiku a pri tom ju na aute ani nemali...ale budu tu basnit o brzdach enzo ferrari a neviem co...pritom keby sa naozaj vyznali by vedeli ze kotuce su neni keramicke ale su to rozne zmesy kremika karbonu keramiky a neviem coho este...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aky frajeri vsetci tu do toho robia a neviete nic..potom si zly predajca ty vyssie ked nevies ze ATE robi keramicke brzdy...samozrejme vacsina hned musi chytat za slovo a myslia si ze mam brzdy ako ferrari enzo na 16" kolesach...

 

tu mate odkaz dufam ze vam vyrazi oci...http://cat.apm.cz/

 

Aha....... :wallbash:

Le Pardon - Jeden o koze, druhej o voze. Popojedem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude tím, že máš MB :crying_anim: . Normální je, že destička je měkčí než kotouč. Mně u Hondy na cca 60 000 km dělali vždy přední destičky a na 80 000 km zadní. A na nějakých 100 000 km/3 roky jde auto z domu. Ale výměnu kotoučů nepamatuji nikdy a to těch Honda vozů bylo 6 za sebou.

 

Jé, na Hondě jsem totálně uvařil kotouče:-))

 

To máš tím, že to brzo prodáváš:-) Já těch 100.000 km udělám za rok a třičtvrtě a destičky originály mi vydržely 115.000 km, což při stylu jízdy klobouk dolů a auto půjde taky po třetím roce z domu, akorát bude mí t tak 170 tis:-) No, popravdě je asi blbost chtít aby ty kotouče vydržely dýl:-) Znáš to, to se to šlape na plyn a na brzdy, ale platit už se tolik nechce :smile_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mike ja tie veci predavam a robim s nimi...jedna vec je ta ze keramicke platnicky su asi o 80% drahsie ako "bezne"..napr od vyrobcu ATE..druha vec je ze ti nespinia elektrony od sadzi...a tretia vec je ze ked zacnes brzdit tak asi prve 4 sekundy moc nebrzdia kedze keramika pracuje pri vyssej teplote...zivotnost je asi raz tolka..preto sa mi tu "pacia" vyjadrenia vsehoodbornikov na keramiku a pri tom ju na aute ani nemali...ale budu tu basnit o brzdach enzo ferrari a neviem co...pritom keby sa naozaj vyznali by vedeli ze kotuce su neni keramicke ale su to rozne zmesy kremika karbonu keramiky a neviem coho este...

 

Takový věci je třeba vyzkoušet v praxi, jak fungujou a jak sedí na způsob brždění. Ono i jen to, že by po 100 km nebyly elektrony jako z kominický dílny, byl skvělej přínos. Kolik stojí?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mike ja tie veci predavam a robim s nimi...jedna vec je ta ze keramicke platnicky su asi o 80% drahsie ako "bezne"..napr od vyrobcu ATE..druha vec je ze ti nespinia elektrony od sadzi...a tretia vec je ze ked zacnes brzdit tak asi prve 4 sekundy moc nebrzdia kedze keramika pracuje pri vyssej teplote...zivotnost je asi raz tolka..preto sa mi tu "pacia" vyjadrenia vsehoodbornikov na keramiku a pri tom ju na aute ani nemali...ale budu tu basnit o brzdach enzo ferrari a neviem co...pritom keby sa naozaj vyznali by vedeli ze kotuce su neni keramicke ale su to rozne zmesy kremika karbonu keramiky a neviem coho este...

 

Rada - vychladni.

 

Uvedl jsi blábol u popisu svého vozu: Keramické brzdy - Tento termín je používán ve spojení s brzdnou soustavou kde třecí materiál kotoučů tvoří spečenec materiálů s podílem karbonových vláken a keramiky.

Místo uvedení popisu na pravou míru a omluvy tu kopeš kolem sebe. Mě osobně zajímají výhody tohoto dle popisu kosmického materiálu a zkušenost uživatele. Na mém okruhovém autě utratím za destičky a kotouče kolem 40.000,- a majitelé Porsche, BMW M, a Nissan GT-R mají ty náklady i o nulu dále. Rádi ušetří........... :smoke: jen mi vrtaj hlavou ty 4sec kdy to moc nebrzdí. Frajer s nabořenym zadkem nepochopí moji výmluvu že sem neměl zahřátý brzdy....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je to takovej zázrak, proč to výrobci nedávají standardně? Nebo to nenabízí za příplatek?

Jestli to nebude tím, že ty první 4 sekundy, co to nebrzdí, může být i pěkných pár desítek metrů...

 

Edit: to musí bejt prima v zimě do města. Bych profrčel každou křižovatku...

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...