Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Byl jsem se dneska projet s novou Ravkou, a musím říct že je to dobrý, když si člověk zvykne na ježdění s hybridem, tak je to fajn auto, ani ta CVT převodovka mi nevadila. Prostorný, pohodlný, průměrná spotřeba u syrovýho auta (mělo najeto celkem asi 120 km) 6,9 l. 

post-12657-0-10828200-1550257084_thumb.jpg

post-12657-0-07278300-1550257101_thumb.jpg

post-12657-0-41611400-1550257130_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem u ty prvni fotky, asi podle masky myslel, ze je to zas nejaky novy Ford. Ony ty auta do perdele vypadaj vsechny jak Ford a ty druhe jak Hjundee. No a pak jsou jeste pekny auta jako Wrangler a samozrejme moje stare eRo... :D O krerem mimochodem nekdo nekde napsal, ze je to mercedesacka Multipla. Coz nechapu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se to vezme kolem a kolem, tak mám vlastně taky hybrid...

A dneska jsme usoudili, že šestnáctý únor je ten pravý den na první výlet bez střechy :-)

Wrangler parádní, tvoje manželka vypadá taky spokojeně. Co si víc přát, jen si ho užívej.

Já jsem teda ještě letos střechu nesundal, jsem měkota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Taky mám radeji plachty, ale na moři. Na Vltave mam tuhle čtrnáctimetrovou old lady. Taková pojizdna chatka ;-)

Pekne! No jo, z plachtenia vo vnutrozemi som mal z posledneho leta prasknute rebro :). Prekotil som na seba katamaran, pri trosku silnejsom vetre nez bolo zdrave :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik;-). Furt mě ta potvora zaměstnává, dává mě zabrat, ale zatím mě to baví

Nadhera, to by me taky zajimalo jak to v cesku funguje s provozem. Prevazis to nekde jinde na prehradu nebo jenom vltava/labe? Kolik stoji propluti plavebni komorou?

 

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wow, super, Jake to je udrzovat v chodu?

Koupil jsem ji v dost zanedbanem stavu, takze dost zajimave :-). Ted uz jsem snad z nejhorsiho venku, po roce prace. Vzdycky na tom ale bude co delat. Protoze ma holka 18 tun a jen prepravu z Holandska me napocitali na ctvrt mega, priplul jsem s ni tedy radeji po ose, 14 dni, 1300km, 24 zdymadel....v unoru :-)). ...s rozbitym webastem....mam fakt uz jen z cesty spoustu zazitku.

 

Taky pekny zazitek Eskimaku, prevraceni bych tady tedy absolvovat nechtel :-))). K dalsimu dotazu, zdymadla a vodni cesty jsou diky Karlovi 4 a nasi ucasti v EU zdarma. Cesti vykukove by vse radi zpoplatnili, ale evropske pravo jim v tom brani. Tak alespon prudi s papirama od lode, s papirama na plavbu atd.. Treba v Holandsku je lod teto velikosti pramicka bez papiru a k jejimu rizeni nic nepotrebujes. U nas technicka kazde 4 roky, revize plynu, revize elektriky (samozrejme s kratsi periodou nez technicka, aby to bylo pestry..) atd. Nedavno zase nejaky pitomec zkousel prosadit narizeni, podle ktereho by musela mit kazda lod na Vltave a Labi delsi 7 metru radar. Coz je investice bratru 120.000,- a vys. Nastesti to zatim utichlo. Pojisteni lodi, povinne ruceni, poplatek za stale kotviste...

Ale pro nadsence a pitomce jako ja je to stejne furt radost :-)))

Vzhledem ke kotveni u Prahy se dostanu proti proudu na Vrane a pak Stechovice. Na Slapy mam smulu, chybi zdymadlo. Po proudu kamkoli, Labe je krasny od Pardubic az do Usti, pak uz je to divocina bez regulace toku, ale da se doplout do Holandska, Belgie, Nemecka, Francie (Marseille, Pariz atd), Spanelska, Stredozemniho more.... Jen je treba cas a penize na naftu. V Evrope jsou mraky cest a vodnich kanálů.

Upraveno uživatelem varjag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro ilustraci rozsahu praci, po kompletni nove elektrice, protoze stara by nemela sanci projit revizi, nova home made pristrojova deska (ta teplota vody mela v okamziku foceni vadne cidlo na motoru, nepluju pri 120 stupnich;-))

post-30518-0-03906200-1550364486_thumb.jpg

Upraveno uživatelem varjag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem ji v dost zanedbanem stavu, takze dost zajimave :-). Ted uz jsem snad z nejhorsiho venku, po roce prace. Vzdycky na tom ale bude co delat. Protoze ma holka 18 tun a jen prepravu z Holandska me napocitali na ctvrt mega, priplul jsem s ni tedy radeji po ose, 14 dni, 1300km, 24 zdymadel....v unoru :-)). ...s rozbitym webastem....mam fakt uz jen z cesty spoustu zazitku.

 

Taky pekny zazitek Eskimaku, prevraceni bych tady tedy absolvovat nechtel :-))). K dalsimu dotazu, zdymadla a vodni cesty jsou diky Karlovi 4 a nasi ucasti v EU zdarma. Cesti vykukove by vse radi zpoplatnili, ale evropske pravo jim v tom brani. Tak alespon prudi s papirama od lode, s papirama na plavbu atd.. Treba v Holandsku je lod teto velikosti pramicka bez papiru a k jejimu rizeni nic nepotrebujes. U nas technicka kazde 4 roky, revize plynu, revize elektriky (samozrejme s kratsi periodou nez technicka, aby to bylo pestry..) atd. Nedavno zase nejaky pitomec zkousel prosadit narizeni, podle ktereho by musela mit kazda lod na Vltave a Labi delsi 7 metru radar. Coz je investice bratru 120.000,- a vys. Nastesti to zatim utichlo. Pojisteni lodi, povinne ruceni, poplatek za stale kotviste...

Ale pro nadsence a pitomce jako ja je to stejne furt radost :-)))

Vzhledem ke kotveni u Prahy se dostanu proti proudu na Vrane a pak Stechovice. Na Slapy mam smulu, chybi zdymadlo. Po proudu kamkoli, Labe je krasny od Pardubic az do Usti, pak uz je to divocina bez regulace toku, ale da se doplout do Holandska, Belgie, Nemecka, Francie (Marseille, Pariz atd), Spanelska, Stredozemniho more.... Jen je treba cas a penize na naftu. V Evrope jsou mraky cest a vodnich kanálů.

to musí bejt bomba cestování... Jak rychle to jede?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...