honzyk Odesláno 13. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2019 Jestli to novej Outik nema, tak jsou Japoncici pekny chuji Nemá, co si tak vybavuju tak snad jediný nový auto s dělenejma dveřma do kufru je X5. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 13. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2019 Combik by byl lepší Odesláno z mého LLD-L31 pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyk Odesláno 15. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2019 Byl jsem se dneska projet s novou Ravkou, a musím říct že je to dobrý, když si člověk zvykne na ježdění s hybridem, tak je to fajn auto, ani ta CVT převodovka mi nevadila. Prostorný, pohodlný, průměrná spotřeba u syrovýho auta (mělo najeto celkem asi 120 km) 6,9 l. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidC3 Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Vypadá to dobře.. Já bych se toho hybridu vůbec nebál.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mAra_ Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Když se to vezme kolem a kolem, tak mám vlastně taky hybrid... A dneska jsme usoudili, že šestnáctý únor je ten pravý den na první výlet bez střechy :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Keď chce človek kúpiť párročný benzínový Duster, aký motor by to mal byť a na čo si dať pozor? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Jsem u ty prvni fotky, asi podle masky myslel, ze je to zas nejaky novy Ford. Ony ty auta do perdele vypadaj vsechny jak Ford a ty druhe jak Hjundee. No a pak jsou jeste pekny auta jako Wrangler a samozrejme moje stare eRo... O krerem mimochodem nekdo nekde napsal, ze je to mercedesacka Multipla. Coz nechapu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Praha Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 hele fakt přesně ... jsem si říkal že to je novej Ford ... fakt to vypadá jako to z jeho poslední produkce ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Bylo krásně, tak jsme dneska jezdili takhle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Varjag: super! Kde to je a co je to za lodicku? Aj ked velmi preferujem plachty, lode mam rad vsetky . A tu aspon nehrozi uraz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dali Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Když se to vezme kolem a kolem, tak mám vlastně taky hybrid...A dneska jsme usoudili, že šestnáctý únor je ten pravý den na první výlet bez střechy :-)Wrangler parádní, tvoje manželka vypadá taky spokojeně. Co si víc přát, jen si ho užívej.Já jsem teda ještě letos střechu nesundal, jsem měkota. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Taky mám radeji plachty, ale na moři. Na Vltave mam tuhle čtrnáctimetrovou old lady. Taková pojizdna chatka ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Taky mám radeji plachty, ale na moři. Na Vltave mam tuhle čtrnáctimetrovou old lady. Taková pojizdna chatka ;-)parádní plavidlo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 (upraveno) Dik;-). Furt mě ta potvora zaměstnává, dává mě zabrat, ale zatím mě to baví Upraveno 16. února 2019 uživatelem varjag Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodkopf Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Dik;-). Furt mě ta potvora zaměstnává, dává mě zabrat, ale zatím mě to baví wow, super, Jake to je udrzovat v chodu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Taky mám radeji plachty, ale na moři. Na Vltave mam tuhle čtrnáctimetrovou old lady. Taková pojizdna chatka ;-)Pekne! No jo, z plachtenia vo vnutrozemi som mal z posledneho leta prasknute rebro . Prekotil som na seba katamaran, pri trosku silnejsom vetre nez bolo zdrave Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladar91 Odesláno 16. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2019 Dik;-). Furt mě ta potvora zaměstnává, dává mě zabrat, ale zatím mě to bavíNadhera, to by me taky zajimalo jak to v cesku funguje s provozem. Prevazis to nekde jinde na prehradu nebo jenom vltava/labe? Kolik stoji propluti plavebni komorou? Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 17. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2019 (upraveno) wow, super, Jake to je udrzovat v chodu?Koupil jsem ji v dost zanedbanem stavu, takze dost zajimave :-). Ted uz jsem snad z nejhorsiho venku, po roce prace. Vzdycky na tom ale bude co delat. Protoze ma holka 18 tun a jen prepravu z Holandska me napocitali na ctvrt mega, priplul jsem s ni tedy radeji po ose, 14 dni, 1300km, 24 zdymadel....v unoru :-)). ...s rozbitym webastem....mam fakt uz jen z cesty spoustu zazitku. Taky pekny zazitek Eskimaku, prevraceni bych tady tedy absolvovat nechtel :-))). K dalsimu dotazu, zdymadla a vodni cesty jsou diky Karlovi 4 a nasi ucasti v EU zdarma. Cesti vykukove by vse radi zpoplatnili, ale evropske pravo jim v tom brani. Tak alespon prudi s papirama od lode, s papirama na plavbu atd.. Treba v Holandsku je lod teto velikosti pramicka bez papiru a k jejimu rizeni nic nepotrebujes. U nas technicka kazde 4 roky, revize plynu, revize elektriky (samozrejme s kratsi periodou nez technicka, aby to bylo pestry..) atd. Nedavno zase nejaky pitomec zkousel prosadit narizeni, podle ktereho by musela mit kazda lod na Vltave a Labi delsi 7 metru radar. Coz je investice bratru 120.000,- a vys. Nastesti to zatim utichlo. Pojisteni lodi, povinne ruceni, poplatek za stale kotviste...Ale pro nadsence a pitomce jako ja je to stejne furt radost :-)))Vzhledem ke kotveni u Prahy se dostanu proti proudu na Vrane a pak Stechovice. Na Slapy mam smulu, chybi zdymadlo. Po proudu kamkoli, Labe je krasny od Pardubic az do Usti, pak uz je to divocina bez regulace toku, ale da se doplout do Holandska, Belgie, Nemecka, Francie (Marseille, Pariz atd), Spanelska, Stredozemniho more.... Jen je treba cas a penize na naftu. V Evrope jsou mraky cest a vodnich kanálů. Upraveno 17. února 2019 uživatelem varjag Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 17. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2019 (upraveno) Pro ilustraci rozsahu praci, po kompletni nove elektrice, protoze stara by nemela sanci projit revizi, nova home made pristrojova deska (ta teplota vody mela v okamziku foceni vadne cidlo na motoru, nepluju pri 120 stupnich;-)) Upraveno 17. února 2019 uživatelem varjag Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 17. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2019 Koupil jsem ji v dost zanedbanem stavu, takze dost zajimave :-). Ted uz jsem snad z nejhorsiho venku, po roce prace. Vzdycky na tom ale bude co delat. Protoze ma holka 18 tun a jen prepravu z Holandska me napocitali na ctvrt mega, priplul jsem s ni tedy radeji po ose, 14 dni, 1300km, 24 zdymadel....v unoru :-)). ...s rozbitym webastem....mam fakt uz jen z cesty spoustu zazitku. Taky pekny zazitek Eskimaku, prevraceni bych tady tedy absolvovat nechtel :-))). K dalsimu dotazu, zdymadla a vodni cesty jsou diky Karlovi 4 a nasi ucasti v EU zdarma. Cesti vykukove by vse radi zpoplatnili, ale evropske pravo jim v tom brani. Tak alespon prudi s papirama od lode, s papirama na plavbu atd.. Treba v Holandsku je lod teto velikosti pramicka bez papiru a k jejimu rizeni nic nepotrebujes. U nas technicka kazde 4 roky, revize plynu, revize elektriky (samozrejme s kratsi periodou nez technicka, aby to bylo pestry..) atd. Nedavno zase nejaky pitomec zkousel prosadit narizeni, podle ktereho by musela mit kazda lod na Vltave a Labi delsi 7 metru radar. Coz je investice bratru 120.000,- a vys. Nastesti to zatim utichlo. Pojisteni lodi, povinne ruceni, poplatek za stale kotviste...Ale pro nadsence a pitomce jako ja je to stejne furt radost :-)))Vzhledem ke kotveni u Prahy se dostanu proti proudu na Vrane a pak Stechovice. Na Slapy mam smulu, chybi zdymadlo. Po proudu kamkoli, Labe je krasny od Pardubic az do Usti, pak uz je to divocina bez regulace toku, ale da se doplout do Holandska, Belgie, Nemecka, Francie (Marseille, Pariz atd), Spanelska, Stredozemniho more.... Jen je treba cas a penize na naftu. V Evrope jsou mraky cest a vodnich kanálů.to musí bejt bomba cestování... Jak rychle to jede? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se