Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Za mě teda vždy znamenala kompletní výměna náplně v převodovce, čili třeba 9 litrů plácnu. Když se to nepropláchne a pouze se to vypustí, tak tam zůstane třeba 4 litry starýho. Nechápu, co by mělo být špatně na proplachu, když prostě vyměnim kompletně náplň.

Odesláno

No právě, že v měniči nic nezůstane, jelikož starý olej je vytlačen novým olejem. A souhlas, rozhodně měnit.

Odesláno

No právě, že v měniči nic nezůstane, jelikož starý olej je vytlačen novým olejem. A souhlas, rozhodně měnit.

Jo, já to asi blbě napsal. Proplach, protlačení,lepší. Ale vždy trochu zůstane, není to 100pro. Ale hlavně měnit..

Odesláno

Jo, já to asi blbě napsal. Proplach, protlačení,lepší. Ale vždy trochu zůstane, není to 100pro. Ale hlavně měnit..

To mas jak s motorovym olejem, i kdyz to 100% vyskrabes, stejne ti tam par procent stareho zustane, to odejde zredeny s dalsi vymenou. :)

Odesláno

Tak nějak, v tý špajzce je těch skovávaček holt víc :-)

Někdo to taky dělá tak, že olej v at mění (jen tím "blbým" způsobem, ředěním) každý druhý olej v motoru. Nakonec to asi taky není blbě....

Odesláno

Vy ste dobry, ZF prevodovka ma filtr integrovanej ve viku, pri vymene voleje se meni tim padem aji viko, proto jedna vymena ca. 11t, abych to menil dvakrat po sobe, nebo po 50tkm, nejsu Onassis, no ne?

Odesláno

V AT u hvezdy co 50-60k proplachem vcetne filtru a zasuvky. Ted mam s W251 cca 80k na hrbu a olej v AT jsem menil uz dvakrat, pac to trochu cukalo. Po vymene s proplachem cajk.

Odesláno

Navic resite kraviny. Logicky je lepsi, kdyz ze stareho opotrebeneho oleje ve stroji zustane co nejmin, ne? Pokud se neprovede proplach, je jasny, ze novy olej je po prvnim nastartovani okamzite kontaminovany tim starym. U AT, kde je spousta jemnych dilu je nesmysl neproplachovat. U AD to nedelaji jen proto, ze vetsina lidi auto po par letech hodi do pryc a vezme nove a ti co ne, si aspon po par letech zacaluji novou prevodovku.

Servisy jako Guru, Suvik, Doli apod, kde snad maj auta radi a servisuji poctive tak, aby to chvilku jezdilo (taky jsou hojne navstevovani lidma s hvezdama) proplachuji vsichni do jednoho.

Odesláno

Ja měním v ZF převodovce každých 100 tkm, což je cca jednou za rok a půl. Jezdím z 90% dálkové trasy čr-de. Měním v ZF Pakra ikdyz to mám 300 km. Kluci jsou šikovní a vymění celých 10 litrů a né jen 6 :-) nyní má špajza 317tkm a jede jak hodinky.

Odesláno

Konecne rozumna rec. Nic ako preplach neexistuje, to je proste kravovina co si vymysleli neautorizovane servisy. Presne ako pise M3maniac, vypustit sa ma vsetko a doplnit olejom. A nie pchat tam nejaku sialenost z ktorej tam potom tiez ostanu rezidua ktore v prevodovke nemaju co robit.

Odesláno

Ja měním v ZF převodovce každých 100 tkm, což je cca jednou za rok a půl. Jezdím z 90% dálkové trasy čr-de. Měním v ZF Pakra ikdyz to mám 300 km. Kluci jsou šikovní a vymění celých 10 litrů a né jen 6 :-) nyní má špajza 317tkm a jede jak hodinky.

Jako Maniak jezdím z Ostravy do ZF PAKRA v Jihlavě a vím, že mi převodovku servisují profíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...