Masák80 Odesláno 17. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 Za mě teda vždy znamenala kompletní výměna náplně v převodovce, čili třeba 9 litrů plácnu. Když se to nepropláchne a pouze se to vypustí, tak tam zůstane třeba 4 litry starýho. Nechápu, co by mělo být špatně na proplachu, když prostě vyměnim kompletně náplň. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masák80 Odesláno 17. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 Jinak Radiusi, je to nádherná barva, krásný kola a světlej interier je taky pecka! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 17. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 Děkuji, mám radost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 17. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 Osobně bych radši měnil olej v AT častěji než po sto a neřešil proplach, i při něm tam něco zůstane.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masák80 Odesláno 17. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 Tak co já viděl, tak tam nic nezůstalo. Prostě to běželo dokud netekl čistý olej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 17. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 Jo, ale v měniči, nebo v tom "mozku" něco (málo) je. Každopádně měnit... Neposlouchat "doživotní" náplň". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masák80 Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 No právě, že v měniči nic nezůstane, jelikož starý olej je vytlačen novým olejem. A souhlas, rozhodně měnit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 No ja teda vzdy menil po 50-60tkm a to jezdim mesto malo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 No ja teda vzdy menil po 50-60tkm a to jezdim mesto malo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 No právě, že v měniči nic nezůstane, jelikož starý olej je vytlačen novým olejem. A souhlas, rozhodně měnit.Jo, já to asi blbě napsal. Proplach, protlačení,lepší. Ale vždy trochu zůstane, není to 100pro. Ale hlavně měnit.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zceyee Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Jo, já to asi blbě napsal. Proplach, protlačení,lepší. Ale vždy trochu zůstane, není to 100pro. Ale hlavně měnit..To mas jak s motorovym olejem, i kdyz to 100% vyskrabes, stejne ti tam par procent stareho zustane, to odejde zredeny s dalsi vymenou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Tak nějak, v tý špajzce je těch skovávaček holt víc :-)Někdo to taky dělá tak, že olej v at mění (jen tím "blbým" způsobem, ředěním) každý druhý olej v motoru. Nakonec to asi taky není blbě.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Nebo dvakrát po sobě. Vypustit-doplnit, den pojezdit a znovu. Pak 60-70 tkm klid. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Vy ste dobry, ZF prevodovka ma filtr integrovanej ve viku, pri vymene voleje se meni tim padem aji viko, proto jedna vymena ca. 11t, abych to menil dvakrat po sobe, nebo po 50tkm, nejsu Onassis, no ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Tak jasně, že filtr až při tý druhý opakovačce, to jsem považoval (mylně) za samozřejmý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 V AT u hvezdy co 50-60k proplachem vcetne filtru a zasuvky. Ted mam s W251 cca 80k na hrbu a olej v AT jsem menil uz dvakrat, pac to trochu cukalo. Po vymene s proplachem cajk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Navic resite kraviny. Logicky je lepsi, kdyz ze stareho opotrebeneho oleje ve stroji zustane co nejmin, ne? Pokud se neprovede proplach, je jasny, ze novy olej je po prvnim nastartovani okamzite kontaminovany tim starym. U AT, kde je spousta jemnych dilu je nesmysl neproplachovat. U AD to nedelaji jen proto, ze vetsina lidi auto po par letech hodi do pryc a vezme nove a ti co ne, si aspon po par letech zacaluji novou prevodovku.Servisy jako Guru, Suvik, Doli apod, kde snad maj auta radi a servisuji poctive tak, aby to chvilku jezdilo (taky jsou hojne navstevovani lidma s hvezdama) proplachuji vsichni do jednoho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Ja měním v ZF převodovce každých 100 tkm, což je cca jednou za rok a půl. Jezdím z 90% dálkové trasy čr-de. Měním v ZF Pakra ikdyz to mám 300 km. Kluci jsou šikovní a vymění celých 10 litrů a né jen 6 :-) nyní má špajza 317tkm a jede jak hodinky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Konecne rozumna rec. Nic ako preplach neexistuje, to je proste kravovina co si vymysleli neautorizovane servisy. Presne ako pise M3maniac, vypustit sa ma vsetko a doplnit olejom. A nie pchat tam nejaku sialenost z ktorej tam potom tiez ostanu rezidua ktore v prevodovke nemaju co robit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 18. srpna 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Ja měním v ZF převodovce každých 100 tkm, což je cca jednou za rok a půl. Jezdím z 90% dálkové trasy čr-de. Měním v ZF Pakra ikdyz to mám 300 km. Kluci jsou šikovní a vymění celých 10 litrů a né jen 6 :-) nyní má špajza 317tkm a jede jak hodinky.Jako Maniak jezdím z Ostravy do ZF PAKRA v Jihlavě a vím, že mi převodovku servisují profíci... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se