Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Za všechno může zpí*ená EU! :D Ale s některýma věcma v článku se dá souhlasit (profitabilita levných aut např.) a jestli se něco Vaculíkovi nedá upřít, je ta jeho odbornost. Takže bych to úplně nezahazoval, člověk si z toho musí vybrat :).

 

Tohle je taky dobrej článek - z reálnýho života. Jak Moneta používá elektrický Golfy.

https://archiv.ihned.cz/c7-66578670-p9pb0-5d27fc88b5f8e9e

Odesláno

To je úvodník ako z aeronetu...

Jakože ty čísla nesedí?

 

Za všechno může zpí*ená EU! :D Ale s některýma věcma v článku se dá souhlasit (profitabilita levných aut např.) a jestli se něco Vaculíkovi nedá upřít, je ta jeho odbornost. Takže bych to úplně nezahazoval, člověk si z toho musí vybrat :).

 

Tohle je taky dobrej článek - z reálnýho života. Jak Moneta používá elektrický Golfy.

https://archiv.ihned.cz/c7-66578670-p9pb0-5d27fc88b5f8e9e

Profitibalita, OK. A co životnost? Nejenom těch levných aut?

A díky za článek! Ten nadhodnocenej dojezd v datech od výrobce považuju za pořádnej fail - slušně řečeno.

Odesláno (upraveno)

Vaculik je dobrej, pokud mi rekne abych koupil Doblo, tak pro nej okamzite bezim!

To oslavne video na Doblo sem taky videl...skoro me presvedcil...ale pak sem dostal rozum.

 

Co se tyka elektromobilu...myslim ze hrebik na hlavu uhodili s informaci, ze zamestnancum se nelibi prispivat si na auto ktere nechteji (viz poznamka o dovolene v Chorvatsku). Mozna to pro ty manazery neni takova tragedie, ale minimalne to znamena, ze druhe auto do rodiny musi poridit takove, co je na tu dovolenou odveze...

Upraveno uživatelem efreeti
Odesláno

Čo je zlé na Doble? Nerýpem, pýtam sa. Máme ho vo firme a okrem toho, že každý zalamuje rukami, lebo Fiat, je to (zatiaľ) úplne bezproblémové auto.

Odesláno

Bezproblemovost je atribut, ktery se u nového i ojeteho auta dost spatne měří, ale provedeni napr. interieru na člověka prostě udělá 'dojem', ktery se pak z hlavy tezko vymazava.

Odesláno

To KFL: pípání v Toyotě : nemusí to být ono, toyku nemám, mám lexuse a trvalo mi nějaký den přijít na to , co to pípání je. A on je to něco jako antiradar. Pípne vždy, když zaregistruje měření rychlosti. Vždy! Nikdo mi o tom v Lexusu nic neřekl, nikde to není napsané, ale vzhledem k tomu, že v mercedesu mám custom anti za ranec peněz, tak jsem to porovnáním na stejných trasách zjistil. No a potom to v lexusu začal sledovat a zjistil, že je to tak. Prostě to upozorní na zapnuté zařízení, které měří rychlost. :)

Odesláno

Pravé jsem si domu přivezl motokáru.

Mini cooper s saní a výfuk jcw, k tomu škody direnza a je to hezky rachot a super svezení. Celou cestu jsem se tlemil od ucha k uchu.

bed28d7be6a730ebea7ca024df0b416a.jpg

Odesláno (upraveno)

Je to sranda s nim, už si dělám seznam toho co mě čeká. Naštěstí focus v rodině je bezudrzbovy a sluzebak neřeším já. Takže tady je prostor pro práci :)acfc0f87d88b0b55061ac8042ca2a65a.jpg

Upraveno uživatelem noviisek
Odesláno

Za všechno může zpí*ená EU! :D Ale s některýma věcma v článku se dá souhlasit (profitabilita levných aut např.) a jestli se něco Vaculíkovi nedá upřít, je ta jeho odbornost. Takže bych to úplně nezahazoval, člověk si z toho musí vybrat :).

 

Tohle je taky dobrej článek - z reálnýho života. Jak Moneta používá elektrický Golfy.

https://archiv.ihned.cz/c7-66578670-p9pb0-5d27fc88b5f8e9e

nedávno o tom byl pořad na ČT24 a chvílema to vypadalo že ten ředitel Monety propagandistům pěkně šlapal do hraček. Parking museli elektricky dimenzovat jak fabriku protože v pondělí ráno přijede několik desítek hladových aut. To papírování co s tím měli, prý jestli těch plánovaných 20 tisíc nabíječek půjde tak jak to šlo jim, tak se budou budovat asi 50 tisíc let. Auta se nesmí táhnout, takže když to někomu zmehne někde v zapadákově, musí pro něj přijet asistenčka. Nemá to rezervu takže při těch zmíněných defektech taky na podval, přičemž asistenci občas zaskočí jak je to auto těžký. To že ne všechno jde vždy a všude nabít páč se ještě nikdo nedokázal dohodnout na standardech je už jen taková bezvýznamná nepatrnost. 

Odesláno (upraveno)

Svět by měl ještě 2O let počkat na elektrická vozidla a připravit se. Elektrický dnešek je EU rychlokvaška, která je odsouzena k zhroucení (nechci psát společnosti) 

Upraveno uživatelem moco
Odesláno

Však ?svet? sa pripravuje. Napríklad Moneta, rôzne taxislužby, kuriéri a im podobní sú priekopníkmi EV flotíl, riešia veci, ktoré niekto pred nimi neriešil. ČEZu to poslúži ako modelový príklad pre budúcnosť, a časom už budú nové rozvody robiť patrične dimenzované.

 

Nikto snáď nečaká, že elektromobilita sa presadí v súčasných podmienkach bez zmeny a bez problémov. Pred 120 rokmi to bolo to isté, čo teraz, len v bledoružovom - benzín sa predával len v lekárňach a všetci frfľali, ako sú tie autá odsúdené k záhube, pretože kone sa napasú na každej lúke a lekárne nie sú nafukovacie, aby sa do nich vliezlo toľko benzínu...

Odesláno

Vzdy predtim se tyto zmeny tlacily od nejvyssich vrstev postupne smerem niz, zatimco ted mam pocit, ze te tlak je na stredni vrstvu protoze bohaci nemaji duvod se svych dieslovych suv vzdavat.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...