Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Tak na normální ježdění starý Pažout 406 - pohodlný, nenáročný vozítko.

 

A na víkendy bylo toto :

Bohužel už 2 roky je v renovaci a nevím, kdy se mi to (a jestli vůbec) povede dotáhnout.:crying_anim:Moc mi chybí to svezení - jezdí to neuvěřitelně, ale dostanu se k tomu asi až po škole.

post-13539-088228300 1306787921.jpg

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno

Konečně jsem ukončil hledání nějaké malé čtyřkolky. Z původních cca pěti kandidátů nakonec zůstal tento. post-2312-077369300 1306785059.jpg

 

Čím to u tebe vyhrálo?

 

Jak se díváte na automatické převodovky?

A máte s nima vlastně nějakou delší zkušenost?

Odesláno

Jak se díváte na automatické převodovky?

A máte s nima vlastně nějakou delší zkušenost?

Na automaty se dívám velmi pozitivně, po 12ti letech v 5ti různých autech s automatem mě ani nenapadne ještě někdy uvažovat o manuálu :angel:

 

Co by tě konkrétně o automatech zajímalo? Krom toho, že je používám, jsem toho o nich taky dost načetl...

Odesláno

Čím to u tebe vyhrálo?

 

Jak se díváte na automatické převodovky?

A máte s nima vlastně nějakou delší zkušenost?

 

pozeram sa na to tak, ze saltpaka nema v civilizovanom aute co hladat. s vynimkou tvrdeho offroadu a old skuul sportaka. od r.2003 jazdim uz len s automatom, predtym na striedacku (sluzobne manual, sukromne automat).

 

kazdopadne zavisi od technickeho riesenia prevodovky a - to podotykam - zladenia s motorom.

@priklad - V6benzin a 5st tiptronic v superbe boli moja prva a najdlhsia skusenost /auto mam dodnes/, kvoli dlhsim prevodom vyssia spotreba ale samotna prevodovka v pohode, predvidatelna a spolahliva, 9r bez problemu a 240tis km. dnes uz ziadny zazrak techniky, ale funguje a spolahlivo.

@priklad 2 - V6 benzin s priamym vstrekom atd (cukricek), k tomu 6st automat (lexus): 7-12l/100km, rychla precizna praca, v sportovom rezime brzdenie motorom atd, 140tis bez chybicky, kolega dalsich 80tis. proste "heaven".

@priklad tri: dnes som absolvoval 500km v manzelkinom tedeiii kombi nezmysle s DSG, proste traktor a k tomu dsg zazrak. velmi zle. stavy ked je v aute dlheee nervozne ticho za postupneho stlacania plynoveho pedalu, naco to tam je.ne trojku, vystreli 3500rpm a ten nezmysel sa vyruti dopredu, tak to ja uz v mojom veku dvakrat nemusim. asi to chce obut gumaky a menej citu, predsa mam lahku nohu z benzinovych sestvalcov. proste "hell".

@priklad styri - atmosfericky 12valec v CL600. automat takmer zbytocny, stacili by tri kvalty (kopec, mesto a dialnica) :)

@priklad pat - oldskúl 4st automat a velky motor (V6/V8). dlhe prevody, vyssia spotreba, pomalsie radenie - ale prezije ta to.

 

tak si vyber co sa ti najviac hodi :) nejazdil som dlhodobo s CVT prevodovkou v aute, iba v ramci predvadzacky a pod. koncept je to sice zaujimavy (najnovsie v subaru legacy), i ked nevidim jeho zmysel na 4 kolesach. pokial viem prvym takym modernejsim uplatnenim v novsej historii bol nissan primera, ale spotrebu to malo ukrutnu /princip nepusti/. myslím že do toho maleho crossoveru qua...atd to davaju s benzinom dodnes. asi to sponzoruje saudskoarabska kralovska rodina.

Návštěvník Snow
Odesláno

pozeram sa na to tak, ze saltpaka nema v civilizovanom aute co hladat.

instante, instante, začínám o Tobě ztrácet dobré mínění :D.

 

 

 

Návštěvník Snow
Odesláno

Byla by, prosím, zkušenost s vozem Honda Accord, motorem 2.4 i-VTEC a až se to stydím před instantem napsat, manuálním šestikvaltem ?

Odesláno

Byla by, prosím, zkušenost s vozem Honda Accord, motorem 2.4 i-VTEC a až se to stydím před instantem napsat, manuálním šestikvaltem ?

 

Já už jsem sice taky přivyk automatům, ale Hondy jsou stále ty nejlepsí auta, která jsem měl.
Odesláno

pozeram sa na to tak, ze saltpaka nema v civilizovanom aute co hladat. s vynimkou tvrdeho offroadu a old skuul sportaka. od r.2003 jazdim uz len s automatom, predtym na striedacku (sluzobne manual, sukromne automat).

 

A zrovna u offroadu se ten automat hodí víc než manuál... Podmínkou je samozřejmě silný motor a né nějaká dýchavičná 2,5 ropa... :whistling:

Odesláno

pozeram sa na to tak, ze saltpaka nema v civilizovanom aute co hladat. s vynimkou tvrdeho offroadu a old skuul sportaka. od r.2003 jazdim uz len s automatom, predtym na striedacku (sluzobne manual, sukromne automat).

 

 

Já byl, samozřejmě, kdysi tvrdým odpůrcem automatů. Pak jsem ale jednoho dne prozřel a ten komfort který člověku dává automat už bych neměnil ani za nic. A co se týká fofrklacku .. nevím zda je Jeep Wrangler tvrdý offrouďák, ale v něm mám automat také.. ale je pravda, že že ho používám jako normální auto na každodenní ježdění.

Jen jsem si prostě všimnul, a proto jsem se tady i zeptal, že všeobecná averze k automatům pomalu ustupuje...

Odesláno

A zrovna u offroadu se ten automat hodí víc než manuál... Podmínkou je samozřejmě silný motor a né nějaká dýchavičná 2,5 ropa... :whistling:

 

pod toto sa podpisem, do tvrdeho offroadu sa hodi automat... :smile_anim:
Odesláno

Byla by, prosím, zkušenost s vozem Honda Accord, motorem 2.4 i-VTEC a až se to stydím před instantem napsat, manuálním šestikvaltem ?

 

Protože se v tom vůbec nevyznám a chtěl by jsme ti řesto poradit tak ti poradím. chcešli pracuji u této společnosti :http://www.samohyl.zlin.cz/

a garantuji ti , že vzhledem k tomu že máme mimo jiné asi 5 x prodejnu a servis Hondy zaůkoluji někoho kdo ti moc rád poradí. :-)

Odesláno

Já byl, samozřejmě, kdysi tvrdým odpůrcem automatů. Pak jsem ale jednoho dne prozřel a ten komfort který člověku dává automat už bych neměnil ani za nic. A co se týká fofrklacku .. nevím zda je Jeep Wrangler tvrdý offrouďák, ale v něm mám automat také.. ale je pravda, že že ho používám jako normální auto na každodenní ježdění.

Jen jsem si prostě všimnul, a proto jsem se tady i zeptal, že všeobecná averze k automatům pomalu ustupuje...

 

jsem na tom stejne, doma 2x automat (toyota land cruiser a subaru legacy) a uz nechci nic jineho.

u tvrdyho offroada bych taky bral asi radeji manual, precejen dopredu-dozadu-dopredu-dozadu, kdyz se chces odnekud vyhrabat jde s manualem o neco lip ... ale u novych aut to zase umi castecne zastoupit elektronika, takze tenhle manevr neni tak casto potreba a kdyz uz potreba je, tak vetsinou nepomuze a situaci resi bud navijak nebo lopata :)

 

do auta na zabavu bych ale urcite chtel fofrklacek.

Odesláno

pozeram sa na to tak, ze saltpaka nema v civilizovanom aute co hladat.

Souhlas. V "obyč" autech na denní ježdění a na přepravu z A do B nemá manuál žádný význam. Hlavně u nafťáků s malým rozsahem otáček, tam se člověk ve městě uřadí k smrti. Dalo by se říct, že od vynalezení automatu je fofrklacek přežitkem :).

Manuál beru pouze u aut pro radost (nevylučuje se samozřejmě s denním ježděním), něčeho rychlejšího, veteránů apod.

 

Na vysvětlení - řadím rád, baví mě to, ale po 3,5 letech v naftovým BMW převážně ve městě jsem se nemohl dočkat, až si objednám auto s automatem. A teď bych neměnil.

Odesláno

Protože se v tom vůbec nevyznám a chtěl by jsme ti řesto poradit tak ti poradím. chcešli pracuji u této společnosti :http://www.samohyl.zlin.cz/

a garantuji ti , že vzhledem k tomu že máme mimo jiné asi 5 x prodejnu a servis Hondy zaůkoluji někoho kdo ti moc rád poradí. :-)

 

honda je dobra :) ... jen nema auto do terenu :(

kdybych nemusel mimo silnici, tak by byl accord v kombiku jasna volba (nebo legacy, ono ta 4kolka ma i na normalni silnici hodne pozitiv a socialnich jistot)

Návštěvník Snow
Odesláno

Protože se v tom vůbec nevyznám a chtěl by jsme ti řesto poradit tak ti poradím. chcešli pracuji u této společnosti :http://www.samohyl.zlin.cz/

a garantuji ti , že vzhledem k tomu že máme mimo jiné asi 5 x prodejnu a servis Hondy zaůkoluji někoho kdo ti moc rád poradí. :-)

 

SZ

Odesláno

Byla by, prosím, zkušenost s vozem Honda Accord, motorem 2.4 i-VTEC a až se to stydím před instantem napsat, manuálním šestikvaltem ?

 

Měl jsem v kombi provedení, plná spokojenost i s tím manuálem. Je to jízdníma vlastnostma formule a motor v benzínu Honda prostě umí. Ale vyměnil jsem Accorda za Legacy kombi v naftě a s manuálem. Automaty mi prostě nesedí. Byl jsem u nás v horách poslední v ulici, kdo měl dvoukolku. A kromě toho, Accord bylo závodní kombi s kufrem na jednu basu piva a aktovku. Hodně šikmé zadní čelo brutálně zmenšovalo užitnou hodnotu...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...