Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

:notworthy:

 

Jo, to jsem si vzpomněl, jak mi kdysi známej vyprávěl, že ho chytli za rychlost (204 na devadesátce) s pežotem 106.

Byla to nějaká úprava, či co a on policajtům vysvětloval, že je to tak tvrdý, že s tím musí letět metlu, aby to už měl za sebou.

Že prej se to nedá vydržet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě dlužím vysvětlení. Ten hrdina co jezdí na totál sjetých gumách a ještě machruje jak je rychlej, veřejně a dokonce před dětičkama je............ještě chvíle napětí..........co to může být za piráta...............ano už ho vidíme, je to pomahač a chránič, skvělý super rychlý policejní Passat! Ještě to mělo krásně rozervaný sedadlo a motor dost pouštěl olejíček.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by to spis patrilo do nastvanyho vlakna, ale tohle je prihodnejsi.

 

BMW oznamilo trivalec a predokolku. Desny. Pro me stejny, jako digitalky od Pateka. :(

 

Bože kam ten svět spěje :eek: Do velkejch kár cpou přeturbovaný pidi obsahy motorů. Elektromotory už cpou i do sporťáků. Hlavně aby se vyšlo vstříc "zelenejm ekoteroristům"a plnily emise. :axehead: Zlatý starý káry. Obsah a válce prostě nejdou nahradit. A největší sranda je stejně se zadohrabem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by to spis patrilo do nastvanyho vlakna, ale tohle je prihodnejsi.

 

BMW oznamilo trivalec a predokolku. Desny. Pro me stejny, jako digitalky od Pateka. :(

BMW me zklamalo, kdyz vyhlasili, ze je konec sestihrnku a misto nich budou radsi trikrat foukany ctyrhrnky. vyroba trivalcu uz pak byla pro me jen posledni hrebicek na rakev. vo predokolkach jsem nevedel, ale tohle uz mi neprijde normalni. bud delam lepsi auta, nebo delam VW, nemuzu delat voboje, a kdyz, bude to stat za h...o :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BMW me zklamalo, kdyz vyhlasili, ze je konec sestihrnku a misto nich budou radsi trikrat foukany ctyrhrnky. vyroba trivalcu uz pak byla pro me jen posledni hrebicek na rakev. vo predokolkach jsem nevedel, ale tohle uz mi neprijde normalni. bud delam lepsi auta, nebo delam VW, nemuzu delat voboje, a kdyz, bude to stat za h...o :(

Hlavně tahle "chyba" se opakuje minimálně podruhý. Když BMW v rámci chuti po novym tržním segmentu cesťáků představilo E34 518i, tak se celá 5er propadla v reputaci a "úrovni" značky a obecně klesly prodeje, protože lidi, který chtěli něco echt, se nepřenesli přes to, že pětkama jezdí kravaťáci prodávající kopírky. A dneska to tu máme zas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by to spis patrilo do nastvanyho vlakna, ale tohle je prihodnejsi.

 

BMW oznamilo trivalec a predokolku. Desny. Pro me stejny, jako digitalky od Pateka. :(

ODKAZ 1

ODKAZ 2

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle vase trhani zil ohledne BMW ja naprosto nesdilim. Ty male moderni motory jsou skvele. Lehke, zive, usporne. Ty mini turba od Forda jsou uzasne. Kazi se vsechny auta v prumeru plus minus stejne a ty moderni myslim min. Mozna se podle cisel zdaji chatrnejsi, nez byvaly, ale myslim, ze je to jen opticky klam. Kvalita vyroby sla za poslednich dvacet let brutalne nahoru, i kdyz se vam to mozna nemusi zdat. Dneska auta nerezavi, kazi se sakra malo, sem tam se vyskytne nedopeceny model s elektrikou co zije vlastnim zivotem. Ale me treba na "stare dobre" nefoukane atmosfere odeslo stejne hodne veci, jako na kteremkoliv modernim foukanem minimotoru. Nehlede k tomu, ze ted cerstve jezdim malym Mercedesem s prednim nahonem! Pro nektere jedince neschopne akceptovat zmenu, vyvoj a nove, jine veci neco naprosto neprijatelneho a maji takove kecy, jako ze "tohle uz neni Mercedes" a "Mercedes pro me zacina na Ecku a skoncil W124-kou" a tak podobne. Tak pratele, za svuj uz bez mala milion kilometru, deset vlastnich a x sluzebnich aut jsem nemel lepsi prevodovku nez je ta nova mokra sedmirichlstni dvojspojka, neridil jsem predvidatelnejsi zadni viceprvek a nemel jsem na palube vice elektronickych hracek. I BMW trojka byla na dlouhe cesty unavnejsi. O spotrebe ani nemluvim. Tyhle babske vzdechy o tom, ze driv bylo lip, teda fakt nesdilim. Aspon co se aut tyce. Nehlede k tomu, ze Range Rover si porad muzete koupit s osmihrnkem, Q7 s dvanacti v rope, X5 s osmi, ML s osmi,.... Velkych aut s velkymi motory je na vyber porad dost a dost. A v M5 tech foukanych osm preziju bez vrasek. I Hamster, i Jezza museli uznat, ze, jake prekvapeni!!, je to po tom desetivalci krok dopredu. A ze se jiste naslo mrmlalu, proktere to byl posledni hrebik do rkave BMW. Ja velkou kravu nechci, ani si velke auto nemuzu dovolit, ale chci a rad si priplatim za vymakany, promysleny premiovy interier, premiove elektronicke hracky, premiovou muziku, ruzne radary, inteligentni xenony, proste gadgety, usporny motor, skvely automat, EU made, proste jsem presne trh pro tyhle male premiovky. Paleni zadnich gum na vyjezdech ze zatacky me nechava ledove klidnym. Na dnesnich silnicich sportovni jizda pro radost temer nepripada v uvahu at uz pro rozbite cesty, pro provoz, nebo kvuli limitum. 99 procent casu jedu za nekym, s ditetem, s manzelkou, v desti, ve sneho, v zacpe,.. kvuli toho jednoho procenta fakt nechci desitky tisic kilometru v zacpach, ve mestech a na dalnicich plnych ceskych "ridicu" zapasit s tvrdou spojkou, fofr klackem a mit spotrebu deset a vic. Pro me je jezdeni pro radost uz spise o dobrem caji v termosce, o novem Knopflerovi v menici, o famoznich vyhledech na Fjordy (nebo Beskydy, to je jedno) a o stastnem dorazeni do cile, kde je mejdan. I na te dalnici v Nemecku se citim nejlip kolem 160. Pri 250 se mi uz poti p...l a mam strach. Nebyvallo to tak, ale proste jsem ubral. Takze neni jen jedna cesta, jako treba nefoukany sestihrnek se zadnim nahonem a pres to vlak nejede. Cest je vic, jako je vic pozadavku a potreb (rodina, finance, snih, garaz, vkus, rychlostni limity, vzrust, najezd,...).

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, malé moderní motory jsou skvělé a úsporné, pokud jezdíš 90 po okreskách a 120 na dálnici.

 

Když budu auto využívat tak, jak bych měl (tzn budu lítat s 540i po německu 200+), tak se mi v podobném režimu skvělý moderní motor odmění dvounásobnou spotřebou a za pět let bude zralý na repasi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni. cim vic turb, tim vetsi problem. to ti rekne kazdej, kdo to ma. schvalne se nekdy zeptej u BMW, kolik prodali M550d - trilitr diesel s trema turbama - a kolik jich tam pravidelne jezdi, nebo spis se necha tahat na hangeru, ze zas neco kleklo. dvouturbo zaclo davat do SUV VW, slavnej touareg 5,0 v10 TDI, a pobav se s nejakym majitelem. objem proste nenahradis, a nahradis li, pak jedine k placi - si reknem za par let, jaka je zivotnost foukany 1,2 v ochcave. to je proste chujovina, ty motory jsou kvuli katovani kostu, honbou za emisema a vykon uplne na picu staveny. a rekne ti to kazdej servisak, kvalita de dolu. ze to ma vevnitr lepsi plasty a picoviny.. jo, ale sou to picoviny, kery se maximalne zacnou srat. prevodovky u BMW delaj tak, abys ju nemoh svarit, kdyz ti praskne - a praskaj rady - a misto toho si des koupit novou. motorovy bloky sou co nejlehci, jenze tam pak neni material, mas tam tlaky jak krava, atd atp. obecne, chces li, aby motor dlouho vydrzel, moc ho netoc, nech ho zahrat. novy bmw nemaj teplotu oleje, ani vody, takze nemas sajna, co se v motoru deje, uz to mi prijde na hlavu postaveny. a kdyz chces motor moc netocit, musis mit vobjem, kerej ti da vykon a nemusis tocit. takze, jak jsi rekl, je obecne pravidlo, ze nejvyvazenejsi motor je radovy sestivalec, tak to proste je, a atmosfera je fajn, bo sice nemas vykon, co u turba, ale taky nemas takovy problemy, co u turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, to techle vysin, jako 550d ja nikdy nezavitam. Ja jsem daval spise nahled do vnimani pracujici vetsiny. My tyhle trojturba zname jen z televize. Na Norsko jsou male moderni motory pozehnani. Dan tu je jako dve kravy, plati se z vykonu a obemu, rychlostni limity male, cesty dobre, dalnice zadne, benzin za 45. Jako cestak po Nemecku bych si asi 1,2 turbo asi nekoupil. Ale ctyrvalec kompresor od MB, nebo nejake jejich moderni ctyrvalcove CDI klidne. Sestivalec jsem brousil jenom ve sluzebnim Nissanu Maxime a stal za h...o. Zral a netahnul. A Ecko s 220 CDI se tady porad prodava za cenu noveho Golfa, i dyz ma natoceno 300k km. Proste radovy sestivalec neni jedina cesta k motoru, ktery tahne a ma dlouhou vydrz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle vase trhani zil ohledne BMW ja naprosto nesdilim.

Já ale proti inovacím a malejm motorům vůbec nic nemám. Ať si VW, Škodovka, PSA - kdokoliv - dělá půllitrový dvouválce s 8 turbama, je mi to fuk. Svoje kupce si to najde a pokud bych kupoval bezpohlavní jebku na denní ježdění a rezignoval na cokoliv, co jen trochu zavání radostí z jízdy, tj. na nákupy, za doktorem, tak si to třeba taky klidně koupim.

 

Ale u BMW mi tenhle downsizing trend vadí. Vadí mi, že už se nedá prakticky na nic spolehnout a že člověk přichází o jakési zakořeněné jistoty. Řeklo se BMW a bylo jasno, že to bude zadokola s řadovym šestiválcem (páč čtyřválce v benzínu nikdo normální nekupoval; diesel je jiná kapitola), skvělým podvozkem a tím nejlepším, co můžu dostat z hlediska jízdy a řízení. Teď už ne. BMW klesá do úrovně mainstream středu, sdílení platforem a podle toho to taky bude vypadat. Třeba to bude dobrý auto, třeba ten motor nebude špatnej, ale už to nebude BMW, který mám rád.

 

 

A vůbec, za všechno může EU a její nesmyslná a devastující válka s CO2, plus nekonečná touha po regulaci všeho :D.

Upraveno uživatelem KFL
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna to bude tim, ze moje okoli do zadnych BMW nikdy nesedalo, ale sedalo do Fiatu 127, Renaultu Clio a podobnych zihadel. :-) BMW, nebo Mercedes pro me nikdy nebyla zadna jistota niceho, nehrali v mem zivote zadnou roli. Tedy jeho priblizovani se mainstreamu je zaroven priblizovani smerem k nam. Takze my tady dole to vnimame pozitivne :-), konecne muzem mit auto s dobrou prevodovkou, a s tema, jak Sibir napsal, picovinama vevnitr. Ktere pro me treba zadne picoviny nejsou. Na pocet valcu zhluboka kaslu, je to v zaruce a kazi se vsechny motory, ale dobrou miziku, ticho v kabine, pohodlne kresla, zadne vrzani a dobre svetla si uzivam kazdy, kazdicky den. Zatimco lide, kteri cely zivot kupuji BMW a prave jezdi desatou petkou v sedanu s benzinovym sestivalce, to muzou vnimat negativne. Najednou jejich zahradnik ma na kapote stejny znacek s Bavorskou vlajkou, je to predokolka, je to maly van, je to ctyrvalec s turbem a stoji malo, no to jsou dneska moresy. A to nastve, o tom zadna. Nemyslim to nijak zle, nechci tady nejaky socialni flame, na hodinkovem foru by to bylo obzvlast pitome, jen mi nekdy pripada, ze to jsou spise narky nad ztratou exkluzivity a zavisti ostatnich (kteri si dnes uz taky muzou koupit Bawo 118d) co nektere lidi stve na novych, malych modelech premovych znacek. Protoze se mi nechce verit, ze tech par, co skutecne sli k BMW za jizdnima vlastnostma a silnym motorem, si dneska nemuzou u premie vybrat. To se mi zda nanejvys nepravdepodobne. Jsou tam stale velka, silna, dobra a draha auta,, muslim, ze lepsi, nez kdykoliv v minulosti, ale jsou tam i levne male modely a to nektere stve nejvice. Se mi zda. Utratit dva mice za BMW a pak videt solvinu ve 118d "za par susnu" se stejnym znakem na kapote nektere lidi ocividne desne s..e. Treba na nameckem Mercede-Benz foru je jich docela hodne. Zaprdenych Helmutu, co jim vadi ztrata vyjimecnosti daleko vice, nez jakakoliv technicka vec. "Jo, vzpominas Ute, kdyz jsme jezdili pres zeleznou oponu ve W124 a levny Mergl proste nebyl, to nam bylo hej. Dneska je to uz normalni mainstream, fuj."

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obecne me stvou hybridy a hlidani emisi u ferrari apod :( k tem autum se to proste nehodi, to je cely.

 

Ale jo, to jo, to me stve taky. Protoze ekologicnost hybridu je lez a vliv tech par Ferrari na zivotni prostredi je naprosto nulovy (je jich malo, nesrotuji se po milionech, nemaji tristatisicove najezdy, nedela je otrok za dolar na den,..) Proste tohle jsou kraviny, ktere me taky stvou, protoze je to postavene na lzi a nebere to v potaz auto jako celek s celym zivotnim cyklem.

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...