Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

murphy: na sharanu se mi libi, ze ho delaj i 4x4 - mit tohle v galaxy, tak s tim 2.o tdci je to idealni a porad rozumnej stroj

 

Moje řeč, Bandi, ale stále ještě neumí 4x4 v kombinaci s DSG a v mém rozhodování prostě automat vyhrál.

Čtyřkolku využiješ (naplno tedy) pár dní v roce, ale neřadit - to si vychutnávám denně.

V novém Sharanu to už snad spojí, dnes to zatím nabízí jen v nejsilnějším dvoulitrovém Passatu....

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na víkend mám půjčené naftové kabrio. Se stejnou motorizací, jakou mám v jedničce (177 koní/350 Nm) to jede prakticky stejně, ale rozdíl tu je. Pevná skládací střecha znamená váhu na zadku, takže je to v zatáčkách trochu hravější, a na kluzčím povrchu si rád uskočí. Předvídatelně a krásně ovladatelně. Překvapivě i v 9 stupních se dá v pohodě jezdit se střechou dole. Cca do 120 km/h. V péřový vestě, svetru, šále a čepici. A vytaženými okénky ;).

 

post-6759-1259425687.jpg

 

post-6759-1259425695.jpg

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na víkend mám půjčené naftové kabrio. Se stejnou motorizací, jakou mám v jedničce (177 koní/350 Nm) to jede prakticky stejně, ale rozdíl tu je. Pevná skládací střecha znamená váhu na zadku, takže je to v zatáčkách trochu hravější, a na kluzčím povrchu si rád uskočí. Předvídatelně a krásně ovladatelně. Překvapivě i v 9 stupních se dá v pohodě jezdit se střechou dole. Cca do 120 km/h. V péřový vestě, svetru, šále a čepici. A vytaženými okénky ;) .

 

Moc hezké, jenom asi nikdy nepochopím, jak si někdo může koupit kabrio s dieslem... ;-) :helpsmilie:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc hezké, jenom asi nikdy nepochopím, jak si někdo může koupit kabrio s dieslem... ;-) :helpsmilie:

 

Good question...

 

Ale přeci jen - píše se rok 2009.

Při dnešní kvalitě vznětových motorů (a samozřejmě i kvalitě jejich zvuku) bych toto dogma skoro i nechal spát.

Prostě, doba je jiná - a upřímně - taky se mi líbí hudba sedmdesátých let a přitom se nechávám v kadeřnictví stříhat strojkem....

:thumbsup_anim:

 

edit: zase pravopis, ach jo......

Upraveno uživatelem Murphy97
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Good question...

 

Ale přeci jen - píše se rok 2009.

Při dnešní kvalitě vznětových motorů (a samozřejmě i kvalitě jejich zvuku) bych toto dogma skoro i nechal spát.

Prostě, doba je jiná - a upřímně - taky se mi líbí hudba sedmdesátých let a přitom se nechávám v kadeřnictví stříhat strojkem....

:thumbsup_anim:

 

edit: zase pravopis, ach jo......

 

Jasně, nechci tady rozpoutávat flame. Hlavně jde o to, že auto a jízdu v něm každý člověk vnímá jinak. Pro mě je to relax a zábava najednou. A proto bych chtěl v cabriu poslouchat krásný zvuk x-válce (x>=6 ;-) Naopak si nedokážu představit cí*** v něm smrad z common railu :-)

Teď mám jenom 3,0 R6 a jezdím s otevřeným oknem jak jen to jde, to praskání ve výfuku při ubrání plynu je prostě boží. Stejně tak ten nízký bublavý zvuk při nastartování za studena :-) Tohle žádný diesel nedokáže :-) Diesly jezdí super, ale nikdy nebudou mít průběh výkonu, vůni ani zvuk jako benziny :thumbsup_anim:

Upraveno uživatelem adamjursa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na víkend mám půjčené naftové kabrio. Se stejnou motorizací, jakou mám v jedničce (177 koní/350 Nm) to jede prakticky stejně, ale rozdíl tu je. Pevná skládací střecha znamená váhu na zadku, takže je to v zatáčkách trochu hravější, a na kluzčím povrchu si rád uskočí. Předvídatelně a krásně ovladatelně. Překvapivě i v 9 stupních se dá v pohodě jezdit se střechou dole. Cca do 120 km/h. V péřový vestě, svetru, šále a čepici. A vytaženými okénky ;).

 

Krasavec! Já si jedničkové kabrio užíval letos na jaře, s 123d. Nevím jestli to bylo tou hmotností, ale přišlo mi že to zase tolik nejede; je to fakt opravdu línější než kupátko nebo to byl nemístný pocit? EDIT: ajo, ty nemáš 123d ale 120d, že...

 

Jinak ad. nafta...když někdo jezdí těch 20+ (což není málo lidí), tak to pochopím. Někomu se líbí dynamický projev nafty, vezme naftu...to taky pochopím. Někdo jezdí s autobusem a ulejvá si diesel stranou a proto má nafťáka...to taky chápu. Co nechápu je diesel v malém kabrioletu. I špičkové "ropáky" dneška zkrátka nemají libozvučný projev, ti nejlepší mají řekněme neutrální až lehce nadprůměrný zvuk - zatímco vytočený benzinový třílitr od BMW v atmosféře a nebe nad hlavou, tak si představuju bezva barevný důchod. Bohužel se toho už nedožiju (té atmosféry...nebe, dá li alláh, tady snad ještě bude).

Upraveno uživatelem Alessio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
Přesně tak, diesly jsou pro pracanty, benzín je pro zábavu :)

Zvuk, průběh výkonu, reakce na přidání... tam ten rozdíl bude vždycky :-)

 

Tak tak, ale občas se divím, kolik lidí se je do krve schopných hádat, že nafťak je rychlejší a občas i že je "sportovnější" než benzín ... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...