bandicoot Odesláno 23. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2009 murphy: na sharanu se mi libi, ze ho delaj i 4x4 - mit tohle v galaxy, tak s tim 2.o tdci je to idealni a porad rozumnej stroj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 24. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2009 murphy: na sharanu se mi libi, ze ho delaj i 4x4 - mit tohle v galaxy, tak s tim 2.o tdci je to idealni a porad rozumnej stroj Moje řeč, Bandi, ale stále ještě neumí 4x4 v kombinaci s DSG a v mém rozhodování prostě automat vyhrál. Čtyřkolku využiješ (naplno tedy) pár dní v roce, ale neřadit - to si vychutnávám denně. V novém Sharanu to už snad spojí, dnes to zatím nabízí jen v nejsilnějším dvoulitrovém Passatu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 24. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2009 Taky se musím pochlubit,Do včera jsem měl bmw 745í e65 a dnes jsem pořídil auto,které jsem si vždy přál a je to FORD F 150 XLT 4/4 zrovna dneska jsem kolem toho tvého jel a hlavu jsem si mohl ukroutit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galil Odesláno 24. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2009 Taky sem dám svojí "Bublinu". Mám rád to skvělý francouzský pohodlíčko, co nabízí, a taky spolehlivost, s jakou snáší každodenní týrání Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 24. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2009 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STRAPATONI Odesláno 24. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2009 zrovna dneska jsem kolem toho tvého jel a hlavu jsem si mohl ukroutit Beru to jako kompliment,díky. Po městě se s tím jezdí v poho,akorát to parkování je trochu horší. Je to 4.6l 4x4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilius Odesláno 24. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2009 akorát to parkování je trochu horší. vidíš,kdybys měl tu traverzu,tak je i parkování v poho...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmuf Odesláno 25. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2009 vidíš,kdybys měl tu traverzu,tak je i parkování v poho...... Traverzy jsou už zakázány by EU.. http://www.novinky.cz/domaci/185213-nova-t...ranne-ramy.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 (upraveno) Na víkend mám půjčené naftové kabrio. Se stejnou motorizací, jakou mám v jedničce (177 koní/350 Nm) to jede prakticky stejně, ale rozdíl tu je. Pevná skládací střecha znamená váhu na zadku, takže je to v zatáčkách trochu hravější, a na kluzčím povrchu si rád uskočí. Předvídatelně a krásně ovladatelně. Překvapivě i v 9 stupních se dá v pohodě jezdit se střechou dole. Cca do 120 km/h. V péřový vestě, svetru, šále a čepici. A vytaženými okénky . Upraveno 28. listopadu 2009 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 Na víkend mám půjčené naftové kabrio. Se stejnou motorizací, jakou mám v jedničce (177 koní/350 Nm) to jede prakticky stejně, ale rozdíl tu je. Pevná skládací střecha znamená váhu na zadku, takže je to v zatáčkách trochu hravější, a na kluzčím povrchu si rád uskočí. Předvídatelně a krásně ovladatelně. Překvapivě i v 9 stupních se dá v pohodě jezdit se střechou dole. Cca do 120 km/h. V péřový vestě, svetru, šále a čepici. A vytaženými okénky . Moc hezké, jenom asi nikdy nepochopím, jak si někdo může koupit kabrio s dieslem... ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 Moc hezké, jenom asi nikdy nepochopím, jak si někdo může koupit kabrio s dieslem... ;-) Já mám jedno po dědovi... Vítr ve vlasech a smrad dehtu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 Moc hezké, jenom asi nikdy nepochopím, jak si někdo může koupit kabrio s dieslem... ;-) Tak to je samozřejmě otázka. Kdyby tam byl třílitr bi-turbo, tak bych o tom klidně i uvažoval. I když benzín je prostě benzín. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 Já mám jedno po dědovi... Vítr ve vlasech a smrad dehtu Tak k tomuto vozu ladí snad jedině Prim Traktor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 Já mám jedno po dědovi... Vítr ve vlasech a smrad dehtu Krásná Škoda. Jen se mě zdá, že ty zadní kola nejsou origo . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 (upraveno) Moc hezké, jenom asi nikdy nepochopím, jak si někdo může koupit kabrio s dieslem... ;-) Good question... Ale přeci jen - píše se rok 2009. Při dnešní kvalitě vznětových motorů (a samozřejmě i kvalitě jejich zvuku) bych toto dogma skoro i nechal spát. Prostě, doba je jiná - a upřímně - taky se mi líbí hudba sedmdesátých let a přitom se nechávám v kadeřnictví stříhat strojkem.... edit: zase pravopis, ach jo...... Upraveno 28. listopadu 2009 uživatelem Murphy97 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 28. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. listopadu 2009 Krásná Škoda. Jen se mě zdá, že ty zadní kola nejsou origo . Ty jsou tuningový, má to s nima lepší vodpich, když se vyorávají brambory Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 29. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. listopadu 2009 (upraveno) Good question... Ale přeci jen - píše se rok 2009. Při dnešní kvalitě vznětových motorů (a samozřejmě i kvalitě jejich zvuku) bych toto dogma skoro i nechal spát. Prostě, doba je jiná - a upřímně - taky se mi líbí hudba sedmdesátých let a přitom se nechávám v kadeřnictví stříhat strojkem.... edit: zase pravopis, ach jo...... Jasně, nechci tady rozpoutávat flame. Hlavně jde o to, že auto a jízdu v něm každý člověk vnímá jinak. Pro mě je to relax a zábava najednou. A proto bych chtěl v cabriu poslouchat krásný zvuk x-válce (x>=6 ;-) Naopak si nedokážu představit cí*** v něm smrad z common railu :-) Teď mám jenom 3,0 R6 a jezdím s otevřeným oknem jak jen to jde, to praskání ve výfuku při ubrání plynu je prostě boží. Stejně tak ten nízký bublavý zvuk při nastartování za studena :-) Tohle žádný diesel nedokáže :-) Diesly jezdí super, ale nikdy nebudou mít průběh výkonu, vůni ani zvuk jako benziny Upraveno 29. listopadu 2009 uživatelem adamjursa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 29. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. listopadu 2009 Přesně tak, diesly jsou pro pracanty, benzín je pro zábavu Zvuk, průběh výkonu, reakce na přidání... tam ten rozdíl bude vždycky :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 29. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. listopadu 2009 (upraveno) Na víkend mám půjčené naftové kabrio. Se stejnou motorizací, jakou mám v jedničce (177 koní/350 Nm) to jede prakticky stejně, ale rozdíl tu je. Pevná skládací střecha znamená váhu na zadku, takže je to v zatáčkách trochu hravější, a na kluzčím povrchu si rád uskočí. Předvídatelně a krásně ovladatelně. Překvapivě i v 9 stupních se dá v pohodě jezdit se střechou dole. Cca do 120 km/h. V péřový vestě, svetru, šále a čepici. A vytaženými okénky . Krasavec! Já si jedničkové kabrio užíval letos na jaře, s 123d. Nevím jestli to bylo tou hmotností, ale přišlo mi že to zase tolik nejede; je to fakt opravdu línější než kupátko nebo to byl nemístný pocit? EDIT: ajo, ty nemáš 123d ale 120d, že... Jinak ad. nafta...když někdo jezdí těch 20+ (což není málo lidí), tak to pochopím. Někomu se líbí dynamický projev nafty, vezme naftu...to taky pochopím. Někdo jezdí s autobusem a ulejvá si diesel stranou a proto má nafťáka...to taky chápu. Co nechápu je diesel v malém kabrioletu. I špičkové "ropáky" dneška zkrátka nemají libozvučný projev, ti nejlepší mají řekněme neutrální až lehce nadprůměrný zvuk - zatímco vytočený benzinový třílitr od BMW v atmosféře a nebe nad hlavou, tak si představuju bezva barevný důchod. Bohužel se toho už nedožiju (té atmosféry...nebe, dá li alláh, tady snad ještě bude). Upraveno 29. listopadu 2009 uživatelem Alessio Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 Přesně tak, diesly jsou pro pracanty, benzín je pro zábavu Zvuk, průběh výkonu, reakce na přidání... tam ten rozdíl bude vždycky :-) Tak tak, ale občas se divím, kolik lidí se je do krve schopných hádat, že nafťak je rychlejší a občas i že je "sportovnější" než benzín ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se