Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Sleduju tenhle rozbroj už od začátku a docela sem se bavil :D je pravda, že argumentace Jirky mi přijde dost mimo. Tak jsem se ptal taťky jaký že je ten rozdíl. Řek mi, že je to opravdu jenom v elektrice, a důvod je prý ten, že v některých zemích (třeba Itálie) jsou na auta s těmahla motorama velký pojistky tak ten motor v Mnichově vzali a trošku ho přiškrtili. Jinak je to stejný motor. Jako příklad mi dal tatka 525i a 523i, že u těch motorů to BMW dělalo stejně. Neni to z mojich vědomostí - musel sem se zeptat, jednak abych to sám věděl protože mě to zajímalo a druhak aby se to nějak vyřešilo tady.:)

 

 

EDIT: Zkrátil sem citaci aby to nebylo jak plakát.

Tak to je argumentace jako řemen :) . Taťka je zřejmě odborník. To znamená, že platím pojistku podle značení motoru a ne podle obsahu? Dobrý :D .

Fakt na tohle téma končím a žvante si co chcete.

Upraveno uživatelem jirka404
Odesláno (upraveno)

Pojistka podle výkonu je naprosto běžná věc a pokud vím, tak na slovensku se dokonce zavádí daň z výkonu...

 

Prosím tě, už se na to fakt vykašli, plácáš nesmysly...

Upraveno uživatelem m.n.
Odesláno

v některých zemích to maj podle výkonu. v holandsku myslím, že jo

 

ne jen v Holandsku, je to i v Belgii, Německu, Itálii a nevím, kde ještě.... Některé pojišťovny to mají odstupňované podle obsahu, některé podle obsahu a výkonu a ty nejhorší jen podle výkonu. U těch je teoreticky možné za 900 ccm twin-air s turbem platit pomalu víc, než za 1800 ccm bez turba...

Odesláno (upraveno)

Tak to je argumentace jako řemen :) . Taťka je zřejmě odborník. To znamená, že platím pojistku podle značení motoru a ne podle obsahu? Dobrý :D .

Fakt na tohle téma končím a žvante si co chcete.

Ano je, sám má BMW a pár už jich "dělal" a vyzná se v tom. To Tvoje argumentace tady celou dobu vyvolává dojem, že mluvíš buď o starších motorech a o nových nemáš páru, nebo ses do toho namočil a ostatní Tě v tom vykoupali. Věřit mi (tatkovi) nemusíš, co nevim na to se zeptám. A jak už tu psali lidi, v různých zemích/pojišťovnách se pojistka počítá jinak. :) Je mi líto že se Ti pravda nelíbí, ale splet ses. Howgh :D Upraveno uživatelem Z. Paul
Odesláno (upraveno)

A už fakt naposled.

Chcete mě namluvit, že v Mnichově dělali 1995 - 2000 auta 523 jen pro Italy a jiné národy pro levnou pojistku a od roku 2000 do 2003 525 pro další národy? No tak to jste mimo vy a ne já :)

To je prostě modelová řada pánové.

Já se sice nevyznám v pojistkách evropských zemí, ale tohle mě přišlo taková blbost, že jsem musel reagovat :) .

Upraveno uživatelem jirka404
Odesláno (upraveno)

jirka404: No minimálně je vidět v jakých letech jsi se zasekl.

 

U E60 byl motor N52B25, který se prodával jako 523i s výkonem 177koní a ten samý motor jako 525i s výkonem 218koní. Obsah samozřejmě stejný - 2500. A bylo možné koupit oba dva ve stejný čas. Stejně jako zde řešené 325d a 330d se stejným motorem.

 

V tvém vlastním zájmu už se tady na to opravdu vykašli, protože se zakopáváš hlouběji a hlouběji...

 

Tím spíš je vidět, že táta od Paula se v tom opravdu vyzná, protože příklad na 523i a 525i zvolil naprosto správně.

Upraveno uživatelem m.n.
Odesláno

Pojistka podle výkonu je naprosto běžná věc a pokud vím, tak na slovensku se dokonce zavádí daň z výkonu...

 

Prosím tě, už se na to fakt vykašli, plácáš nesmysly...

 

 

tak tak, na slovensku sú bežné PZP podľa výkonu motora napr. Čsob poisťovňa

Odesláno

jirka404: No minimálně je vidět v jakých letech jsi se zasekl.

 

U E60 byl motor N52B25, který se prodával jako 523i s výkonem 177koní a ten samý motor jako 525i s výkonem 218koní. Obsah samozřejmě stejný - 2500.

 

V tvém vlastním zájmu už se tady na to opravdu vykašli, protože se zakopáváš hlouběji a hlouběji...

 

Tím spíš je vidět, že táta od Paula se v tom opravdu vyzná, protože příklad na 523i a 525i zvolil naprosto správně.

Už jsem psal odpověď, ale kašlu na to připojim se k Tvý :)

 

Jirko vytrháváš věci z kontextu jak se Ti to hodí, nediskutuješ ale podsouváš nám svůj (nesprávný) názor.

 

Ukončil bych to tim, že láskajefajn si vybral skvělý auto s malinko přiškrcenym motorem (což se dá změnit úpravou software kdyby chtěl). :)

 

 

Návštěvník Kamil
Odesláno

Wyserte se na to hádání a bafte se radši o hodinkách! :cheers:

Mam jim dat vsem ban nebo jenom Jirkovi? :D

Odesláno

Já se přiznám :) já jsem to začal a moc se omlouvám že se to takhle zvrhlo.V týdnu budu mluvit s šéfem servisu v HK v BMW tak snad nějaké rozumy ziskám ale typ motoru je stejný což by logicky mělo znamenat že ty rozdily by tam měli být minimální...jak jsem psal na jiné stránce,zatim jsem zjistil že 330d má o něco větší brzdy jinak jsem rozdily mimo kW a kroutáku nikde nenašel.

Návštěvník Kamil
Odesláno

Sibiřovi a Gasikovi! Ti to začali! :gora:

Nemohl bych do Brna a jeste by me zbili.

 

 

Fšem kdo nemá aspoň dvoulitra... :whistle:

To taky nepujde. Mam jen 1.8, musel bych ho dat i sobe.:)
Odesláno

Jo něco jako GMC Terrain. Divím se, že do toho nejdeš, tam se vejde 2x tolik co X5.

 

když už se tu nakously ameriky....pro džejára bych to viděl na Ford F150 SVT Raptor..nevim nevim jestli by na Southforku dostal za X5 pochvalu :D ...nedávno mě předjížděl jeden Raptor v horách a něco mají tyhle auta do sebe...no a 6.2L a 411 koní taky nezní špatně :-) přestože Jeep fanda, rozhodně bych se nebránil si to na nějaký čas zkusit..

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dih3Zv-8F8g

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...