Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto?

 

Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.

Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto?

 

Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.

Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív?

..myslím, že jak píšeš u každé te vrany je to jinak..OctII se rozpadá už u 100tis. a to ostatní max 200tis. km.. :)

 

 tudíž hlásám, že toto je nejlepší auto na světě.. :))

post-13651-0-39630200-1386679997_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bych to vzal čistě pragmaticky, tak hodnota auta bude se stářím klesat čím dál pomaleji. Na stáří vozu bych to tedy nevztahoval. Nejlépe je se ho zbavit ve chvíli, kdy začnou hrozit zvýšené servisní náklady a ty budou spojeny především s najetými kilometry. Jenže toto bude tak individuální, že se neodvažuji nějakou cifru říci - to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlépe je se ho zbavit ve chvíli, kdy začnou hrozit zvýšené servisní náklady a ty budou spojeny především s najetými kilometry.

To jsem si taky říkal, ale jak správně vyhodnotit ty náklady. On to může být signál a) vymění se to a další 4 roky bude fungovat; nebo bé) už se to začlo sypat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenze jak poznat ten moment?

ja si prave rikam, ze by nebyl od veci opacny pristup. Nez rvat penize do 2-3 roky stareho (nebo nedej boze noveho) auta a pak ho za pet let prodat za zlomek ceny, tak je mozna lepsi koupit nakej zachovalej desetiletej autak (ale nakou super karu, v poradny palbe) a narvat do nej 100k, ale mit z toho auta radost nez treba z novyho Megana v kombiku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem si taky říkal, ale jak správně vyhodnotit ty náklady. On to může být signál a) vymění se to a další 4 roky bude fungovat; nebo bé) už se to začlo sypat :)

 

Je to zajímavé téma a dalo by se o něm mluvit hodně dlouho. Podle mě to však bude pouze teoretizování a relevantní odpověď zde padne těžko, bohužel. :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod.

Vono to stejně nejde vymyslet. Když mám nějaký auto rád, tak mu leccos odpustím a jsem schopnej tolerovat (investovat do oprav), naproti tomu výše zmíněný "nejlepší auto na světě" párkrát zazlobilo a už jsem měl dobrou záminku vykopnout ho z baráku:-).

 

No a jestli  máš auto od novýho čtyři roky, tak už je většina jeho hodnoty stejně v pryč;-). Takže bych jezdil dokud nenastane touha po nákupu novýho, racionální důvod k prodeji čtyřletýho auta se stotisícovym nájezdem imho není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak něják obecně prodáš čtyři roky starý auto s 96 za více peněz než šestiletý se 150, to je jasný, no a jestli to skutečně udělat, to musíš vědět konkrétně ty sám, jak moc rád to auto máš a rádi máme auta, která drží :smile_anim: My jsme třeba začli uvažovat o prodeji našeho dědečka Forda Mondea z roku 2002 již před pár lety, no a jelikož jezdíme a jezdíme, občas se vymění olej, namotáno 210.000km a furt jenom jezdíme bez závad, tak dědek je furt v garáži" Ba naopak MB Vito, který mělo při 150 pár velmi nákladných oprav na motoru šlo z baráku až se za ním prášilo, takže záleží hodně na tom, jak moc to auto máš rád :cheers:  No a lidi koukat na km, takže čím míň, tím máš větší šanci ho prodat, aspoň v ČR"

Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto?

 

Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.

Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je reálný, asi 3 roky zpět jsem se dal do řeči na jedné pumpě s příslušníky sboru národní bezpečnosti, co tam přijeli v R36 a říkali, že mají už nakroucíno 270tkm. Tak proč ne, na tom autě bude vyměněno už všechno desetkrát, když to platí daňoví poplatníci a servis bude honit faktury čím se dá, ty auta budou jako nový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...