uff Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 FDV4fc637_erko2.jpg http://auto.idnes.cz/skoda-110-r-novague-0e9-/ak_aktual.aspx?c=A131209_142135_ak_aktual_fdvVelebnosti to je hnus, ale zajimavej... Ja bych to nekoupil ani kdybych byl Kellner, ale na ulici bych to videl rad... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Jsem trochu v mensine, no, mozna jsem spise sam, ale me se to eRko docela libi. Stejne, jako se mi libi Igeny v nerezu, nebo Porsche Stinger. Designova citace legendarnich veci a moderni matros. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto? Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto? Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív?..myslím, že jak píšeš u každé te vrany je to jinak..OctII se rozpadá už u 100tis. a to ostatní max 200tis. km.. tudíž hlásám, že toto je nejlepší auto na světě.. ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 myslim, ze na to neni univerzalni odpoved... na stav vozu ma vliv tolik promennych, ze se neda obecne rict : octa I je lepsi, nez octa II... .. rekl bych, ze nejlepsi je se zbavit (beznyho) auta ve stari kolem 4 let, najeto 80 - 160 tis km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
323GT Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Pokud bych to vzal čistě pragmaticky, tak hodnota auta bude se stářím klesat čím dál pomaleji. Na stáří vozu bych to tedy nevztahoval. Nejlépe je se ho zbavit ve chvíli, kdy začnou hrozit zvýšené servisní náklady a ty budou spojeny především s najetými kilometry. Jenže toto bude tak individuální, že se neodvažuji nějakou cifru říci - to nejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Nejlépe je se ho zbavit ve chvíli, kdy začnou hrozit zvýšené servisní náklady a ty budou spojeny především s najetými kilometry.To jsem si taky říkal, ale jak správně vyhodnotit ty náklady. On to může být signál a) vymění se to a další 4 roky bude fungovat; nebo bé) už se to začlo sypat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 jak se to zacne sypat, zbav se toho.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 jenze jak poznat ten moment?ja si prave rikam, ze by nebyl od veci opacny pristup. Nez rvat penize do 2-3 roky stareho (nebo nedej boze noveho) auta a pak ho za pet let prodat za zlomek ceny, tak je mozna lepsi koupit nakej zachovalej desetiletej autak (ale nakou super karu, v poradny palbe) a narvat do nej 100k, ale mit z toho auta radost nez treba z novyho Megana v kombiku... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
323GT Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 To jsem si taky říkal, ale jak správně vyhodnotit ty náklady. On to může být signál a) vymění se to a další 4 roky bude fungovat; nebo bé) už se to začlo sypat Je to zajímavé téma a dalo by se o něm mluvit hodně dlouho. Podle mě to však bude pouze teoretizování a relevantní odpověď zde padne těžko, bohužel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
323GT Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod. Tak zcela jistě za správný lze považovat přístup načrtnutý moderátorem se stetsonem na hlavě. Ale to jsme pak zase na počátku Tvého dotazu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod.Imho nejlepší je prodávat úplně nový auto, jako dealer. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Imho nejlepší je prodávat úplně nový auto, jako dealer.Nejlepší je prodávat vrak za cenu nového vozu, jako bazarista. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod.Vono to stejně nejde vymyslet. Když mám nějaký auto rád, tak mu leccos odpustím a jsem schopnej tolerovat (investovat do oprav), naproti tomu výše zmíněný "nejlepší auto na světě" párkrát zazlobilo a už jsem měl dobrou záminku vykopnout ho z baráku:-). No a jestli máš auto od novýho čtyři roky, tak už je většina jeho hodnoty stejně v pryč;-). Takže bych jezdil dokud nenastane touha po nákupu novýho, racionální důvod k prodeji čtyřletýho auta se stotisícovym nájezdem imho není. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Jak říkají neměčtí taxikáři na Mercedes E, jakmile to má víc jak 1 mil. km, tak se toho zbav Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 sportovní vůz http://www.denik.cz/z_domova/policie-ma-sedm-novych-superbu-pro-stihani-dalnicnich-piratu-20131210.html ale docela sem čuměl, na passatech mají za 4 roky přes půl mega, jestli sem viděl na ČT1 dobře... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Tak něják obecně prodáš čtyři roky starý auto s 96 za více peněz než šestiletý se 150, to je jasný, no a jestli to skutečně udělat, to musíš vědět konkrétně ty sám, jak moc rád to auto máš a rádi máme auta, která drží My jsme třeba začli uvažovat o prodeji našeho dědečka Forda Mondea z roku 2002 již před pár lety, no a jelikož jezdíme a jezdíme, občas se vymění olej, namotáno 210.000km a furt jenom jezdíme bez závad, tak dědek je furt v garáži" Ba naopak MB Vito, který mělo při 150 pár velmi nákladných oprav na motoru šlo z baráku až se za ním prášilo, takže záleží hodně na tom, jak moc to auto máš rád No a lidi koukat na km, takže čím míň, tím máš větší šanci ho prodat, aspoň v ČR"Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto? Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Boss_ Odesláno 10. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2013 Jediny zlomovy bod je kdyz stocis tachometr :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 11. prosince 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2013 To je reálný, asi 3 roky zpět jsem se dal do řeči na jedné pumpě s příslušníky sboru národní bezpečnosti, co tam přijeli v R36 a říkali, že mají už nakroucíno 270tkm. Tak proč ne, na tom autě bude vyměněno už všechno desetkrát, když to platí daňoví poplatníci a servis bude honit faktury čím se dá, ty auta budou jako nový. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se