Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Jsem trochu v mensine, no, mozna jsem spise sam, ale me se to eRko docela libi. :) Stejne, jako se mi libi Igeny v nerezu, nebo Porsche Stinger. Designova citace legendarnich veci a moderni matros.

Odesláno

Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto?

 

Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.

Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív?

Odesláno

Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto?

 

Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.

Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív?

..myslím, že jak píšeš u každé te vrany je to jinak..OctII se rozpadá už u 100tis. a to ostatní max 200tis. km.. :)

 

 tudíž hlásám, že toto je nejlepší auto na světě.. :))

post-13651-0-39630200-1386679997_thumb.jpg

Odesláno

myslim, ze na to neni univerzalni odpoved.

.. na stav vozu ma vliv tolik promennych, ze se neda obecne rict : octa I je lepsi, nez octa II...

.. rekl bych, ze nejlepsi je se zbavit (beznyho) auta ve stari kolem 4 let, najeto 80 - 160 tis km

Odesláno

Pokud bych to vzal čistě pragmaticky, tak hodnota auta bude se stářím klesat čím dál pomaleji. Na stáří vozu bych to tedy nevztahoval. Nejlépe je se ho zbavit ve chvíli, kdy začnou hrozit zvýšené servisní náklady a ty budou spojeny především s najetými kilometry. Jenže toto bude tak individuální, že se neodvažuji nějakou cifru říci - to nejde.

Odesláno

Nejlépe je se ho zbavit ve chvíli, kdy začnou hrozit zvýšené servisní náklady a ty budou spojeny především s najetými kilometry.

To jsem si taky říkal, ale jak správně vyhodnotit ty náklady. On to může být signál a) vymění se to a další 4 roky bude fungovat; nebo bé) už se to začlo sypat :)

Odesláno

jenze jak poznat ten moment?

ja si prave rikam, ze by nebyl od veci opacny pristup. Nez rvat penize do 2-3 roky stareho (nebo nedej boze noveho) auta a pak ho za pet let prodat za zlomek ceny, tak je mozna lepsi koupit nakej zachovalej desetiletej autak (ale nakou super karu, v poradny palbe) a narvat do nej 100k, ale mit z toho auta radost nez treba z novyho Megana v kombiku...

Odesláno

To jsem si taky říkal, ale jak správně vyhodnotit ty náklady. On to může být signál a) vymění se to a další 4 roky bude fungovat; nebo bé) už se to začlo sypat :)

 

Je to zajímavé téma a dalo by se o něm mluvit hodně dlouho. Podle mě to však bude pouze teoretizování a relevantní odpověď zde padne těžko, bohužel. :)

 

Odesláno

To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod.

 

Tak zcela jistě za správný lze považovat přístup načrtnutý moderátorem se stetsonem na hlavě. Ale to jsme pak zase na počátku Tvého dotazu... :)

 

Návštěvník Zmizík
Odesláno

To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod.

Imho nejlepší je prodávat úplně nový auto, jako dealer.

Odesláno

To nevadí, chtěl jsem vysondovat jaké jsou k tomu přístupy ostatních než dostat návod.

Vono to stejně nejde vymyslet. Když mám nějaký auto rád, tak mu leccos odpustím a jsem schopnej tolerovat (investovat do oprav), naproti tomu výše zmíněný "nejlepší auto na světě" párkrát zazlobilo a už jsem měl dobrou záminku vykopnout ho z baráku:-).

 

No a jestli  máš auto od novýho čtyři roky, tak už je většina jeho hodnoty stejně v pryč;-). Takže bych jezdil dokud nenastane touha po nákupu novýho, racionální důvod k prodeji čtyřletýho auta se stotisícovym nájezdem imho není.

Odesláno

Tak něják obecně prodáš čtyři roky starý auto s 96 za více peněz než šestiletý se 150, to je jasný, no a jestli to skutečně udělat, to musíš vědět konkrétně ty sám, jak moc rád to auto máš a rádi máme auta, která drží :smile_anim: My jsme třeba začli uvažovat o prodeji našeho dědečka Forda Mondea z roku 2002 již před pár lety, no a jelikož jezdíme a jezdíme, občas se vymění olej, namotáno 210.000km a furt jenom jezdíme bez závad, tak dědek je furt v garáži" Ba naopak MB Vito, který mělo při 150 pár velmi nákladných oprav na motoru šlo z baráku až se za ním prášilo, takže záleží hodně na tom, jak moc to auto máš rád :cheers:  No a lidi koukat na km, takže čím míň, tím máš větší šanci ho prodat, aspoň v ČR"

Zkoušeli jste si někdy dělat analýzu, kdy je výhodné prodat auto?

 

Jestli je nějaký zlomový bod (kilometry, věk), přes který se zvedají servisní náklady a prudčeji padá hodnota. je mi jasné že je to dle značky a konkrétního kusu, ale tak nějak obecně.

Mám auto 4 roky, najeto 96 a začínám uvažovat kdy ho prásknu. Šestiletý? To bude mít 150... Nebo už je to pak jedno? Nebo radši ječtě dřív?

Odesláno

To je reálný, asi 3 roky zpět jsem se dal do řeči na jedné pumpě s příslušníky sboru národní bezpečnosti, co tam přijeli v R36 a říkali, že mají už nakroucíno 270tkm. Tak proč ne, na tom autě bude vyměněno už všechno desetkrát, když to platí daňoví poplatníci a servis bude honit faktury čím se dá, ty auta budou jako nový.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...