Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak to je dobrý nesmysl  - nezlob se.

Tak jsem holt asi pirát. Někde je povolená rychlost hrozně moc a jel by jí jen naprostej ***********. A na volné a kvalitní silnici radši koukám, abych viděl, než mít pořád přilepený oko na tachometru. Takže je to místo 90 třeba 100, někdy ó hrůzo i 105! Čáry vesměs dodržuju.

A plato vajec vozím v kufru v přepravce, ne za oknem (ono by ani na té hadrové roletce nedrželo). Klobouk nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem o Tobě neřekl, že jsi pirát, to víš jen Ty. Já jsem se pozastavil na tím, že jezdíš tak, jak to Ty považuješ za bezpečné. A spíš je to taková filozofická úvaha, neb, jak se tady i píše výše, všechno je relativní. Každý máme na věci jiný názor, jiné auto, jiné zkušenosti, jiný naturel, a proto jsou teda nějaká pravidla. Děsí mě, že potkám někoho, kdo mě sejme ve 150-ti km/ h, protože to "považoval za bezpečné" a silnice byla podle něj "volná" (a znám takové lidi ve svém okolí) . A neboj, taky umím jet 100 na devadesátce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem dost posera, takže to, co já považuji za bezpečné, se (kromě maximálky mimo obec) vejde do pravidel tak z 99%. A ta stejně nebyla původně vymyšlená kvůli bezpečnosti, ale proto, aby se ušetřilo. Někdy kolem roku 1976 či 77 soudruh usoudil, že tehdejší výdobytky techniky nad 90 moc žerou a chtěl tímto způsobem řešit ropnou krizi. To, že je technika mezitím někde jinde, už nikoho nezajímá, hlavně, že se za to dá vybírat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to kdysi psal, na cestě 200km (120km dálnice, 80 siln. I třídy) jsem jel dvěma způsoby - prvni způsob - dálnice 155, silnice 125km a vesnice 65. Druhej způsob dálnice 135km, silnice 95km, vesnice 55km - časový rozdíl 10 minut. Jezdím standardně druhej způsob a pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jezdim vesnice/silnice/dalnice 60/100/140 proste pocitam s toleranci tachometru, dle Gps prekracuju o 2-4 km/h, pri predjizdeni obcas prekrocim o trochu vic, ale jinak jedu konstantne, mozna misty zrychlit nejaky useky silnic znackama na 100 jako v rakousku by nebylo od veci, ale toho se asi nedockame

Upraveno uživatelem Bob123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem ženě koupil tady toho miláška... fotky jsou z webu, ale auto je identické

Japonští soudruzi udělali promyšlené a dotažené "malé velké" auto, fakt klobouk dolů

Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se.

Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se.

Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se.

Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se.

Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se.

Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten hybrid v tomto případě není sprosté slovo. Auto se chová naprosto standardně jako stokoňový benzín, akorát má menší apetit, páč mu s akcelerací pomáhá elektromotůrek. Dnes jsem s tím po okreskách (od dealera domů) přes hory doly tmavý les jel se spotřebou pod 5 a neměl jsem zapnutý líný režim "eco" ani jsem se nesnažil o ekojízdu.

http://www.auto.cz/test-honda-jazz-hybrid-jazzdete-pod-5-59403

Moc hezký mazlík, to by se mi líbilo. Ale bez hybridu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jejda já to tak nemyslel... ale dělají se ty džezíky ve stejné výbavě s benzínem 1,3l, jsou o něco levnější než hybrid, a spotřebou jsou i tak hluboko pod průměrem třídy.

Tak jen doufám, že žena bude konečně po městě jezdit za 5, max. 5,5

jj, já vím co je to hybrid :) , ale já jsem staromódní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žena bude mít velkou radost, moc hezký auto :rolleyes:  Trochu mě tam překvapuje to dojezdové kolo, opravdu tam je? Všude dneska cpou reparační lepící sady a já jsem tedy proti, ale zase pro ženskou ta reperační sada by byla asi lepší"

 

Dnes jsem ženě koupil tady toho miláška... fotky jsou z webu, ale auto je identické

Japonští soudruzi udělali promyšlené a dotažené "malé velké" auto, fakt klobouk dolů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo vlastně ten náš pohoda džez nemá v kufru rezervu, o to je kufr větší a po sklopení sedaček je podlaha úplně rovná.

P.S. To víš že nejprve prskala, že je to proti Yarisu "velká obluda", ale projela se s tím po městě, dvakrát zaparkovala, slíbil jsem jí dokoupit zadní parkovací senzory a křeč postupně ustoupila úsměvu. To autí je fakt sympatické vajíčko. Normálně mám chuť vzít zítra na cestu do Prahy jazz místo mondea... ale to přejde, v mondeu mám lepčí muziku :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá zde prosím někdo zkušenost s Volvem 940 2.3? Nějak mi padlo do oka a rád bych slyšel názor nějakého majitele. Dík předem.

Ahoj, s 940 zkušenost nemám, ale kdysi jsem míval 740 a měl jsem jí moc rád. 2.3 s čtyřkvaltovym automatem, solidní a festovně postavený auto na klidný a pohodlný svezení i z dnešního pohledu. Když se ti podaří najít zachovalej kus, budeš s ním spokojenej i dnes.

 

Myslím, že pověst spolehlivosti Volva vytvořily právě modely740, 760, 940 a 960, ale je jasný, že vzhledem k věku už takový auto servis potřebovat bude. V Praze jsou minimálně 2 servisy provozovaný volvo nadšenci, kteří se i o starší auta dovedou postarat za přijatelný peníze.

 

Jediný na co bych upozornil, je relativně vysoká spotřeba. Budou ti tvrdit, že 2.3 jezdí za 10l, s čímž moc nepočítej. Při provozu mimo město podle předpisů to může bejt i trochu míň, ale reál bude jinde, v čistě městským provozu s automatem si nestyděl motor říct o 15 litrů.

 

Jo a mrkni forum.volvoklub.cz jsou to stejný magoři jako my tady:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Polarizační folie funguje, protože kamera má polarizační filtr, aby "viděla" za sklo do auta, jenže polarizační folie na značce stmaví značku na polovinu její čitelnosti a tedy každý policajt si toho všimne. Pokud člověk jezdí rozumně tak občasný přestupek rychlosti prostě zaplatí a nemusí to řešit. V Praze teď posílají majitelům vozidla hned složenky na 400-500 Kč za přestupek, takže to lidi přestali řešit, pošlou peníze převodem a světe div se, 90% řidičů zaplatí a město je spokojeno také - odpustky fungovaly před stovkama let a fungují i dnes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...