Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

...nevím jak v T5, ale já v T4 zadní lavici můžu posunout úplně dopředu a za ní klidně strčím biky aniž bych je musel rozebírat. V T5 by to mělo jít IMHO stejně. Parkování je easy. Ty špígly jsou velké + rejd, nemám s tím rozhledem a parkingem vůbec problém. VW otočím na menším poloměru než Outbacka.

Sezení? Nevím v čem si jel, ale sedadla mají sklopné opěrky, sedíš rovně...únava těla je mnohem menší. Už si viděl třeba v kamionu sedadlo jak v osobáku? V osobáku po 150km mám problém sedět a pak i vystoupit...z dodávky až tak po 500 stech cítím potřebu pauzy. Ber to jako moji osobní zkušenost, ale mám asi 12 kamarádů, kteří toto sdílí se mnou. Někteří mají Iveco, někteří Transita nebo jinou pixlu. Mým potřebám dodávka naprosto vyhovuje, protože jezdíme do přírody - kola, voda, zima a nemusím řešit, jestli seženu ubytování, kam až dojedu...je mi to fuk. Zastavím kde se dá nebo když jsem unavený, zvednu střechu nebo jen roztáhnu dolní postel, vytáhnu peřinku a polštářek a spím.

Mě se na tý lavici nesedělo nějak moc dobře,ty samostatný sedadla jsou podle mě mnohem lepší.Ale jo tak beru,Multivan má spoustu předností.Právě ty kola dozadu a na takový ty vejlety je to auto jak sviňa.

 

gas-no tak sorry,já s tím parkoval jednou a připadalo mi to velký no.Samozřejmě zkušenost kterou máš ty s tímhle autem já nemám.Jakej si tam měl motor v Multivanu,respektive stačí ten motor na takovou krávu?

Upraveno uživatelem panedge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mtruelle-zas mas idealni stav. Pro danou situaci si muzes vybrat vždy to nej:)

TL

:-)... když jsem se vloni v Italii zapasoval s obytňákem

, v úzké jednosměrce... jakpak jsem toužil po Smartu :-). Ale už jsem viděl venku jezdit obytky, které tahaly na malém plaťáku za sebou Smarta.. / já vozím dvě elektrokola....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam s-max 2.0 tdci 1G, kupovano v Nemecku jako zanovni s 20 tis. km, v soucasnosti najeto 320 tis. km a dolivam jen olej a nechavam menit filtry pravidelne, jinak temer bez investic, pokud nepocitam kola, brzdy a normalni veci, ktery se meni u kazdyho auta. Ve 200 tis jsem nechal delat rozvody, menila se spojka. klasika vstriky se menily 2x, coz je bohuzel slabina vsech fordu. Jinak naklady na provoz a servis jsou stejne jako u okty. S autem jsem spokojen, je to asi nejpohodlnejsi auto, ktere jsem kdy mel, vse se do nej vleze, v zadu hodne mista na sedadlech, dobre se snim parkuje ve meste. Prumerna kombinovana 50 % mesto a 50 % okresky do 7l/100 km, dalky kolem 6. Do 130-160 se da v pohode jezdit nad 160 uz to dost hluci a rve motor, celkove je neprijemne s tim jezdit rychle., Mam ho v kuzi s veskerou vybavou krome automatu, v zime jsem uz dlouho neskrabal sklo, rano zapnu vyhrev a zapnu nezavisly topeni a za 10-15 minut vyjizdim. Jedinou veci, na kterou si musi clovek zvyknout je predni sloupek okna, ktery je predsunuty a aby clovek dobre videl, musi se trochu predklonit. A treti rada sedadel je opravdu jen nouzovka, je tam pomerne malo mista, ale pokud je clovek zvyklej na fabii nebo je trpaslik, tak by nemel mit problem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych tip na letní pneumatiky ... rozměr 175 70 r13 ... nebudu na tom lítat 190 km/h a nájezd bude tak střední, ale radši lepší, v této kategorii jde stejně o pár korun. Viděl bych to Continental / Bridgestone / Goodyear, nechci Michelin. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...I ADAC (který logicky preferuje Continetal, o tom se nebudu hádat, ale že by měl nějaký zvláštní důvod k oblibě Michelinu?)

 

No a třeba i dTestu vychází výsledky podobně jako ADACu. Takže z toho usuzuji, že výrobky Continentalu a Michelinu budou kvalitní.

 

I když měl jsem osobně třeba i Bridgestony a byl jsem s nimi taky spokojený. Táta má Nokian a taky si neztěžuje. V pneuservisu, kam jezdím na přezutí, mi vždycky doporučují Michelin. Takže posledních několik let obouvám Michelin a nemůžu si ztěžovat.  Micheliny ale tazatel nechce, takže bych bral asi ten Continental.

 

Nicméně ono to bude tak, že všechny ty značkové pneumatiky budou kvalitní, jinak by se daní výrobci dlouhodobě neudrželi na trhu. Akorát jsem četl velkou kritiku na čínské pneumatiky a moc dobré hodnocení neměly ani korejské pneumatiky,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, nezapomeňte na falšované  testy  v Německu. Je to jak domluvenej fotbalovej zápas :lol2:  to tu taky nikdy nebylo... Není nad osobní zkušenost. Contíky mi vydržely půl sezony.

 

Číny jsem jednou koupil, byla to největší blbost co jsem tomu autu udělal, i v Německu jsem se na nich cítil jak na D1.

Upraveno uživatelem straspol
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co konkrétně ta čína dělá? Zajímá mě to, na netu jsem se dočetl, že to někomu praská, někomu boule, ale to většinou to píšou ti, co to nikdy neměli, pokud tohle opravdu dělají, jak je možný, že to tu jde vůbec do prodeje?

 

Testy na netu, ADACy apod. jsou obložený jak Pelta, snad nejste naivky. V tom prémiovém segmentu je to asi jedno, obzvlášť na R13...

 

Abych nebyl OT, vyzkoušel jsem toho fakt už hodně (v rozměru R17-18), a nejlepší se mi zdály Continental SC2, poté novější SC3 a včera jsem zrovna řešil, jestli zkusit nové SC5, ale nakonec jsem objednal zase SC3 (mám je na předku a potřeboval jsem dokoupit jen nové zadní, tak aby byly stejný).

Upraveno uživatelem Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...