Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Úplně stejná zkušenost :clap: U nového Mondea půl hodiny v autorizovaném servisu, u MB řady A jsem si to chtěl udělat sám, sundal půlku kastle a s tím odjel do servisu, jelikož jsem to nedokázal složit :lol2: V blatníku mechanik odšrouboval malá dvířka, vyměnil za pět minut žárovku, no a pak hodinu skládal auto dohromady, které jsem tak pěčlivě rozebral"

 

No přesně takhle to mělo moje  Mondeo (dej mu Pán Bůh lehké spočinutí v bazaru). Vyndají se za světlem takové dva ,,stanové kolíky", vyhákne se mřížka chladiče a světlo je venku. Trvá to dvě minuty i s hledáním žárovky. Když jsem to po dvou a půl hodině soustředěného obohacování rodného jazyka (Palacký by se rděl) a s odřenýma , špinavýma a pořezanýma rukama, s roztrženou košilí a tlakem daleko za hranicí přežití dovezl do servisu, mechanik to zvládl za půl hodiny (2 minuty výměna žárovky a 28 minut hledání dvou žárovek a takového perka, co mi spadly do motoru). U malého Pažouta 106 jsem zase ne a nedokázal vyměnit žárovku v blinkru- levý přední... Po hodině marného přemýšlení a proklínání všech žabožroutů od dnešních časů až ke guillotině jsem zjistil, že pod nánosem bahna v blatníku jsou na to taková malá dvířka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám obytné auto - vestavbu Ducato - vestavba realizována profi firmou v Italii. Jak to má zadní světla, tak se k nim přistupuje přes takové krytky - po odklopení na mě vyskočila izolační hmota zateplení auta... tak nevím.. až praskne žárovka - tak asi prodám :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jako fakt tak často měníte žárovky??? já naposledy měnil žárovku u felicie a to je bratru osm let

S denním svícením, popojížděním po městě a s větším nájezdem km se mění častěji všechno- třeba i filtry, olej, víc se dolévá třeba i kapalina do ostřikovačů a častěji se mění pneu...a tak dále, není to nic podivuhodného..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No uplnej tupec nejsem, ale přijde mi že se tu mění žárovky na denním pořádku, a dělá se z toho šílená kovjbojka..

No, než jsem přišel na to jak se to dělá, kovbojka to byla... ono to popojíždění po Praze je zlé- rozsvítit, zhasnout, rozsvítit, zhasnout...atd...a kvalita žárovek je dost různá, kdo dá horší, mění častěji... a kdo na ni při výměně sáhne, taky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná mám jenom já štěstí, ale za 100k najetých km jsem neměnil žárovku v hlavním světle aní jednou (H4), H7 jsou prý náchylnější a jsou fora plná různých typů jak přidat předřazený odpor a pod...

Nojo, když tak vzpomínám, H4 jsem fakt asi nikdy neměnil.  Už léta ale jezdím v autech kam se nedávají :crying_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prestalo ma baviť jazdiť na offroadových pneumatikách, a tak vyberám letné gumy na LC100 zhruba v rozmere 275/60R18. Viete mi niečo povedať k môjmu predvýberu? Testy som nenašiel žiadne, ale na SUV ich určite niekto máte. Jazdné výkony ma v podstate nezaujímajú, čokoľvek je lepšie ako 16" BFG AT, asi mi v podstate ide iba o výdrž. Nech ich každých 10k km nemusím meniť.

 

Dunlop Grandtrek AT23

Bridgestone Dueler HT684

Hankook RA23

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

co se týká H4 tak jsem od začátku (pořízení auta) používal tydle (viz obrázek) .... zdálo se mi, že to líp svítí než ty žlutý bludičky ..... kombinoval sem to ještě s "xenon" efektem taky od philpsu ..... oba dva typy vydrží maximálně 300hodin a pak to zhasne = při mém nájezdu sem za žárovky ročně utratil 2000,- (4 sady) ..... to je strašný

 

teď sem tam naplikoval nějakej žlutej nounejm za pár korun koupenej u pumpy a už to svítí (sice na hovno) půl roku 

 

takže není H4 jako H4 :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projel jsem se dnes 600 km po ČR, a zahlídnul jsem:

3x Lamborghini

1x Nissan GT R

1x oranžový nevím co za masírku s DE značkou na jižní spojce, bylo to zhruba stejně široký a nízký jako lambo co jelo za ním

4x Ferrari

mraky Poršáků

1x Corvette

krásný káry, hodinky řidičů jsem prosím povětšinou neviděl :)

 

edit typo

Upraveno uživatelem tommas4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co se týká H4 tak jsem od začátku (pořízení auta) používal tydle (viz obrázek) .... zdálo se mi, že to líp svítí než ty žlutý bludičky ..... kombinoval sem to ještě s "xenon" efektem taky od philpsu ..... oba dva typy vydrží maximálně 300hodin a pak to zhasne = při mém nájezdu sem za žárovky ročně utratil 2000,- (4 sady) ..... to je strašný

 

teď sem tam naplikoval nějakej žlutej nounejm za pár korun koupenej u pumpy a už to svítí (sice na h...o) půl roku 

 

takže není H4 jako H4 :)

 

ja mam tie philips extrem vision tretim rokom na skutri, svietia dve naraz, svieti to jak svina a hlavne SVIETI. a to maju za sebou daleko viac nez 300h

 

ci to nebude tym ze ty taku vyspelu techniku cpes do embecky.. :)

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, na O2 mi to zabere zhruba 2 minuty. Mimochodem kdyz jsem mel stary Punto, tak to byl vazne porod. Manipulacni prostor kolem svetlometu idealni pro ruku predskolniho ditete. Vymenoval jsem to asi hodinu...

Dvojková embéčka oktávia to tak má a je to super. Hneď sa žiarovky lepšie menia :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...