Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Ja vim ze pokud chces ulozit znacky do depozitu tak auto mit musi technickou min pul/rok platnou nevim jak to je kdyz je chces vyzvednout na ured toho vetsinou moc mevedi a ochotni taky dvakrat nejsou

 

A jeste pokud bude vyzvedavat znacky tak musi mit povinko ne?

Tak je to úplně nejblbější:
 
Jaké doklady musíte mít s sebou při vyzvedávání značek z depozitu:
technický průkaz
doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení)
doklad, kterým se prokazuje že vozidlo má platnou technickou prohlídku (pokud platnost technické prohlídky provedené před dočasným vyřazením vozidla dosud neskončila postačí zápis v technickém průkazu, pokud v průběhu dočasného vyřazení vozidla platnost technické prohlídky skončila je nutné předložit protokol o nově provedené technické prohlídce).
doklad totožnosti, u podnikajících nebo právnických osob živnostenský list nebo výpis z obchodního rejstříku
plnou moc, pokud jedná osoba která není vlastníkem ani provozovatelem vozidla
Upraveno uživatelem Jeremy
Odesláno

A další verze:

 

Je možné v režimu "depozit" provádět jiné úkony (např. prodej vozidla - tj. odhlášení ze starého vlastníka a přihlášení na nového vlastníka)?
 
Ano, v režimu dočasného vyřazení lze provádět odhlášení z jedné osoby a přihlášení vozidla na jinou osobu.
Pokud se provádí odhlášení a přihlášení vozidla (převod vozidla na jinou osobu), musí odhlašující osoba dát úřadu písemné čestné prohlášení, že odhlašuje vozidlo s identifikátory (VIN, typové číslo motoru), které jsou uvedeny v registru vozidel. Při přihlášení takového vozidla se nepožaduje platná STK a doklad o pojištění.
 
Protože se režim dočasného vyřazení vozidla používá také k rozsáhlejším opravám vozidel, je v tomto režimu povolená výměna karosérie a motoru, ale jen za karosérii resp. typ motoru výrobcem nebo akreditovaným dovozcem vozidla prohlášený za záměnný díl.
 
Pozor, přestavba vozidla není v tomto režimu povolena.
 
Všechny změny, vyjma uvedeného převodu vozidla, ke kterým v době trvání režimu dočasného vyřazení dojde, se úřadu hlásí až při ukončení tohoto režimu.
Návštěvník Jagman
Odesláno

No je vtom slusnej hokej :D. Zitra zavolam asi na urad pokud bych to auto prodal do ciziny tak by teoreticky nemuselo opustit depozit coz by bylo fajn.

 

 

Jeremy diky!

Odesláno

No je vtom slusnej hokej :D. Zitra zavolam asi na urad pokud bych to auto prodal do ciziny tak by teoreticky nemuselo opustit depozit coz by bylo fajn.

 

 

Jeremy diky!

Co zas kupuješ?

Odesláno

Africane, měl jsem Corsu, předcházející řadu. Litrovej tříválec v manuálu. V pohodě, od manželky samá chvála. Neteř v Německu má dodnes tu samou Corsu 1.4 v automatu (po městě) a nic neřeší. Nic bližšího nemůžu sloužit.

Dík za názor, už je doma :-) nnašli jsme kousek se šesti tisíci najeto v záruce, a na ten náš nájezd 20 km denně to asi bude stačit' máme dvoudvéřák a překvapilo mě, že je to vcelku dost pohodlné, mercedes to není, ale překvapilo to, pro ženskou na nákupy ideální'

Odesláno

Deckaaa, malem jsem si ucvrnkl nadsenim. Jag zacne delat F-Type s manualem. V dnesni dobe, kdy se automaty cpou i do Pola, Mini i Porsche GT3 je to absolutni respekt a podle me totalne super postoj Jaguaru. Ne nadarmo se rika "Jen mrtve ryby plavou s proudem". At zije Jaguar!

Návštěvník Jagman
Odesláno

Ona jim Tata ukaze ten nemcum :). Konecne maj britove svobotu a zaroven pevnou ruku o kterou Jag prosil uz mnoho let ala odpornej S a X type :(.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

adamo - dakujem! A ver mi, ze RAM s tym V10 motorom je taktiez riadna zabava.

 

tema jaguar - mna taktiez prekvapuje, ze ako sa uz takmer odpisana znacka dostava na spicku! Uz XF a nove XJ su moderne postavene auta a a F type ma uzasne recenzie a napriklad tie E type, ktore zacali znova vyrabat, tak to je nieco nepochopitelne...

Odesláno

Jaguar má výhodu silné značky. Je dobře, že našli majitele, který si to uvědomuje a dokáže z toho těžit. Hrozná škoda, že podobně se nepodařilo zachránit Saab. Zas taky máme o jednu charismatickou značku méně. Už nám tady ty šedivky převažují...

Odesláno

ahoj, umí tu někdo něco zjistit o historii konkrétního forda v Německu. Můj kontakt mi říká, že prý se dá zjistit jen, že byl jako nový prodaný v Německu. To je možný?

 

v sevisce je z německa uvedeno jen Remarketing VIW-5 Ford-Werke AG Koln H s cca 20tis km. už po půlroce je na STK v ČR, tak mě především zajímá jestli dovozce nevzkřísil bouračku.

 

Dost věcí můžeš zjistit i sám po zadání VIN auta zde : https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

Pokud má auto servisní historii, pak to tam bude uvedený (vím z vlastní zkušenosti).

Ale samozřejmě nejlepší a nejspolehlivější je zavolat, nebo napsat email do Německého servisu, který měl dané auto servisovat. Dle mých zkušeností odpovídají poměrně rychle.

Odesláno

Jeste na obranu Oplu, mam Zafiru Tourer od nova. Sluzebak, za 1,5 roku 80k km a krom dvou drobnosti jsem resil jenom pravidelny prohlidky. Za ty prachy co to stalo, se okta, nebo jina "lepsi znacka", proste v podobny vybave a motoru poridit neda....

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Jeste na obranu Oplu, mam Zafiru Tourer od nova. Sluzebak, za 1,5 roku 80k km a krom dvou drobnosti jsem resil jenom pravidelny prohlidky. Za ty prachy co to stalo, se okta, nebo jina "lepsi znacka", proste v podobny vybave a motoru poridit neda....

a prave o to ide - vzdy je podstatne, ze ake prachy za to clovek chce dat a co za to dostane...

Odesláno (upraveno)

Já bych koupil Škodovku. Můj názor tedy nemůže být brán vážně,protože jsem hold Škodovkovej.Vlastnil jsem tuhle řadu Škoda 100,105L,120L,Garde,Rapid,Fabia 2,Yeti 1 ,Yeti 2 a od včera máme jako druhé auto do rodiny tohle.

Paní mi řekla,že se jí s Yetim jezdí dobře,takže zbyde na mne jako pracovní vůz.

post-1144-0-80933500-1416597008_thumb.jpg

Upraveno uživatelem hopa26

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...