Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

SC 430 musí člověk pochopit.. Je to auto pro americký trh..od začátku do konce ho takhle dělali.. Jalový podvozek, poddimenzovaný výkon, řízení jak u parníku.. Pro Evropana neakceptovatelný už před 10 lety. V Americe cca 11 nebo 13 let velmi dobře prodávané a oblíbené auto, jehož výroba se asi dvakrát uměle prodlužovala, protože o něj byl zájem. Taky jsem s ním nějakou dobu jezdil..a pochopil ho a přišel mu relativně na chuť. Sametový motor, pohodlí, Mark Levinson, pohoda, žádný stres, dozadu dvě buchty, ve správné barvě (měl jsem bílé..zrovna i v době kdy bílá byla hodně in..a v té barvě i zanikly některé designérské bizardnosti)..prostě byl to nakonec příjemný společník. 4,3 V8 byl poslední motor ze staré školy..celkem žral, moc nejel, ale byl to fakt charakterní sameťák. A byl absolutně nesmrtelný.

No, naštěstí je to ale dnes už historie. Z pohledu evropského nadšeného řidiče to nebylo nic, co by bylo třeba oplakávat. Ale ve vývoji Lexusu měl svou roli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím zvukem to nevím..ale věřím tomu, i když jsem to nepoznal. Pravda, bylo mi divné, že velkoobjemový osmiválec zní podobně jako relativně nízkoobjemový desetiválec. Takže je asi možný, že tomu něco pomáhá.. To si ještě zjistím..já mu to sežral:) Na druhou stranu, už to dělají skoro všichni.. Čímž to neomlouvám..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm..tak jo..ve sport módu to má nějaký zesilovač zvuku co to synteticky převádí do repráků.. Btw. stejně jako třeba to BMW.. Holt nová doba. IS-F mělo jen klapky v sání, které se otevíraly tuším ve 3600 ot. a pouštely plyny delší cestou a krásně to rezonovalo a bručelo. Tohle už je elektronika..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Klapky jsou mechanika a tim padem opravdovej zvuk motoru. Tohle je jako kvarcky, proste to neni vono.

No dyk to píšu..:) Máš pravdu..souhlas. Já jsem sport s+ nezapínal, takže jsem to asi nezaregistroval. Jezdí to jak šlak i na normal.. Upraveno uživatelem dawe009
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věř mi nebo ne, ale byl.. Já jsem na tohle háklivej a i když jsem věděl, že novináři na to pečou, tak jsem se k těm autům vždycky choval hezky.. Prostě by mi to bylo líto i když to není moje auto. Takže jsme 20 km zahřívali a pak, když už byl olej OK, tak asi 50 km s pár ostřejšíma pasážema..ale ne nadoraz. Jednak to na normální silnici s tak výkonným autem a ještě na zimácích nejde, druhak ještě ani brzdy pořádně nebrzdí než si sednou a motor je trochu přidušenej a potřebuje aspoň 1000 km, než může ukázat všechno. U každého novinářského auta jsem najel nejmíň 1000 km v různých režimech, než jsem ho začal půjčovat, protože jinak je to zkreslující pro testovacího jezdce. Samozřejmě důležitější je to pro RC-F než třeba pro CT 200h, ale dělal jsem to u všech a rozdíl tam prostě je cítit. I u Yarise.

Ale co jsem kolikrát viděl dělat novináře s úplně studeným autem..to by člověk brečel. Ať to zní jak chce blbě, já s tím autem prostě cítím. Mám to stejně s hodinkama, se zbraněma..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a nedělaj to jako Lambo. Nový auta se testují náhodně. Není to zase taková rarita jako Lambo. Některé nové auto přijede se 7 km na tachometru a sem tam přijede nějaký nový a má třeba 200 km na tacho.. To pak znamená, že zrovna tohle si ve fabrice vybrali pro test ověření kvality a protáhli ho po polygonu a dělali nějaký testy.. Ale je to tak jedno z 50 přibližně..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věř mi nebo ne, ale byl.. Já jsem na tohle háklivej a i když jsem věděl, že novináři na to pečou, tak jsem se k těm autům vždycky choval hezky.. Prostě by mi to bylo líto i když to není moje auto. Takže jsme 20 km zahřívali a pak, když už byl olej OK, tak asi 50 km s pár ostřejšíma pasážema..ale ne nadoraz. Jednak to na normální silnici s tak výkonným autem a ještě na zimácích nejde, druhak ještě ani brzdy pořádně nebrzdí než si sednou a motor je trochu přidušenej a potřebuje aspoň 1000 km, než může ukázat všechno. U každého novinářského auta jsem najel nejmíň 1000 km v různých režimech, než jsem ho začal půjčovat, protože jinak je to zkreslující pro testovacího jezdce. Samozřejmě důležitější je to pro RC-F než třeba pro CT 200h, ale dělal jsem to u všech a rozdíl tam prostě je cítit. I u Yarise.

Ale co jsem kolikrát viděl dělat novináře s úplně studeným autem..to by člověk brečel. Ať to zní jak chce blbě, já s tím autem prostě cítím. Mám to stejně s hodinkama, se zbraněma..

Heh, mam to uplne, ale uplne stejne :).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja musim s bedjou souhlasit...vidim tam odkaz na generaci 2003-2009 ktera mela myslim posledni bezramove okna dveri a libi se mi to. V US uz jezdi asi 2 mesice, dokonce jsem jednou zastavil u dealera podivat se vic detailne. Libi se mi vic nez predchozi generace, interier uz neni tragedie a je docela na pohodu. Jen nechapu, ze do nej porad v US nedavaji  novy 2.0 turbo ale porad jen bud slaby 2.5 ctyrvalec a nebo 3.6 boxer, ktery je dobry, ale k nemu pouze 5stupnovy stary automat, coz mi v dnesni dobe prijde uz malo. 

 

Fotka co dal bedja ten novy model podle me moc nevystihuje, tak dam jeste par fotek US modelu:

 

2015-subaru-outback-25i-pzev-photo-61174

 

Subaru-Outback_2015_1280x960_wallpaper_1

 

 

2015-subaru-outback_100464628_h.jpg

 

 

2015-subaru-outback_100471646_h.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Dawe009 (nejde mi "tlačítko" citovat):

 

Jj, jak píšeš o SC430, je to sporťák pro důchodce na Floridě (ne že bych chtěl urazit tebe) ale je to přesně jak jsi to popsal (jízda a podvozek), kvality Lexusu nezpochybňuju, ale od náznaku sporťáku, bych čekal trochu sportovní chování. Pokud ne, přijde mi to divný, něco jako Landcruiser s pohonem jen zadní nápravy :lol2: Kamarád SC má od nova a je spokojený, ale jezdí do pohody a urve se max. trochu rychle v "přímce".

Ještě k tomu zvuku, nevím jestli to má GS450h, ale u něj v SPORT+ to je zážitek, auto se přičapne k silnici a za mě je ještě pohodlnější a lépe ovladatelné (i v SPORT) než v comfortu. Skoro jsem rád za svá "přibližovadla" (LC100 a Prius) s GS450h jsem za těch pár dní měl strach o papíry :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...