Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Jsou nádherné! Tenhle styl umí GS nejlíp. Rolex jsou pěkný hodinky, Omega, Zenith, atd., atd., všichni umí. Ale zkrátka GS vidím vedle nich jako šperk.

  • po 2 týdnech...
Odesláno
Datum na čtverce nebo kdekoliv jinde než na pozici 3 nebo 6 mi nejede, ale to je jen můj problém zdá se. Ovšem jinak fakt povedený. Zdá se to jen mě, že Seiko dělá záměrně škaredé hodinky (alespoň ty nové), aby lid byl nucen sáhnout hlouběji do kapsy pro ty skutečně povedené? 

Pro mě je datum jinde než na 3 nebo 6 stopka. Především proto, že hodinky nosím na pravé ruce.
Je to škoda, jinak bych vážně uvažoval o pár dalších GS modelech.
  • po měsíci...
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Prosim o radu. Mam novy prirustek. Jaky interval pro servis byste doporucovali a mate prehled o cenach? Diky
73ebd749f1230a89e3dad63c3748e8bf.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno
3 minutes ago, Němý Bobeš said:

Cca 5-7 let, cca 400-500 EUR.

Diky. To zní vcelku rozumně. Za ten master piece to rozhodne stojí. 

Odesláno

Je zajimavy resit u novych hodinek interval servisu a jeho cenu (ktera za tech x let muze byt zase uplne jina).
Druha zajimavost je, ze veris, ze ti tak dlouho vydrzi :)

Odesláno
24 minutes ago, AndyAaron said:

Je zajimavy resit u novych hodinek interval servisu a jeho cenu (ktera za tech x let muze byt zase uplne jina).
Druha zajimavost je, ze veris, ze ti tak dlouho vydrzi :)

Ano, muze se to zdat, avsak ja nejsem prvni majitel a mam dosud zafixovane intervaly u Prim 3 roky a u zbytku hodinkovnice cca 5 let. Nemam pak moc rád, kdyz vidim prodej 12 letych hodinek, ktere nevidely nikdy servis. Druha myslenka je pravda:-) Nicmene GS nejsou zde na foru prilis predmetem nejakych velikych obchodu, malokdo je dokaze (d)ocenit. 

Odesláno

To bych zrovna netvrdil. Prijde mi, ze prave tady na foru je spis clovek oceni, nez hodinkovy neznalec, kteremu muze prijit ustrelene dat za japonske hodinky (a hodinky vubec) takovy ranec.
Pokud jde o servis, tak jsem spis za to servisovat hodinky v momente, kdyz jdou blbe a ne ve stanovenych intervalech ;)

Odesláno

Když daš ty GS do Onyxu, tak ten servis ani tolik stát nemusí.
Ja jsem kupoval cca 11 let staré GS bez servisu a šlapaly naprosto perfektně a bez servisu by určitě ještě chvíli vydržely. 

Odesláno

Doplním že v Onyxu se u pozáručního servisu aspoň nepřiplácí za opulentní výlet hodinek do šintoistického chrámu grand démona Seikó. O vyčištění, seřízení a tlakovku u hi-beat netřeba mít obavy; mazání je u GS kvůli absenci oficiální servisní dokumentace trošku alchymie, ale i v tomhle ohledu má dream-team v Jihlavě léta zkušeností. Problém nastává spíš v situacích kdy se (třeba zrovna kvůli vysušenému mazivu po dekádách provozu bez plánované údržby) někde něco definitivně prodře/zlomí/rupne a příslušný díl na daný model nebude reálné lokálně sehnat/vyrobit. Ale i takto pokažené hodinky se pořád dají zanést do autorizáku, kde je za úplatu "prémiově" zabalí, proclí a odešlou k servisu výrobci. Pravidelný malý servis je spíš o zběžné kontrole a tlakovce, velký o profylaxi u mechaniky - ale jak "rouhačsky" naznačují kolegové výše, plánované servisní intervaly 2/5 jsou pro moderní konstrukce natolik konzervativní (a výrobcem doporučené ceny krvavé), že "chronomagorovi s plnou kabelkou" se u svátečně nošených hodinek vyplatí případné problémy řešit teprve až nastanou - rok sem, rok tam :smoke:

Odesláno
6 hours ago, Radek124 said:

Doplním že v Onyxu se u pozáručního servisu aspoň nepřiplácí za opulentní výlet hodinek do šintoistického chrámu grand démona Seikó. O vyčištění, seřízení a tlakovku u hi-beat netřeba mít obavy; mazání je u GS kvůli absenci oficiální servisní dokumentace trošku alchymie, ale i v tomhle ohledu má dream-team v Jihlavě léta zkušeností. Problém nastává spíš v situacích kdy se (třeba zrovna kvůli vysušenému mazivu po dekádách provozu bez plánované údržby) někde něco definitivně prodře/zlomí/rupne a příslušný díl na daný model nebude reálné lokálně sehnat/vyrobit. Ale i takto pokažené hodinky se pořád dají zanést do autorizáku, kde je za úplatu "prémiově" zabalí, proclí a odešlou k servisu výrobci. Pravidelný malý servis je spíš o zběžné kontrole a tlakovce, velký o profylaxi u mechaniky - ale jak "rouhačsky" naznačují kolegové výše, plánované servisní intervaly 2/5 jsou pro moderní konstrukce natolik konzervativní (a výrobcem doporučené ceny krvavé), že "chronomagorovi s plnou kabelkou" se u svátečně nošených hodinek vyplatí případné problémy řešit teprve až nastanou - rok sem, rok tam :smoke:

Díky a rozumím. Byť se s těmito názory při případném prodeji hodinek vesměs nesetkávám😃 S Eltonem to mám jednodušší. Servis “za rohem” a za pár korun (zatím). 

Odesláno

Potvrdil by som kazde slovo, ktore napisal @Radek124
V Onyxe som mal na servise dvoje GS. Divery SD mam uz dekadu a prvy servis bol minuly rok. Pre pokoj duse. Asi najzasadnejsia z celeho zasahu bola renovacia povodneho tesnenia.
Horsie to bolo v druhom pripade (obycajny kaliber). Tam bolo treba vymenit suciastku a tieto GS nedoda za ziadnych okolnosti nikomu.
Nemal nahodou @dr.sphinx skusenost, ze ked chcel kupit na GS divery ich original silikon, tak mu ho nechceli poslat, ze jedine dodat hodinky kamsi a ze ho musia vymenit priamo oni? Ci si zle pamätam?

Odesláno

Šlo jen o to, že černý originál silikon se dal koupit zaprvé jen někde (v Praze ne) a za druhé jim bylo třeba hodinky donést -  takže spíš jen takový tanečky, když se značka snaží prdět vysoko. 

P.S. pro pamětníky: s šedomodrým nebyl problém :) 

 

 

 

Odesláno
před 2 hodinami, dr.sphinx napsal:

 

P.S. pro pamětníky: s šedomodrým nebyl problém :)

myslíš tu "kterak slepý k houslím přišel"? 🙂

  • po měsících...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...