matous Odesláno 4. června Nahlásit Odesláno 4. června Tohle je úplně pecka - přesně výbava co chcem a (nemusela by být ani na daily), s borcem jsem si i volal a má ho od novoty, historie čistá jenže všichni dovozci mi to nedoporučili, že je 2,5 rizikový. Já jsem sice říkal, že mě pak neva dát kilopade za repas až se to dojebe, ale Horňák mi hned psal, že to chce vidět a že pak budu na to nadávat atd... a že mám hledat novější dvoulitr. To že novější dvoulitr má najeto 200k a stojí o 250 000,- víc ho nezajímalo - btw docela arogantní týpek. Ptal jsem se ho na véčko, zda je s 200 000km ještě ok, odpověděl zase - hledat novější a míň najeto....až si říkám na co ti specialisté jsou? dvouleté auto s nájezdem 50 000km na cenovým stropu si umím koupit i bez nich Vubec bych se té 2.5ky nebál. Měl jsem ji do nějakých 280tis. a krom spotřebákujsem měnil jen 1x poloosu. Průser byly automaty a někomu praskaly výfukové svody. Hlavní problém byla dlouhá výměna oleje u většiny aut a 4x stočené km. Takže když někomu ve 200k odešel nikasil, auto mělo většinou reálně 700. Jak píšeš - max necháš udělat generálku. Ale pokud jsou km poctivé, pochybuju že bude třeba. A oproti 2.0tdi 103kw (biturbo je šrot) to alespoň trochu jede.Sent from my iPhone using Tapatalk
exBURN Odesláno 4. června Nahlásit Odesláno 4. června před 7 minutami, Josef01 napsal: Jo přesně tyhle videa mě od toho odradily. Pak mrkneš na net a najdeš ty vychvalované dvoulitry dobité za 750-800k s dvakrát takovým nájezdem, které můžou lehnout úplně stejně. Tady je trochu "výhoda" ta vysoká cena těhle kravin - U transporteru za kilo tě asi oprava za kilo naštve. U Californie tě taky nepotěší, ale jakákoliv jiná varianta = milion kč, takže i kdybych měl dát za GO 2 kila, pořád na tom budu líp než s 2.0 tdi. A že T5 není nejnovější...jako mě to asi nevadí. Když mi umře na cestách LEDka, mám problém, když mi praskne žárovka, za 5 minut jedu dál. Aistenti mi taky chybět nebudou a od předních sedadel dozadu to bude téměř stejné. 1
Spongebob Odesláno 4. června Nahlásit Odesláno 4. června Přesně.. to je jak ty přízpěvky výše.. neber pod 3 roky a 50tis najeto jasnyyyyy okaaaa aleee kde na to vemu??? Pokud něco lehce máš ještě navíc, klidně bych to bral...není to přece Lambo! WV ti opraví "každej" a jedeš dál. Nehledě na to že se ani nic posrat nemusí a budeš jazdit jako pán X let. Za mě vždy záleží na historii a servisu nehledě na typ auta a to tady se tváří jako ok. Pokud cena vyhovuje a navíc máš případně i budget na průser, tak za mě není co řešit
exBURN Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Tak jsem se byl dnes podívat na ten kousek T5 2,5 tdi 128kw a jsem hodně nalomenej. Auto v plné palbě- i dověry šoupaček atd. Obě webasta funkční 0 závad. U auta nová spojka, motor najeto 147 000 startoval na brnk, chod vyrovnanej, zátah pozvolnější od 2000 otáček. Nic podezřelého. Pod víčkem žádný šlem, chladící voda čistá. Majitel v důchodu, kupoval to jako předváděčku a celou dobu u byla u něj. Má starého pejska se kterým prej cestovali hodně na slovensko a jelikož interiér byl plný psích chlupů, tak tomu lze věřit. Ve skříňkách měli oblečení, výbavu na kempování atd…. Takhle hezký kousek T5.1 bude s 2.0 tdi a 150 000km za 800k Novější T6 hodně přes mega. 1
exBURN Odesláno 17. června Nahlásit Odesláno 17. června Tak zítra pro něj jedem. Poslal jsem tam ještě technika na kontrolu a údajně zachovalejšího multivana dlouho neviděl. Nicméně rizikovosti motoru jsem si vědom, tak snad to nebude úplnej průser.
Ivan Lelák Odesláno 17. června Nahlásit Odesláno 17. června před 2 hodinami, exBURN napsal: Tak zítra pro něj jedem. Poslal jsem tam ještě technika na kontrolu a údajně zachovalejšího multivana dlouho neviděl. Nicméně rizikovosti motoru jsem si vědom, tak snad to nebude úplnej průser. Rozbít se může i nové auto. Neřeš rizikovost, jezdi a užívej si. Já koupil před 10 lety americký van z roku 1993, najeto skoro 200 tisíc km, najezdil jsem dalších 70 tisíc bez poruchy a letos ho prodal. Vždy přes zimu se dělala běžná údržba a výměna opotřebených dílů, tlumiče, klouby, brzdy atd., za těch 10 let toho bylo cca za 50-100 tisíc. U nového auta neřešíš opotřebené díly, ale za ten klid a komfort zaplatíš třeba milion navíc. Koupil jsem zase ojetinu, 3 roky starou obytku, podvozek Fiat Ducato, motor 2.3, nájezd 60 tisíc. Je to riziko? No jasně, rozbít se může všechno, ale spíš je velká pravděpodobnost, že budu jezdit jako dřív - běžná údržba + preventivní výměny opotřebených dílů.
exBURN Odesláno 17. června Nahlásit Odesláno 17. června Jo, ale víš jak - spousta lidí si na tu generaci stěžuje a že 2,5 tdi byl problémový. Na druhou stranu pak najdeš spoustu lidí, co s tím autem najeli pul míče a jen poctivě měnily olej a sem tam něco. Snažím se to brát tak, že je to prostě ojetina a holt se tam motor posrat může. Když koupím novou tak budu mínus 200k jen když vyjedu ze saloonu.
exBURN Odesláno 20. června Nahlásit Odesláno 20. června Tak a je doma. Auto jsem včera jel umejt, nastartovalo na brnk, čtyřkolka čtařkolkuje. Teď drhneme interiér do co nejlepšího stavu a o víkendu sjedem někam na výlet. A holt nechám rezervu na GO kdyby náhodou. Nájezd 143000km, nikdy nemělo tažný a 1. Majitel který do smlouvy dopsal sám od sebe, že měnil olej co 10 000km a tankoval jen na eurooil bez biosložky - k čemuž mu dal ihned důkladné školení. Před prodejem ještě emise - kouřivost 0,0 a stk bez závad. 6 3
Libor_OV Odesláno 20. června Nahlásit Odesláno 20. června Už jenom z fotek vypadá parádně. Hodně příjemných zážitků přeju. 1
Ivan Lelák Odesláno úterý v 12:56 Nahlásit Odesláno úterý v 12:56 V 20. 6. 2025 v 10:16, exBURN napsal: Tak a je doma. Auto jsem včera jel umejt, nastartovalo na brnk, čtyřkolka čtařkolkuje. Teď drhneme interiér do co nejlepšího stavu a o víkendu sjedem někam na výlet. A holt nechám rezervu na GO kdyby náhodou. Nájezd 143000km, nikdy nemělo tažný a 1. Majitel který do smlouvy dopsal sám od sebe, že měnil olej co 10 000km a tankoval jen na eurooil bez biosložky - k čemuž mu dal ihned důkladné školení. Před prodejem ještě emise - kouřivost 0,0 a stk bez závad. Gratuluji, krásné auto, i když pro nás by bylo malé. Ale má oproti velkému zase jiné výhody..
Josef01 Odesláno úterý v 15:54 Nahlásit Odesláno úterý v 15:54 Gratulace, my jsme letos byli zatím 3x a těšíme se na dovolenou.
Murphy97 Odesláno úterý v 19:17 Nahlásit Odesláno úterý v 19:17 Ted jsme dorazili po 16 dnech domu. Korsika & Sardinie 3 2
African Odesláno před 9 hodinami Nahlásit Odesláno před 9 hodinami V 24. 6. 2025 v 21:17, Murphy97 napsal: Ted jsme dorazili po 16 dnech domu. Korsika & Sardinie Wow, tak to je pecka, na Korsiku mám úžasné vzpomínky když jsme ji s partou brázdili před léty na motorkách. Jak to tam je dnes s obsazeností kempů v červnu, je potřeba zařizovat předem, trochu si udělat nějáký plány nebo na klid na místě? Přemýšlím že bych tam možná vytáhl rodinu, já tam z toho byl upřímně úplně paf
Murphy97 Odesláno před 8 hodinami Nahlásit Odesláno před 8 hodinami (upraveno) @African ahoj Vlasto, jeli jsme totalne na "blind", ostatne jako do vsech destinaci. Milujeme tu moznost rozhodnout se z minuty na minutu kde chceme byt. Kempy v pohode, ruzne kategorie a vybaveni v cenach mezi €25-45 za noc pro dve osoby ve vanu, vzdy byla dostatecna kapacita, pouzivam uz leta 'park4night´ a cajk. Upraveno před 8 hodinami uživatelem Murphy97 1
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se