Přejít na obsah

Multifunkční kleště


African

Doporučené příspěvky

  V 30. 3. 2023 v 11:22, dragys27 napsal:

@Johanes Děkuji. Potěší, když někdo jako Ty, dlouholetou praxí prověří kvalitu výrobku a že to prostě funguje jak má.  S Rebarem jsem také něco málo dělal a zatím plní očekávání. Jdou s ním dělat dokonce i jemné práce jako třeba oprava řetízku na ruku.

Nevím proč zrovna u tohoto typu nářadí v Německu prudí. Já si neumím představit, jak bych nůž z Rebara otevíral jednou rukou. 😅  Až přijdu z práce, musím vyzkoušet jestli se mi to podaří.

Rozšířit  

To se ti asi nepodaří a tím pádem by byl v Německu OK,ale jakmile tam máš ty otvory určené na otevření jednou rukou,tak securiťáci mají řeči. Na kolegu zavolali  policajty a strávil čtyři hodiny na stanici,kde mu hrozili pokutou 1500 EUR za kapesní nůž s tímhle otvorem. Nakonec se domluvili na neznalosti předpisů a zaplatil “pouze” 200 EUR. Jsou v tom dost přehnaný..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen k tomu doplním - protože jsem to také dost řešil. Existují dvě alternativy pro tyhle restriktivnější země:

 

  • Leatherman Wave+ 2H je Wave+ upravený tak, že nůž nelze otevřít jednou rukou, v DE tedy legální
  • Rebar Knifeless je Rebar bez nože (Rebar jako takový je v Německu legální, ale třeba v UAE už ne, tam nesmí být vůbec žádný nůž).

 

Akorát cenově vyjdou dost výš než jejich neosekané varianty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 30. 3. 2023 v 16:49, Johanes napsal:

To @Ivan Lelák,díky to jsme ani nevěděl 😉

Rozšířit  

ALX je oproti AL specifický dvěma bitholdery (na úkor nůžek a velkého plochého pevného šroubováku/páčidla), což není běžný požadavek, jen u opravdu pracovních multitoolů, stejně tak krimplovací dírou v kleštích, která byla jinak vyhrazena jen pro Charge TTi. Čepel 154 CM navíc zaručuje dobrý poměr mezi kvalitou a údržbou ostří. Dělal se od roku 2006/2007.

Charge ALX.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 31. 3. 2023 v 11:07, Ivan Lelák napsal:

ALX je oproti AL specifický dvěma bitholdery (na úkor nůžek a velkého plochého pevného šroubováku/páčidla), což není běžný požadavek, jen u opravdu pracovních multitoolů, stejně tak krimplovací dírou v kleštích, která byla jinak vyhrazena jen pro Charge TTi. Čepel 154 CM navíc zaručuje dobrý poměr mezi kvalitou a údržbou ostří. Dělal se od roku 2006/2007.

Charge ALX.jpg

Rozšířit  

Ahoj,díky za stručné shrnutí.Kvůli těm dvojím bitholderům jsem je vzal.Mám tak po ruce vždy křížák i plochý šroubovák bez zdržující výměny.Plus samozřejmě sadu bitů,kde v mé branži využiji hlavně palcové inbusy,viz foto;) Na krimpování máme ale originál DMC sadu,to bych leathermanem neprasil:rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 31. 3. 2023 v 11:07, Ivan Lelák napsal:

ALX je oproti AL specifický dvěma bitholdery (na úkor nůžek a velkého plochého pevného šroubováku/páčidla), což není běžný požadavek, jen u opravdu pracovních multitoolů, stejně tak krimplovací dírou v kleštích, která byla jinak vyhrazena jen pro Charge TTi. Čepel 154 CM navíc zaručuje dobrý poměr mezi kvalitou a údržbou ostří. Dělal se od roku 2006/2007.

Charge ALX.jpg

Rozšířit  

Ahoj,díky za stručné shrnutí.Kvůli těm dvojím bitholderům jsem je vzal.Mám tak po ruce vždy křížák i plochý šroubovák bez zdržující výměny.Plus samozřejmě sadu bitů,kde v mé branži využiji hlavně palcové inbusy,viz foto;) Na krimpování máme ale originál DMC sadu,to bych leathermanem neprasil:rolleyes:

EAF203DA-A9CC-44A7-AACD-1E1F989927FA.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 31. 3. 2023 v 15:38, Johanes napsal:

Ahoj,díky za stručné shrnutí.Kvůli těm dvojím bitholderům jsem je vzal.Mám tak po ruce vždy křížák i plochý šroubovák bez zdržující výměny.Plus samozřejmě sadu bitů,kde v mé branži využiji hlavně palcové inbusy,viz foto;) Na krimpování máme ale originál DMC sadu,to bych leathermanem neprasil:rolleyes:

EAF203DA-A9CC-44A7-AACD-1E1F989927FA.jpeg

Rozšířit  

Máš na starost Temelín?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 31. 3. 2023 v 16:53, Johanes napsal:

:D To bych si netroufl. To je v cockpitu B737NG,ladič VHV frekvence a navigační frekvence. Nic důležitýho:D

Rozšířit  

Wow, tak to závidím, můj celoživotní sen s něčím létat a řídit to, pecka 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
  • po měsících...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...