Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 5 hodinami, dragys27 napsal:

@Johanes Děkuji. Potěší, když někdo jako Ty, dlouholetou praxí prověří kvalitu výrobku a že to prostě funguje jak má.  S Rebarem jsem také něco málo dělal a zatím plní očekávání. Jdou s ním dělat dokonce i jemné práce jako třeba oprava řetízku na ruku.

Nevím proč zrovna u tohoto typu nářadí v Německu prudí. Já si neumím představit, jak bych nůž z Rebara otevíral jednou rukou. 😅  Až přijdu z práce, musím vyzkoušet jestli se mi to podaří.

To se ti asi nepodaří a tím pádem by byl v Německu OK,ale jakmile tam máš ty otvory určené na otevření jednou rukou,tak securiťáci mají řeči. Na kolegu zavolali  policajty a strávil čtyři hodiny na stanici,kde mu hrozili pokutou 1500 EUR za kapesní nůž s tímhle otvorem. Nakonec se domluvili na neznalosti předpisů a zaplatil “pouze” 200 EUR. Jsou v tom dost přehnaný..

Odesláno

Jen k tomu doplním - protože jsem to také dost řešil. Existují dvě alternativy pro tyhle restriktivnější země:

 

  • Leatherman Wave+ 2H je Wave+ upravený tak, že nůž nelze otevřít jednou rukou, v DE tedy legální
  • Rebar Knifeless je Rebar bez nože (Rebar jako takový je v Německu legální, ale třeba v UAE už ne, tam nesmí být vůbec žádný nůž).

 

Akorát cenově vyjdou dost výš než jejich neosekané varianty...

Odesláno
před 18 hodinami, Johanes napsal:

To @Ivan Lelák,díky to jsme ani nevěděl 😉

ALX je oproti AL specifický dvěma bitholdery (na úkor nůžek a velkého plochého pevného šroubováku/páčidla), což není běžný požadavek, jen u opravdu pracovních multitoolů, stejně tak krimplovací dírou v kleštích, která byla jinak vyhrazena jen pro Charge TTi. Čepel 154 CM navíc zaručuje dobrý poměr mezi kvalitou a údržbou ostří. Dělal se od roku 2006/2007.

Charge ALX.jpg

Odesláno
před 4 hodinami, Ivan Lelák napsal:

ALX je oproti AL specifický dvěma bitholdery (na úkor nůžek a velkého plochého pevného šroubováku/páčidla), což není běžný požadavek, jen u opravdu pracovních multitoolů, stejně tak krimplovací dírou v kleštích, která byla jinak vyhrazena jen pro Charge TTi. Čepel 154 CM navíc zaručuje dobrý poměr mezi kvalitou a údržbou ostří. Dělal se od roku 2006/2007.

Charge ALX.jpg

Ahoj,díky za stručné shrnutí.Kvůli těm dvojím bitholderům jsem je vzal.Mám tak po ruce vždy křížák i plochý šroubovák bez zdržující výměny.Plus samozřejmě sadu bitů,kde v mé branži využiji hlavně palcové inbusy,viz foto;) Na krimpování máme ale originál DMC sadu,to bych leathermanem neprasil:rolleyes:

Odesláno
před 4 hodinami, Ivan Lelák napsal:

ALX je oproti AL specifický dvěma bitholdery (na úkor nůžek a velkého plochého pevného šroubováku/páčidla), což není běžný požadavek, jen u opravdu pracovních multitoolů, stejně tak krimplovací dírou v kleštích, která byla jinak vyhrazena jen pro Charge TTi. Čepel 154 CM navíc zaručuje dobrý poměr mezi kvalitou a údržbou ostří. Dělal se od roku 2006/2007.

Charge ALX.jpg

Ahoj,díky za stručné shrnutí.Kvůli těm dvojím bitholderům jsem je vzal.Mám tak po ruce vždy křížák i plochý šroubovák bez zdržující výměny.Plus samozřejmě sadu bitů,kde v mé branži využiji hlavně palcové inbusy,viz foto;) Na krimpování máme ale originál DMC sadu,to bych leathermanem neprasil:rolleyes:

EAF203DA-A9CC-44A7-AACD-1E1F989927FA.jpeg

Odesláno
před 33 minutami, Johanes napsal:

Ahoj,díky za stručné shrnutí.Kvůli těm dvojím bitholderům jsem je vzal.Mám tak po ruce vždy křížák i plochý šroubovák bez zdržující výměny.Plus samozřejmě sadu bitů,kde v mé branži využiji hlavně palcové inbusy,viz foto;) Na krimpování máme ale originál DMC sadu,to bych leathermanem neprasil:rolleyes:

EAF203DA-A9CC-44A7-AACD-1E1F989927FA.jpeg

Máš na starost Temelín?

Odesláno
před 34 minutami, African napsal:

Máš na starost Temelín?

:D To bych si netroufl. To je v cockpitu B737NG,ladič VHV frekvence a navigační frekvence. Nic důležitýho:D

Odesláno
před 7 minutami, Johanes napsal:

:D To bych si netroufl. To je v cockpitu B737NG,ladič VHV frekvence a navigační frekvence. Nic důležitýho:D

Wow, tak to závidím, můj celoživotní sen s něčím létat a řídit to, pecka 👍

Odesláno
před 3 minutami, African napsal:

Wow, tak to závidím, můj celoživotní sen s něčím létat a řídit to, pecka 👍

Díky,ale neřídím,jenom se vozím a spravuji.Řízení je nuda ,koukej:smile_anim:

1893B394-E33C-4E7F-BE21-C0A83E02D0AE.jpeg

Návštěvník Strocek
Odesláno

Takhle si připadám když řídím svoji A4 v kombíku z devadesátýhošestýho :default_smile:

Odesláno
před 18 hodinami, Strocek napsal:

Takhle si připadám když řídím svoji A4 v kombíku z devadesátýhošestýho :default_smile:

Je to něco podobnýho,tenhle je z 93týho ale audina bude určitě pohodlnější:speak_cool:

Návštěvník Strocek
Odesláno

Taky bych řek :default_wink:. Tak víš jak, bude to trošku složitější stroj než ten tvuj, když ti na vopravu stačí Leatherman :default_smile:.

Odesláno
před 16 hodinami, Strocek napsal:

Taky bych řek :default_wink:. Tak víš jak, bude to trošku složitější stroj než ten tvuj, když ti na vopravu stačí Leatherman :default_smile:.

To máš pravdu,někdy stačí dokonce propiska a razítko a lítá se dál:D

Odesláno
před 19 hodinami, Johanes napsal:

To máš pravdu,někdy stačí dokonce propiska a razítko a lítá se dál:D

Dobá hláška.😀

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Konecne jsem našel ten ideální. Akorát velkej, akorát tlustej, akorát vybavenej, akorát tezkej/lehkej a akorát s klipem na nošení v kapse jako EDC :-)))

IMG_5248.jpeg

IMG_5249.jpeg

Odesláno

Jo, je přehlíženej - a přitom je skvělej. Lidi si často v nákupní hořečce nesrovnaj priority, nenahlídnou, že neřešej Every Day Cleště :)

  • po měsících...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...