Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Myslim ze rozumiem o com pisete. Ale kto nezazil asi nepochopi uplne. Tak si to volako naplanujem, ma zaciatok rav a forester. Potom sa uvidi. Btw: cele zrychlovanie je linearne a konstatne ? Napr. 40 - 80 je rovnake ako 70 - 110 ? To asi nie.. Alebo...?

  • Odpovědi 575
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

CVT vs AT

 

schématický rozdíl - jízda, předjíždění, jízda z kopce ... ale nebral bych to až tak jednoduše jak to toto schéma video ukazuje, chce to vyzkoušet a na rozdíly si udělat vlastní názor

Odesláno

@ Ivan_989: vem ty auta na zkušebku. Kamarádka má outbacka 2.5i s CVT a nepřišlo mi to zas tak strašný na běžný provoz, na sportovní ježdění to není, ale mě to nepřišlo tak špatný jak se všude nadává. A když s tím jezdí sama, spotřeba 7-8 litrů. Ve čtyřech naložený na hory s  lyžema na střeše si to vzalo cca 3-4 litry víc než normálně jezdí, ale kámoš na tom docela stál, aby to odsejpalo a jelo se celou dobu do kopce....u benzínu normální.

 

Novýho Forestera už jsem viděl, obyčejná verze designově nic moc, XT verze vypadá o dost lépe. Interiér je prostě Subaru, ale posaz a sedačky mi přišly ok a perfetkní výhled.

 

Subaru myslím představilo pro 2013 druhou generaci CVT a tvrdí, že je o hodně lepší než dosavadní. Chystám se zastavit u dealera a zkusit 2.0XT s CVT, pořád mě zajímá jak to s tím motorem pojede. Byl to pro nás kandidát spolu s Cx-5 na menší SUV pro přítelkyni, ale nakonec z SUV sešlo, protože už jedno máme a koupili jsme sportovnější sedan.

Odesláno

Kloubik: ten pocit muze byt zpusobenej i zvykem z ceho prechazis. My predtim meli xc70 s 2.5 benzinem, kolem 200ps, zadnaraketa ale proti outbacku s cvt  to jelo neskutecne. O 3.6 nemluve. Jak rikate, chce to zkusit. Nad to neni.

Odesláno (upraveno)

<br />CVT vs AT<br /> <br />schématický rozdíl - jízda, předjíždění, jízda z kopce ... ale nebral bych to až tak jednoduše jak to toto schéma video ukazuje, chce to vyzkoušet a na rozdíly si udělat vlastní názor<br />http://www.youtube.com/embed/2OMqmpjOHWM?html5=1&fs=1<br />

<br />To video je humorne. Realita je ponekud jina.<br /> Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno

ivan_989: CVT vs DSG...

 

 

 

To zrychlení je prakticky stejný, ten zvuk z CVT je ale hodně nepřirozený. S tím CVT bych se opravdu předjíždět nebál, má zrychlení 6.1s na 100km/h.

Odesláno

 ten zvuk z CVT je ale hodně nepřirozený.

to  teda je :guiltysmiley: fakt som zvedavy na tie predvadzacie jazdy.

Návštěvník Zmizík
Odesláno

Subaru pro mě skončilo - nemožnost koupit šestiválec, nějaká divná AT převodovka, vokýnka s rámem, ruční brzda na tlačítko, bachratá tlustá zrůda, prapodivnej interiér... Jak by řek jeden místní boháč - to si rači mego přidám a budu mít prémiový vůz.

Odesláno

To zrychlení je prakticky stejný, ten zvuk z CVT je ale hodně nepřirozený. S tím CVT bych se opravdu předjíždět nebál, má zrychlení 6.1s na 100km/h.

 

to ano, ale je tam přesně vidět ten rozdíl co tu byl napsaný (tramvaj, skůtr)... CVT dosáhne maxima a pak pouze zrychluje, měnitelným převodem... DSG "normálně" řadí, jeden kvalt zadruhým

 

na funkčnost to vliv nemá, ale jízdní projev úplně jiný

Odesláno

vitara je levna, osvedcena, ale to se ti taky nelibi.. tak ja nevim..

Dnes som siel okolo suzuki tak som sa posadil ohmatal atd. Skoda toho kufra ze je taky krpaty inac by to bolo celkom fajn.
Odesláno

hele, je to o prioritach - udelej si zebricek, co je pro tebe nejdulezitejsi..

 

pruchodnost terenem

velikost kufru

zpracovani interieru

vykon

cena

exterier

 

pak si rekni, jestli teda jen benzin, nebo muze byt i diesel

pak si rekni, co ta prevodovka - automat, nebo muze byt i CVT?a pak uz vyber nebude tak slozitej

 

dokud nevis, co chces, tak ses jak baba, co bezcilne blouma mezi vylohama v poluse..

Odesláno

...v auparku ked uz :) ja viem ja viem zajazdit si treba konecne najprv jasne..lietam v tom ako ked som kupoval prve poriadne hodinky :) tam som si tiez nerobil priority ze lumi velkost puzdra komplikacie atd a dopadol som kupodivu dobre :)

Odesláno

Omlouvám se, že se vloupu do tohoto vlákna, ale když už se tady debatuje, je asi blobost zakládat nové" Zaujal mě tento inzerát na Pajero 2004, ale obsah diesel 3,2L :eek:  Jde mi o auto na dálkové cesty spojené s  terénem, tady se ovšem bojím spotřeby, to bude asi masakr co? Jinak auto se mi líbí moc moc a např. v Africe jsou Pajera velmi oblíbená"

http://www.tipcars.com/#mitsubishi-pajero/32-did-dakar-top-stav--3991581.html

post-364-0-96737100-1363640094_thumb.jpg

Odesláno

znama mela pajero a po zaruce vetsinu casu travilo v servisu. diferak, prevodovka, motor.. pak to v tom bazaru taky nikdo dlouho nechtel. osobni zkusenosti nemam a ADAC zebricek netusim..

Odesláno

Omlouvám se, že se vloupu do tohoto vlákna, ale když už se tady debatuje, je asi blobost zakládat nové" Zaujal mě tento inzerát na Pajero 2004, ale obsah diesel 3,2L :eek:  Jde mi o auto na dálkové cesty spojené s  terénem, tady se ovšem bojím spotřeby, to bude asi masakr co? Jinak auto se mi líbí moc moc a např. v Africe jsou Pajera velmi oblíbená"

http://www.tipcars.com/#mitsubishi-pajero/32-did-dakar-top-stav--3991581.html

Zeptej ,nebo pročti si to tady http://www.mitsubishiclub.cz/forum-kategorie/mitsubishi-pajero-10 . Určitě se tam i dozvíš spotřebu a který motor brát a který ne.A co tam nebude,se zeptáš,jsou tam fajn borci. Mitsubishi bych se rozhodně nebál a to co píše synek nademnou je buď špatný kus,nebo spíš něco přetočeného z druhé ruky.Mitsubishi je všeobecně solidní značka pohybující se v testech v spolehlivosti na vyšších příčkách.A co se týče Pajera,jedno z nej dostupných teréních aut.

Odesláno (upraveno)

Aha, no byl to jen takovej nápad" V příštích pár letech plánuji s prckem trochu toho cestování právě autem, než bude kluk ready pro nějáké ty divočejší destinace a  furt jsem chtěl nějáké auto tipu Ford Galaxy nebo ták, no a když koukám okolo a vidím ty rodinky na cestách v Pajerách, Landkruiserech, Discovery, X5 atd., tak si říkám, velmi bezpečná pohodíčka.  No a huba mě spadla, když jsem vlezl do inzerátů, s rozpočtem asejc 200 litrů se asi rychle budu muset vrátit právě k tomu Galaxy :blow: Ta cena Pajera je právě docela v pohodě na dobrej nájezd km" Spotřebu jsem četl okolo 10-13l což na 3,2L není zase tak hrozný"

 

To Marfael: Díky za tip, pročtu si to"

znama mela pajero a po zaruce vetsinu casu travilo v servisu. diferak, prevodovka, motor.. pak to v tom bazaru taky nikdo dlouho nechtel. osobni zkusenosti nemam a ADAC zebricek netusim..

Upraveno uživatelem African
Odesláno

...s rozpočtem asejc 200 litrů se asi rychle budu muset vrátit právě k tomu Galaxy :blow: Ta cena Pajera je právě docela v pohodě na dobrej nájezd km" Spotřebu jsem četl okolo 10-13l což na 3,2L není zase tak hrozný"

Ak hľadáš lowcost SUV, s ktorým sa dá vyraziť aj do terénu a nemá spotrebu ako Abrams, skús sa poobzerať po jazdených Pathfinderoch. S manuálom spotreba do 10 litrov s prstom v nose, občas sa nájde niekto, kto s tým dlhodobo jazdí pod 8. Za 8-9000 ? sa ročníky 2008+, ktoré sú už celkom vychytané, s trochou snahy dajú v nižšej výbave nájsť.

 

Len to vnútri nie je taká obývačka, ako Discovery, LC alebo Galaxy :-)

Odesláno

To Wawrik: Díkas za tip, cenově tedy nejsou vůbec špatný, není to takovej fešák jako Pajero, ale copak, trochu se o něj začnu zajímat. Každopádně chci jenom automat, no ale to je litr spotřeby navíc a to mě při deseti - dvanácti litrech už snad nezrujnuje :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...