Tomak Odesláno 20. října 2013 Nahlásit Odesláno 20. října 2013 Zdravím přátelé, při příležitosti nového přírůstku do mé sbírky SMP v podobě modelu s electric blue dialem, jsem nafotil pár srovnávacích snímků s modrými a černými bondovkami. Hodinky jsem kupoval v kompletním balení od prodejce z Budapešti, předání proběhlo u kávičky v Bratislavském Auparku. Jsem z nich stále naprosto nadšený - electric blue dial je neuvěřitelně povedený a luminiscence je fascinující. Samozřejmě se jedná o použitý kus, vyplněná karta odpovídá tomu, že je původním majitel našel pod stromečkem o Vánocích 2008. Vzhledem k tomu, že nejsem dobrý fotograf, abych Vám mohl nabídnout strhující makra svých nových hodinek, přikládám pár povedených snímků stejného modelu z tohoto zdroje:http://kyleswatches.blogspot.cz/2010/06/omega-seamaster-electric-blue.html Díky za pozornost, Tomáš
enGiN Odesláno 20. října 2013 Nahlásit Odesláno 20. října 2013 Moc povedené kombo, navíc ten electric blue musí naživo vypadat parádně
gougy Odesláno 20. října 2013 Nahlásit Odesláno 20. října 2013 Bezvadná trojka! Sám nevím, které bych si vybral. Electric blue je skvělý cifr, klasická vlnková jeans modrá taky a v černé jsou prima
pavzez Odesláno 20. října 2013 Nahlásit Odesláno 20. října 2013 Úžašné, celá trojce je povedená. I když tyto Bondovky moc nemusím, tato modrá je moooc dobrá.P.
kuncák7 Odesláno 20. října 2013 Nahlásit Odesláno 20. října 2013 Jsou paradni vsechny.jen me prozrad,jak se rozhodujes,ktere na ruku,nezanedbavas nejake? Pro me by to byla tezka volba.
michalval Odesláno 20. října 2013 Nahlásit Odesláno 20. října 2013 Moc hezká trojice, gratuluju Myslím, že by jim taky slušel nějaký parádní ne úplně decentní řemen.
Rolficzech Odesláno 20. října 2013 Nahlásit Odesláno 20. října 2013 Set of dreams! Ta el. blue působí neuvěřitelně svěže. Snad je někdy uvidím naživo... A sbírat PéÓčka - to hezkej koníček.