Cyril Odesláno 11. června 2014 Autor Nahlásit Odesláno 11. června 2014 (upraveno) Dejte jim BAN !!! Cyrdo, nech toho! Už tak nevím kam driv.Já vím Honzo...když mě to fakt baví! A věřím, že nejsem sám, komu lítání tolik učarovalo. Tak ať nejsi smutný....vím, ty tohle video znáš.. P.s. zleva já a Všudybyl! Upraveno 11. června 2014 uživatelem Cyril
Eman2208 Odesláno 11. června 2014 Nahlásit Odesláno 11. června 2014 Jojo, video jsem viděl několikrát, vždy si vzpomenu na kanystr Supru a plechovku oleje M2T. Je to sice už asi dvacet let, co jsem si to taky užíval, ale neprestavam doufat, ze se k tomu jednou vrátim. Tak dál Te budu vyhlížet nad zahradou a uzivej si tu neskutecnou svobodu. A davej fotky a videa, ať nevychladnu. :-)
African Odesláno 11. června 2014 Nahlásit Odesláno 11. června 2014 Parádní vlákno, krasně jsem se u toho odreagoval :-) video super'
Veneria Odesláno 11. června 2014 Nahlásit Odesláno 11. června 2014 Tiše závidím...rád bych to někdy zkusil, musí to být paráda.
vsudybyl Odesláno 13. června 2014 Nahlásit Odesláno 13. června 2014 na fotky moc nejsem,ale našel jsem svůj momentální stroj
Wanderer Odesláno 13. června 2014 Nahlásit Odesláno 13. června 2014 (upraveno) Teda chlapi, moc pěkně se na to kouká. Sice, po tom, co jsem se něco dozvěděl o mechanice letu a aerodynamice, jsem se rozhodl, že nehodlám vlézt na zařízení, které se řídí tím, že se po něm leze , ale fakt pěkné, i syna videa zaujala.Jinak, nic ve zlém, jen můj dojem, občas mi přijde, že možná až moc riskujete, byť chápu, že ty nízké průlety nad něčím/kolem něčeho jsou nejatraktivnější. Ale jeden poryv nebo vysazení motoru a máte zaděláno na průšvih, těch 300m nad obydlenou oblastí taky berete informativně. Nebo jak koukám na ten obrázek o letových prostorech, těch 300m se paraglidu netýká? Ale i tak jsem si párkrát u toho videa řekl, že zkusit bych to mohl... Upraveno 13. června 2014 uživatelem Wanderer
vsudybyl Odesláno 13. června 2014 Nahlásit Odesláno 13. června 2014 na výšku se používá výškoměr.Takže určitě ne informativně
Wanderer Odesláno 13. června 2014 Nahlásit Odesláno 13. června 2014 Já to myslel tak, že nařízení o 300m nedodržujete a sám jsem se tím párkrát setkal, proto se ptám jak to je.
vsudybyl Odesláno 13. června 2014 Nahlásit Odesláno 13. června 2014 můžou být takoví co to nedodržují to je samozřejmé, jako u všeho u nás např: jízda autem.Ale na tokové většinou stejně dojde
Qwuiddo Odesláno 13. června 2014 Nahlásit Odesláno 13. června 2014 Já jsem na YouTube kanálu LAA našel nejen instruktážní videa o motorovem paraglidingu (s trikolkou i bez) - maji tam toho hodne.Je to docela zajimavy a uz jsem doma nahlasil, ze chci si preju tandem . Fakt diky kluci !
Mirek Odesláno 15. června 2014 Nahlásit Odesláno 15. června 2014 To je bomba borci, rád bych se k tomuhle koníčku taky jednou dopracoval, už by to ale chtělo tiskárnu na love a hlavně den o 48 hodinách, aby se všechny ty zájmy daly stíhat... ...jak je to s lítáním v zahraničí? Je pilotní průkaz mezinárodní(EU/celosvětovej), nebo se musí dělat ještě nějaký další zkoušky? V zimě jsem v Alpách viděl lítat borce, MPK i PK, a když jsem je pak potkal na parkovišti, měli slovenský SPZky... v těch Alpách to musí být neskutečná pecka!
vsudybyl Odesláno 16. června 2014 Nahlásit Odesláno 16. června 2014 Máme Pilotní průkaz mezinárodní.V dané zemi se řídíš jejich předpisy, které si je potřeba dohledat, nebo se spojit s někým místním v dané oblasti.
Filip.J Odesláno 17. června 2014 Nahlásit Odesláno 17. června 2014 (upraveno) Ehm... omlouvám se za plevelení, když tak mě smažte... je tady i nějaký pilot kluzáku? Upraveno 17. června 2014 uživatelem Filip.J
Ivan Lelák Odesláno 18. června 2014 Nahlásit Odesláno 18. června 2014 Je to krásný koníček a když ke mně Cyril a spol. (zmíněný let do Hradce) přiletěli, celý víkend jsem nevycházel z údivu, co parakrosny dokážou - hlavně přistávat na plácku 10 metrů velkém (mezi pergolou, mobilheimem a skalkou:-)).Vidím 3 nevýhody: 1.potřebu fyzičky, hlavně na start, který je nutno občas opakovat. 2.meteorologické podmínky jsou limitované, především síla větru, což mnohdy omezuje létání na klidné ráno a podvečer. 3.delší přelety nejsou silnou stránkou PPG, jak z důvodu rychlosti a doletu, tak právě kvůli počasí, které se může po trase měnit. Za výhody naopak považuji relativní dostupnost, mobilnost (celá výbava se vejde do auta), možnost startu a přistání na malém prostoru a bezkonkurenční (mohu srovnávat s motorovými rogaly i klasickými UL letouny) je bezprostřední kontakt s okolím. Co se týká bezpečnosti, při použití kvalitní techniky a dodržení některých zásad ji považuji za srovnatelnou s jinými leteckými disciplínami.
vsudybyl Odesláno 18. června 2014 Nahlásit Odesláno 18. června 2014 (upraveno) Radius 300km úplně v pohodě jen se to nikomu nechce letět:)fyzická kondice minimální pokud neležíme pořád u televize, tak ji má každý chlap:)a nebo tříkolka.samozřejmě vše má své mouchy jako v každém sportu Upraveno 18. června 2014 uživatelem vsudybyl
Cyril Odesláno 18. června 2014 Autor Nahlásit Odesláno 18. června 2014 Je to spíš o technice. Jsem začátečník, ale pokud se mi povede dobře vytáhnout padák nad hlavu, okamžitě přidávám plyn a padák nadnáší mne i krosnu až do úplného odlepení od země. Takže bežím jenom "jako". Fyzická námaha je dle mého soudu menší, než jízda na horáku. Z toho chcípám za pár minut! (za poslední 4 roky 25km. Letos už 3km). Holt nejsem srdcem cyklista....Poslední přelet za Ivanem trval bez mezipřistání 2,30 hodiny a jedinej problém, kterej jsem pociťoval byl ten, že jsem se potřeboval vytento....Ale vydržel jsem to. Člověk musí pít míň kafe, aby se za letu prostě nepo.....Jinak je to pohoda. Je se pořád na co dívat, člověk může trénovat spirály, ostré zatáčky a dělat jiné neplechy. Nebo se bát.....
Ivan Lelák Odesláno 18. června 2014 Nahlásit Odesláno 18. června 2014 Cyrda a Všudybyl - prý existují přídavná kolečka na krosnu, takže je z toho lehoučká tříkolka a po jejich sundní klasická krosna. Nemůžete sem dát foto?
vsudybyl Odesláno 18. června 2014 Nahlásit Odesláno 18. června 2014 Moje krosna například.buď krosna nebo krosna s trikolkou
Cyril Odesláno 18. června 2014 Autor Nahlásit Odesláno 18. června 2014 Moje ma na tenhle podvozek pripravu taky Ivane. Jen jsem si ten spodek zatim jeste neporidil. Ale je to reseni az prijdou "horsi casy".
Cyril Odesláno 21. června 2014 Autor Nahlásit Odesláno 21. června 2014 tak přidám odkaz na naše aktuální video z cesty za Ivanem a jedno romantický z Nepálu na motorových rogalech.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se