Karussell Odesláno 23. července 2014 Nahlásit Odesláno 23. července 2014 Přátelé, i já jsem se jako amatérský fotograf, který používá v 99% případů k focení mobil, rozhodl zachycovat krásu hodinek a podělit se o ní s vámi. Není to žádná hitparáda a budu na zlepšení dál pracovat, hodinky jsem nefotil chronologicky podle toho, jak jsem k nim přišel, ale spíš stylem "co mi zrovna přišlo pod ruku". Ke každým se pokusím přidat příběh a trošku objasnit auru, kterou pro mě mají. Budu přelétat mezi vintage a moderní vlnou, českými, švýcarskými a německými brandy, mechanikou, automaty a quartzem, prostě od každého trochu. První mi přišly pod ruku český vintage kousky, který jsem dostal od dědy, který je vášnivý sběratel všeho možného už od mládí a když jsem mu jednou povídal o mechanických hodinkách, strojcích a všech radostech okolo, tak se do toho opřel, nastudoval si starý PRIM katalogy, typy strojků a při svých návštěvách burz a blešáků začal vytvářet sbírku, kterou jednou(doufám, že jako děda) opět předám dalším generacím. Jsou to pro mě sváteční hodinky s příběhem, prostě hodinky od dědy a dál asi není třeba nic dodávat ...na scénu příchází Sport II Automatic a Diplomat
siwi Odesláno 23. července 2014 Nahlásit Odesláno 23. července 2014 Tak jo, ať ti to hezky fotí. Máš evidentně víc hodinek než já, takže se těším, že tu uvidím spoustu hezkých kousků :-D Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk