Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Odesláno

Sphinixx: Hasňa má MB E, ale to je jedno. Maxi nic neměnil, šáhl do šuplíku, nasměroval zaměstnance a večer chce jezdit a podat pořádný report :)

Odesláno

Aha, nějak mi to tu utíká poslední dobou :D ... na to VW jsem docela zvědavý ... mě osobně se teda více líbí první generace, tohle už mi hodně připomíná CC, ale vlastně celkově Passat. Vnitřek je ale super.

Odesláno (upraveno)

Mám B. Psal jsem, ze mám zmrzlinářskou dodávku.

No vidíš, tak jsem to někde zahlídnul správně, že máš Béčko. No nic, jsem jsem chtěl poukázat na to, že oproti A8 je Béčko celkem dost nenápadné autí i když je to Mercedes.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odesláno

Ono to nové Bčko v bílé zase tak nenápadné není, na druhou stranu A8 z roku 2002 nebude opravdu nikdo závidět.

Odesláno

tos me nepotesil. byl to jeden z kandidatu na takove to jezdeni do prace apod..                Nenech se odradit, to auto je prostě sexy... mě ty tvary dodnes berou a jezdí se v tom pěkně. Jen už je to staré auto a někteří by v tom nejezdili :-))) 

post-7459-0-97091800-1433870674_thumb.jpg

Odesláno

Petrolhead jezdí i ve starém autě a užívá si to víc než v konfekci. Zrovna jsem objevil starou fotku mého mazlíka (už má jiného majitele): 

post-3283-0-69681000-1433872886_thumb.jpg

Odesláno

Michale teď jsem si to přečetl ještě jednou a nějak jsem přehlédnul ten odkaz ... teď jsem to otevřel a ta A8 z odkazu vypadá parádně a hodně zachovale, tam asi není o čem. Jestli Ti nevadí stříbrná.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno (upraveno)

tak auto uz je doma!

hned som najazdil cca 130 km a musim priznat, ze tie spravy okolo luxusu, komfortu, pohodlia a tichosti su fakt realne a celkovy dojem z auta je vyborny.

ked si pomyslim, ze za ovela viac penazi sa niekto tesi v handrovej krabicke mizernej kvality a pohodlia....

 

strucne povedane:

 

VW Phaeton

"As a luxury car, the Phaeton is better than any of its rivals from Mercedes, Audi, BMW, Jaguar and Maserati." Jeremy Clarkson, writing for The Times.  If it?s good enough for Jeremy Clarkson, and The Pope, we think you deserve the chance to be driven in such luxury and safety too!

 

O autorovi:

 

Jeremy Clarkson je svérázný britský novinář a moderátor nejsledovanějšího motoristického seriálu Top Gear. Je velkým individualistou s vyhraněnýnázory na politiku a společnost, své články a knihy píše stylem ?co na srdci, to na jazyku?. Jeho jazyk je pěkně ostře nabroušený. A jeho srdce bije hodně napravo.
* Nemá rád, když stát něco zakazuje. Osobně by zakázal pouze vousy a zrzavé vlasy, fazole, Skoty ve vládě, řeči o globálním oteplování lidem, kteří si pletou pojem a průjem, Toyoty Priusy, knihy bez pořádné zápletky a kostýmní dramata s afektovanými herečkami.
* Nikdy, ani jako malý, nejel veřejnou dopravou. Zatímco ostatní zvažují, co si vezmou na sebe na večírek či koncert, Clarkson vybírá, jakým pojede vozem.
* Mezi jeho nejoblíbenější auta patří Lamborghini Gallardo Spyder, Aston Martin V8 Vantage, VW Phaeton nebo Rolls-Royce Phantom.

O autorovi:

 

Jeremy Clarkson je svérázný britský novinář a moderátor nejsledovanějšího motoristického seriálu Top Gear. Je velkým individualistou s vyhraněnými názory na politiku a společnost, své články a knihy píše stylem ?co na srdci, to na jazyku?. Jeho jazyk je pěkně ostře nabroušený. A jeho srdce bije hodně napravo.
* Nemá rád, když stát něco zakazuje. Osobně by zakázal pouze vousy a zrzavé vlasy, fazole, Skoty ve vládě, řeči o globálním oteplování lidem, kteří si pletou pojem a průjem, Toyoty Priusy, knihy bez pořádné zápletky a kostýmní dramata s afektovanými herečkami.
* Nikdy, ani jako malý, nejel veřejnou dopravou. Zatímco ostatní zvažují, co si vezmou na sebe na večírek či koncert, Clarkson vybírá, jakým pojede vozem.
* Mezi jeho nejoblíbenější auta patří Lamborghini Gallardo Spyder, Aston Martin V8 Vantage, VW Phaeton nebo Rolls-Ro.

Upraveno uživatelem maxigabrielg
Odesláno

Díky za report a gratuluji, je zajímavý, že se to přes nesporné kvality nechytlo a neprosadilo proti těm značkám, proti kterým to bylo stvořeno. Když si vezmu ty ceny versus co to nabízí, tak to je fakt dost dobrý.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

sledujem rozne kecy-hecy a prehlasenia na nete o tomto pre mna doteraz neznamom aute a dost sa nasmejem....

 

 

Jeremy Clarkson ho zaradil do Dream garage a teraz neviem, ci je to dobre, alebo zle. :lol2: 

 

 

Zatímco ostatní zvažují, co si vezmou na sebe na večírek a koncert, Clarkson vybírá, jakým vozem pojede.

* Mezi jeho nejoblíbenější auta Patri Lamborghini Gallardo Spyder, Aston Martin V8 Vantage, VW Phaeton Nebo Rolls-Royce Phantom.

 

 

 

dobra hlaska od Clarksona je aj o Bondovi:

 

Volkswagen Phaeton - "better than any of its rivals from Mercedes, Audi, BMW, Jaguar and Maserati". However regarding the diesel version Clarkson says "It is a car designed to be as silent and as efficient and as focussed as a contract killer. So putting a diesel under the bonnet is like putting James Bond in a pair of wellingtons"

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=91h5icdO_AM&list=PLSMrKdbGVERzRTyPvTNyM8V5Cn63iiYgO&index=17

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Díky za report a gratuluji, je zajímavý, že se to přes nesporné kvality nechytlo a neprosadilo proti těm značkám, proti kterým to bylo stvořeno. Když si vezmu ty ceny versus co to nabízí, tak to je fakt dost dobrý.

dakujem - ved dufam, ze za par dni ho viac precitam a budem mat viac info - alebo sa niekde vidime aj osobne a pokecame.....

Odesláno

Ty věrohodné informace by mě zajímaly, máš nějaký odkaz?

Tak ja mam do verohodnosti daleko, ale moje naklady na udrzeni takovyho auta v youngtimer top stavu jsou ted cca 400.000,- za dily. Je to SL600 z roku 1997, najeto 80.000km, muj rocni najezd cca 8.000km, mam to dva roky, pritom auto bylo predchozim majitelem udrzovano. Tj. je to castka za dva roky, bez paliva, dily pouze original s hvezdou, ale bez prace, kterou si v 80% pripadu delam sam, nebo platim pana 'Lorence' kterej mi pujci dilnu a rika co a jak.

Kolega ma w140 mamut se stejnym motorem, tedy 600SEL, ktery bylo zanedbany, daleko vic jety a neudrzovany, tj. jako naprosta vetsina tehle aut, uvedeni do top stavu stalo 1,7M jen za dily bez prace.

 

Vetsinou to naskace u tohohle motoru na klasicky kombinaci:

 

Odejde kabelovej svazek, novej cca 150.000,- oprava staryho nedava smysl, je to tolik pracne ze normalni clovek si za praci rekne taky tolik.

Odejdou skrtici klapky taky z duvodu spatnejch kabelu, nebo se vybehaj potenciometry v nich, jedna stoji 90.000 a druha 110.000,-

Pokud zkratama v tech ponicenejch kabelech odejdou i nejaky pocitace, tak je to cca 100.000,- za kazdej.

Podvozek to ma hydraulickej, pri tech kilometrech najetejch je to cca 60.000 za tlumice a 20.000,- za koule

No a pak asi miliarda malickejch levnejch kravinek, ktery nascitaj.

 

Jsou to nevratny investice, ceny tehle aut sice uz v tomhle stavu moc neklesaj, ale jeste hodne dlouho neporostou.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Hlavni otazka: jak v tom hraje muzika?

tak to som tu ani nechcel spominat, lebo nie kazdy je tu audiofil, ale fakt je, ze ta hudba je uzasna.

zazival som ten efekt, co si popisoval, ked si striedal rozny druh a zaner a uzival si nove zvuky a tony.

normalne som isiel domov pre par nahravok ( prehrava to aj moje DVD Audio!!!) a vytesoval som sa. Zaujimave, ze tu hudbu vonku nie je az tak pocut, je to uzasne utlmene - ked stretavas auta tak ziadny zvuk nepocut...

tak Dynaudio som vzdy poznal ako super firmu a tu sa s tym pohrali! Aj v Jaguari mam dobry zvuk ( Bower Wilkins), ale toto je inde. 

Odesláno

Pirx: Chápu, jsou to palety a čím je auto starší, tím větší šance je, že odejde elektronika a vše co s tím souvisí. Motor je zpravidla nezničitelnej. Tlumiče na vzduchu je ještě ta nejmenší položka, pak se to sčítá po 150 tis. jak píšeš. Když má člověk smůlu, něco v autě chcípně (třeba kabelář plus počítač) a v serisu si řeknou 250 tis., tak je to pro řadu lidí konečná.

 

Hasňa: Takovýmu autu bych rozumněl, že ho koupíš, budeš s ním jezdit pár tisíc za rok a jen na suchu a dát ho do perfektího stavu (včetně naleštěnýho motoru atd.) a po 20ti letech to auto bude mít fakt cenu a bue ti dělat radost. Už dneska se prakticky v dobrým stavu s menším nájezdem nedá sehnat. Nedovedusi představit dát za to auto 0,5 mil. a jezdit s tím do práce a vozit "na chatu cihly".

 

maxi: mimo jiné jsem se díval na nějaký report TUV o poruchovosti (byť tomu nedávám velkou váhu), tak tam bylo cca 6% u starších aut, tedy asi třetina co u MB, Audi nebo BMW apod. Je vidět, že si to Piech vymazlil, ovšem podle mě zaspal marketing, já o tom autě vím jen že ho měl chvíli kamarád a pak jsem na něj úplně zapomněl, až nedávno se tu zase rozjela diskuze. Dovedu si představit v tom jezdit, alespoň člověk nemusí tady číst ty narážky na MB nebo poslouchat od lidí slova typu "...to jsou ti idioti s merecedesem, promiň tím jsem nemyslel tebe:)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...