Jump to content

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Guest maxigabrielg

Recommended Posts

před 2 hodinami, DavidLC napsal:

ONO je snad nejvíc kontrolovaná čerpačka 🤷‍♂️

ONO je super, jenom mi to přišlo vtipné. Byl to mladý kluk, stál na brzdě na Rku 5 minut a pak mi malem skocil do kufru, když chtěl popojet ke stojanu. Po natankování nechtěl čekat minutu než auto před ním odjede, otočil to a vyjel protisměrem. Na ONU jsem 98 tankovat nikdy nikoho nevidel. Tak bude uleželá aspoň.

Link to comment
Share on other sites

98 tankuju u ONO pravidelně. Do kábra i motorek. Dlouhodobě bez problémů. VIF přidávám do nafty i benzínu u všech pump.

E: Ale fronty nestojím. Většinou je to poloprázdný, když je tam přecpáno, jedu jinam. Tenhle princip praktikuju u všeho.

Edited by Americkej
Link to comment
Share on other sites

před 3 hodinami, Vladar91 napsal:

ONO je super, jenom mi to přišlo vtipné. Byl to mladý kluk, stál na brzdě na Rku 5 minut a pak mi malem skocil do kufru, když chtěl popojet ke stojanu. Po natankování nechtěl čekat minutu než auto před ním odjede, otočil to a vyjel protisměrem. Na ONU jsem 98 tankovat nikdy nikoho nevidel. Tak bude uleželá aspoň.

Pěkný, já už to dostal takhle dvakrát 🙄

Link to comment
Share on other sites

Nedalo mi to, trochu lepsie som zaguuglil a podla tvaru zadneho okienka to bude urcite 2+2, takze 260 alebo 280 😉 Ten zeleny 280Z na predoslom obrazku je tiez 2+2.

main-qimg-ee8dc9355d966511e9604b6c22c4794b-lq.jpg.914c93248d6254a5a83f440584bd8c92.jpg

Edited by bluman
Link to comment
Share on other sites

Zdar borci!

přemýšlím o nějakém echt youngtimerovi/veteránovi a v poslední době mě napadl klasickej VW Brouk. Tato ikona mi příjde mnohem zajímavější, než napálený a pro mě bezduchý Š100-120 i když stejné koncepce.

Jelikož jsem ale za svou motoristickou historii přičichl nejvíc ke starším Fiatům 70 let - (několik 127, 131 mirafiori, ale krátce byla i Simca 1301 a Ford Cortina) , tak se trochu obávám, abych něměl přehnaná očekávání a nebyl z Brouka zklamanej. Přeci jen Brouk je vývojově mnohem starší model.

Mý zmíněný Fiaty byly v tě době starý plečky za pár korun. Dnes už se i u Brouka, jedná o alespoň stovku tisíc, spíš víc a to jich byl vyrobený bambilión.

Máte někdo prosím osobní zkušenost?

Díky a pěkné Vánoce!

Link to comment
Share on other sites

Zdar, Broukem jsem zamlada jezdil a měl jsem ho fakt rád. Můžu zodpovědně prohlásit, ze je to na jízdu rozhodně příjemnější auto než jsou Š105/120, na druhou stranu srovnávat s Mirafiori nebo Cortinou nelze, to jsou proti Broukovi moderní auta. 
 

Měl jsem rok cca 1972, takže už modernější kousek s 12V elektrikou a motorem 1500ccm. Je to vevnitr hlučný, ale aspoň si užiješ zvuk vzduchem chlazenyho boxera. Blbě to topí, kolem nuly ještě ok, ale v mrazech je to na bundu a kulicha:). A blbe to fouká na přední okno, co si pamatuju.

Jako youngtimer na víkendový projížďky by byl myslim super, hlavně cabrio, má styl, je spolehlivej a fakt jednoduchej, nenarocnej na servis, tohle auto jde v pohode opravovat i doma v garáži, když člověk neví, co s volným časem. A pokud vím, tak ani dnes není problém s dostupností dílů.

Nicméně kazdej den bych s tím už samozřejmě jezdit nechtěl:).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...