Americkej Odesláno 9. října 2020 Nahlásit Odesláno 9. října 2020 Tak jsem si zkusmo snížil obtížnost u toho zaklínače, tu pindu z obrazu jsem oddělal napoprvý. Pak jsem se vrátil na save s původní obtížností, abych porovnal v čem je to o tolik ztížený. Výsledek: život ubejvá stejně vám i protivníkovi, ale u těžší obtížnosti lze výrazně hůř ovládat vlastní postavu. Žije si svým životem, hlavně co se nekoordinace, nepředvídatelnosti pohybů a záměrnýho otáčení pohledu kamery mimo chtěný cíl týče. Vlastně je taková polozmrzlá. Takže z elegantního tanečníka se smrtí (podle předlohy) záměrně udělají neohrabanýho retardovanýho debila, takhle si hoši z BioWare představují zábavu. Přes vynikající příběh ani jako skalní fanda Sapkowskýho už ani nemám chuť to dohrávat.
PavelSch Odesláno 9. října 2020 Nahlásit Odesláno 9. října 2020 Ty Jirko, aniž bych chtěl snižovat Tvoje hráčské dovednosti, přijde mi zvláštní, že by ten rozdíl v obtížností byl právě kvůli ovládání postavy nebo nedejbože v horší kameře. Vyšší obtížnost u zaklínače je spíš o tom, že musíš maximálně dobře časovat útkoky a obranu a zároveň dobře kombinovat znamení + lektvary. Resp. to byl záměr, jestli Ty z toho máš pocit horšího ovládání nebo kamery, je škoda, ale samozřejmě to každej vnímá jinak. Ale neklesej na mysli, holt sniž obtížnost pokud se Ti to špatně hraje, protože o tu story + side questy prostě přijít nechceš. Navíc jestli jsi fanda celýho universa. Nepolevuj ! P.S. není to od BioWare (mass effect, dragon age,..), ale od CD Project Red (Cyberpunk už se blííížžíííí)
Americkej Odesláno 9. října 2020 Nahlásit Odesláno 9. října 2020 (upraveno) Tak nebudu si nalhávat, že mám reflexy nabroušený jako ve dvaceti, ale to srovnání mezi obtížnostmi jsem si ověřil cíleně. Se stejnou výbavou, stejnými postupy boje i kombinacemi olejů a znamení. Prostě na vyšší obtížnost tě duch při každý facce zároveň posune od obrazu ze kterýho se dobíjí, plus zaklínač je na určitej časovej úsek zcela neovladatelnej, prostě přimrzne a inkasuje zranění. Pohyb postavy zamýšleným směrem je pak výrazně těžší. Směrování úderu taktéž. Já bych spíš uvítal stejnou funkčnost svý postavy a obtížnost zvedat třeba přidáním života a tuhosti protivníkovi. Snížit si teď obtížnost ve třech čtvrtinách příběhu by mi přišlo ubohý. Ale určitě je to i mými chabými hráčskými schopnostmi, to beru reálně. P.S. BioWare dělal engine na kterým to jede. Když už jsem i ty pěstní souboje všechny vyhrál... Upraveno 9. října 2020 uživatelem Americkej
PavelSch Odesláno 9. října 2020 Nahlásit Odesláno 9. října 2020 Hele já mám to samý třeba ve fife. Čím těžší úroveň, tím jsou ty moji hráči větší debilove. Asi na tom něco bude Jo, engine ok, sorry za trapnej pokus o vzdělávání. Neuč orla lítat
14titi Odesláno 9. října 2020 Nahlásit Odesláno 9. října 2020 před 2 hodinami, Americkej napsal: Tak nebudu si nalhávat, že mám reflexy nabroušený jako ve dvaceti, ale to srovnání mezi obtížnostmi jsem si ověřil cíleně. Se stejnou výbavou, stejnými postupy boje i kombinacemi olejů a znamení. Prostě na vyšší obtížnost tě duch při každý facce zároveň posune od obrazu ze kterýho se dobíjí, plus zaklínač je na určitej časovej úsek zcela neovladatelnej, prostě přimrzne a inkasuje zranění. Pohyb postavy zamýšleným směrem je pak výrazně těžší. Směrování úderu taktéž. Já bych spíš uvítal stejnou funkčnost svý postavy a obtížnost zvedat třeba přidáním života a tuhosti protivníkovi. Snížit si teď obtížnost ve třech čtvrtinách příběhu by mi přišlo ubohý. Ale určitě je to i mými chabými hráčskými schopnostmi, to beru reálně. P.S. BioWare dělal engine na kterým to jede. Když už jsem i ty pěstní souboje všechny vyhrál... Co je to za quest?...mám rozehráno, tak bych na to mrknul. Jestli to není nějaký bug.
Lynx12 Odesláno 10. října 2020 Nahlásit Odesláno 10. října 2020 Na Epicu je právě Rising Storm 2: Vietnam gratis
Moty Odesláno 15. října 2020 Nahlásit Odesláno 15. října 2020 Se synem jsme dohráli Half Life 2 i Epizodu 1, která teda byla dost krátká, doporučíte něco podobnýho? Epizodu 2 už stahovat nebudu je asi o hodinu delší než E1 díky
Americkej Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Odesláno 16. října 2020 Dishonored je parádní jak příběh, tak i postavy a steampunkový pozadí. Odehrál jsem to ještě na PC a fakt supr.
Moty Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Odesláno 16. října 2020 Dishonored jsme kdysi viděl, díky za připomenutí
Baldic Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Odesláno 16. října 2020 V Dishonored doporucuju vypnout hned ze zacatku vsechny HUD napovedy a zkusit dohrat hru bez Powers. Je to mnohem zabavnejsi. S Powers to je nesmyslne jednoduche. A samozrejme doporucuju. Druhy dil jsou u me naproste graficke orgie: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961687378/screenshots/
Moty Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Odesláno 16. října 2020 Díky, obávám se, že na grafické orgie můžu zapomenout, ale začnu u jedničky uvidím, jak dlouho nám vydrží
14titi Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Odesláno 16. října 2020 před 22 minutami, Baldic napsal: V Dishonored doporucuju vypnout hned ze zacatku vsechny HUD napovedy a zkusit dohrat hru bez Powers. Je to mnohem zabavnejsi. S Powers to je nesmyslne jednoduche. A samozrejme doporucuju. Druhy dil jsou u me naproste graficke orgie: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961687378/screenshots/ Dishonored bych si měl taky zopáknout. Mě nejvíc baví stealth a non-killing způsob, ale některý kombinace powers a zbraní jsou taky parádnický. Nikdy jsem nehrál úplně bez powers, ale nejtěžší bylo, když jsem si neaktivoval vidění "skrz zdi". I na nejtěžší úroveň se dá dohrát v pohodě, ale některé trofeje mi daly zabrat. První díl mě bavil daleko víc a možná i proto, že toho "steampunku" je tam míň.
Lynx12 Odesláno 18. října 2020 Nahlásit Odesláno 18. října 2020 Tak už mám novou Mafii.... Jenže si musím na odehrání kvůli nastávající operaci karpálů počkat....
Maxel Odesláno 18. října 2020 Nahlásit Odesláno 18. října 2020 Nostalgicky vzpomínam na první stejšn. Poznat gamesy asi nebude problém?
konnan Odesláno 18. října 2020 Nahlásit Odesláno 18. října 2020 V 30. 9. 2020 v 14:51, Sarka Farka napsal: zavod mi daval desive zabrat kdysi na PC, na PS4 sem kupodivu vyhral na prvni pokus, tak bud sem se naucil ridit nebo je to naky lehci nez na kompu pred lety Já si pamatuju, jak jsem před lety na PC dal závod napoprvé na nejtěžší obtížnost. Když jsem všude četl, jak je závod těžký, tak jsem to nechápal. Pustil jsem si ho znova a za 5 hodin jsem ho nevyhrál. Holt jsem měl mega štěstí. Jinak reedice Mafie je mnohem lehčí.
Tomas_2002 Odesláno 18. října 2020 Nahlásit Odesláno 18. října 2020 před 8 hodinami, Lynx12 napsal: Tak už mám novou Mafii.... Jenže si musím na odehrání kvůli nastávající operaci karpálů počkat.... Tak nahoď do sekce humor aspoň nějakej vtip
Liqid Odesláno 19. října 2020 Nahlásit Odesláno 19. října 2020 Teď jsem dojel remake Mafie a je to dost mizerný. Kdo sakra dělal jízdní model??? Proč jede všechno hned driftem včetně motorky a naloženého náklaďáku? Celkově je ta hra jedno velké WTF...a to jsem se tak těšil
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se