Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

tak vlákno se mi zakládat nechce...jen sem posbíral nějaké info,doporuceni a zkušenosti. možná na to vlákno dojde,az to bude úplně akutní. jinak v planu je nějaká předváděcka...nový auto jen v krajním případě ;)

taky mě to pomalinku čeká,ale v plánu je něco menšího jak vybíráš ty ..popř.něco nechat dovézt,ale to za rozumný prachy prostě není

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Foresta ne, ale oukal jsem na tu Rav4 a ve výbavě activ + paket style nevypadá vůbec zle.....jen bych chtěl vidět zavazadlák...že to je 2wd by mě ani nevadilo. Honda asi ne, ta se nelíbí uvnitř...

Rafka je pohoda, mam ju dva roky a okrem vyhod som na mojom kuse identifikoval len nieto nevyhody:

 

- bezstupnovy automat je fakt nudne jazdenie

- chyba mi stresne okno

- prichadzajuce sms mi niekedy na displeyi zobrazi a niekedy nie (netusim od coho to zavisi), ked mam mobil spojeny cez BT

 

Kufor je velkostou v pohode, ked treba sklopis este sedadlo alebo aj obe, iba stlacit packu a nic viac a dostanes rovinu s kufrom.

 

Benzin dlhodoba spotreba 7.5 (ukazuje palubny pocitac, ci to je pravda netusim)

 

Edit stary hranaty xtrail som mal pred rafkou a bol super. Tento novy xtrail vypada jak vylepsena dacia duster a ked som sa v nom viezol bol som sklamany z interieru, priestoru...a odkedy sa nissan dal dokopy s renaultom tak mu uz neverim.

Upraveno uživatelem ivan_989
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen doplním že ten výkon benzinové ravky je velmi slabý.......a spotřeba je spíše k 9litrům. Na 7,5 jsem se dostal jednou na dlouhé trase, po rovině.

No ved pisem ze to je udaj z palubovky, netusim aka je realita :) nazvat vykon "velmi slaby" je uz prehnane a nastastie sa tam daju prepinat mody eco/sport a sport je trosicka zivsi. No sportiak to kazdopadne nie je :).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Traveller: on ten automat nemusí být až tak špatný. Manuální XT mám, automat XT má kamarád (tak jsem si ho na chvilku vypůjčil :-).

Chápu že spousta lidí chce MT a plnou kontrolu, ale pro pohodlí a do kolon ve městě (i do terénu) je AT fajn.

 

PS: jmenovec na Subaru fóru je někdo z rodiny?

Upraveno uživatelem Mareka01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Esli se nepletu, Subaru pouziva bezestupnovou skrin (CVT), nikoli klasicky automaty. A pro ty, co nevedi, tak tohle je IMHO uplne nejhorsi parodie na prevodovku na svete, ktera spolehlive zabije jakejkoli projev zbytku auta. Na skutru OK, ale v aute pro zlost.

+1

+1

+1

...

je to parodia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No cvt urcite nie je pre auta co maju mat prejav :). Je to spolahlivy bezvyrazny nudny predvidatelny kastrat ktory pedantne urobi presne to co od neho chces. A jasne ti da najavo co od neho mozes chciet a co nie :) ale v meste a zapchach je dopohody. A na dlhsej ceste dam aj tak tempomat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mareka01: Asi zajdu zkusit tu XT v automatu (jestli ho někde v okolí najdu). Má to mít i pádla na volantu, ale jak se znám, zapomenu na ně po 5 minutách jízdy. Na Subaru foru nejsem, neznám. Mám zatím ASX v naftě a kromě mrtvého motoru v nízkých otáčkách a poměrně časté regeneraci s autem nemám problémy. Najeto 90000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevozi tu někdo v benzínu CX3/5 Mazdu?popr.ASX?

Mám CX5 2,0 benzín cca165 koníků, 210 Nm, AWD + automat. Jezdí to tak normálně. Není to žádný dravec a novější model s motorem 2,5 litru a cca 190 koní a 250 Nm by byl rozhodně lepší, ale žít se s tím dá. Stáří 3,5 roku najeto něco přes 120 000 km, prozatím (jak je u Mazdy obvyklé) bez jakýchkoli problémů, dlouhodobá spotřeba jak podle počítače, tak podle tankování je do 7,5 litru, jezdím lehce nad dovolené rychlostní limity. Na čtyřkolku, automat a můj způsob jízdy hodnotím spotřebu jako velmi dobrou. Dynamika při předjíždění taky není úplně špatná, protože při sešlápnutí plynu na podlahu si to podřadí klidně o 2 i 3 stupně a automat drží motor v otáčkách mezi maximem krouťáku a maximálním výkonem (nahoru řadí kolem 6 200 - 6 500 otáček).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...