Micey Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Tomasi, kolik takhle s autama s budíkama uprostřed máš najeto? Nemůžu si pomoct, ale fakt mi to zní jako dost teoretizování, taky jsem k tomu takhle měl sklony. Neřikám že bych to ve svym autě chtěl, ale kdykoli jsem jel nějakym autem co to tak mělo, za pět minut mi to bylo úplně fuk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tano Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Budiky uprostred jsou uplne v pohode.Jezdim s obema verzemi a ta uprostred je mi blizsi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jencekgs Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Mati ma yarise s budiky uprostred a je to udelane dle me dobre. Je to jak by si koukl na znacku u cesty. Toto usporadani mi vrasky nedela. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lub Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 dva referenční vzorky, jakou mám představu.co byste zvolili?swiftpriusbuď, anebo.. připouštím, že je to poněkud nesourodý výběr, ale takhle to holt mám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Tomasi, kolik takhle s autama s budíkama uprostřed máš najeto? Nemůžu si pomoct, ale fakt mi to zní jako dost teoretizování, taky jsem k tomu takhle měl sklony. Neřikám že bych to ve svym autě chtěl, ale kdykoli jsem jel nějakym autem co to tak mělo, za pět minut mi to bylo úplně fuk. Mám celkem dost najeto s P807 a Fiat Ulysse. Krom toho, že jsou děsný auta je dále spojuje přístrojová deska uprostřed. Hele to je jako s tím pevným středem volantu u některých Citroenů. To je taky šílená blbost. Chápu, že se automobilky snaží přijít s něčím novým, ale některé věci prostě nemají logiku. A tohle je jedna z nich. To, že si na něco zvykneš na tom nic nemění - člověk si dokáže zvyknout na leccos. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Mati ma yarise s budiky uprostred a je to udelane dle me dobre. Je to jak by si koukl na znacku u cesty. Toto usporadani mi vrasky nedela. A teď si vezmi, že automobilky chtějí promítat značky před vůz - proč asi ? No protože je to lepší. Teď jsou na straně proto, že ta ocelová tyč a hliníková značka by uprostřed silnice nebyla úplně v pořádku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 dva referenční vzorky, jakou mám představu.co byste zvolili?swiftpriusbuď, anebo.. připouštím, že je to poněkud nesourodý výběr, ale takhle to holt mám. Podle mě je blbost si kupovat starej Prius, to je odježděný auto a pokud nejsou měněný baterie, tak budou stát cca polovinu ceny auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Mě by jen zajímalo, jak jsi přišel na to, že když jsi spokojeny s Octavií a jediný problém je manuální převodovka, tak proč nekoupíš zas novější Octavii s automatem ? :-) Na Octu budeš mít servis a údržbu za hubičku proti těm ostatním dvěma. Nebo třeba Focuse či Mondeo, prostě něco, co má dost lidí, dají se na to sehnat levně náhradní díly, každý to umí opravit, existuje na to spousta příslušenství a za pár let to zas můžeš prodat a omladit. Prostě jaký máš důvod kupovat takovou exotiku jako je Prius ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jencekgs Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Baterky do Priuse stoji 40tkc, takze zadna extremni investice proti treba vstrikum u naftaka. To Tomas: Tak ono kdyz jdes do dusledku, tak se toho na Priusu nema moc co posrat. Bezny servis je na spalovaci motor, bezna atmosfera, hybridni ustroji se dle toho co jsem cetl nijak zvlast nekontroluje. DSG neni na furt, nasledny servis je drahy, naftaka s DPF nechci a benzinovy turbo motor taky moc ne. Navic stojim na sidlisti venku, tak se mi moc do novejsi oktavky nechce kvuli zlodejum. Ted mam 2005 a jsem relativne klidny. Jezdime s prckama ruzny drbky par km, zoo, dinopark, beskydy, vsechno do 50ti km. Tak mi ten hybrid prijde jako rozumna alternativa.Ekonomicky to asi neni nejlepsi varianta, to uznavam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
efreeti Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Podle me muze mit hybrid/el.mobil ekonomicky smysl jen kdyz je to plug-in a doma si to v noci nabijes ze zasuvky (optimalne i pres den v praci) a maximalne jezdis na elektriku za minimalni naklady. Mit prius a parkovat na sidlisti mi smysl nedava...sorry. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jencekgs Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Tak prave proto ze bude stat na sidlisti, je nesmysl plug-in. Tomu rozumim, ale proc by nedaval smysl obyc hybrid? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Baterky do Priuse stoji 40tkc, takze zadna extremni investice proti treba vstrikum u naftaka. Máš pravdu, s praci do 45 tis., je fakt že ta baterie je malinká (1,3kW) v porovnání s plug-inem který má trojnásobnou a dvakrát těžší, tedy na baterii to jezdí v řádech minut. Určitě jsi s Priusem jezdil, tak budeš vědět do čeho jdeš. Známý s tím pár let jezdil, pak si koupil normální SUV. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jencekgs Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Josefe, prave zatim jsem ridil jen zatim jen aurisem a ten pohon se mi libil,v priusu jsem zatim jen sedel. Ja si nedelam iluze ze to je dokonale a bezchybne auto. Jen jsem chtel zjistit proc to treba nekdo mel a nelibilo se mu to, nebo se to nekomu libilo, ale ma to to nebo ono, co treba za den jizdy, kdy si to planuju pujcit neodhalim.Vim ze vlastni zkusenost je nejvic.Treba v prius vlakne na toyota klubu jsou vsichni spokojeni, tak bych rad ziskal i informace od nekoho kdo mel a nebyl spokojeny.Myslim, ze je to s auty jak s hodinkama, diky bohu si clovek muze vybirat a diskutovat, sdilet dobre i spatne i dobre zkusenosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 (upraveno) Je to škaredé, komplikované, těžké, líné auto s nulovými jízdními vlastnostmi, hnusným zvukem motoru na dálnici, odporným spínáním a vypínáním motoru ve městě, budíkama, co jsou spíš vtip, interiérem horším, než šestiletá Dacia, která slouží jako služební u lesní správy. Tož asi takhle na mě Prius zapůsobil za těch asi 800 km, co jsem ve dvou různých najel. Horší byl už jen Moskvič. Upraveno 27. února 2017 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 On v tomhle asi nikdo moc neporadí, prostě vlastní zkušenost je nepřenositelná a i když tady najdeš někoho se zápornou zkušeností, tak ti to nic nedá, protože bude dalších 100 spokojených. S hodinkama je to dost jiné, tady nikdo neřeší, že se někomu hodinky té dané značky rozbily, stát se to může, ale na světě je miliony lidí, kterým se nic takového nestalo. Ty staré hybridy jsou technologicky úplně jinde než dnešní a je to spíš o tom známém "když ji miluješ..." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prowler Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Zkušenost kamarádky s Priusem v USA a výměnou baterek. Bylo to mnohem levnejsi nez jsem cekala, 2800 $ i s praci. ja cekala 5000, ale za tech 10 let co ho mam sla baterka hodne dolu. mam kliku na uzasnej servis v okoli. My jsme to spocitali, ze pri cene 3 dolary za galon se nam vrati investice do drazsiho auta do 6ti let (protoze podobny bez hybrid.systemu stoji o par tisic $ min). velkou cast za tech 10 let jsme platili o dost vic nez 3 babky za galon. ovsem dneska je to jiny, bezne je ted benzin za 1.85.... Cena baterky v tom nebyla. mam najeto 146000 mil, a menim poprve. rekli mi, ze to je slusny, ze meni vetsinou o trochu driv. Jinak je prius vybornej, mam ho 10 let, a krome urazenyho okynka od blaznivyho ptaka jsem s nim nemela jedinej problem, jen menim olej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Nějak nemám sil oponovat názoru který srovnává Prius s Moskvičem, tedy k faktům, baterie se skládá s článků, které jsou v případě potřeby vyměnitelné a dál to celé funguje (to je fakt). Toyota dává na baterie záruku až 10 let při její kontrole (15tis.km. nebo rok za cca 1200,- kč) to je další fakt. To že stojí baterie "milion" jsem slyšel tolikrát, že už to nevnímám. Životnost baterie je závislá na nabíjení a vybíjení, takže když auto bude stát měsíc a pak pojede 1000km a zase stát, bude na tom jinak, než každodenní provoz (fakt).Díky naftě u nás, bych si vsadil spíše na ty profláklé vstřiky, turbo a filtr pevných částic (v jakémkoli pořadí) než na baterky u Toyoty.Převodovky nemá cenu porovnávat vůbec (3 litry oleje vs. olej a filtry do DSG, zde zmiňované, poruchovost nemá cenu řešit).A pak už je to o těch pocitech a potřebách.IMHO na městský a příměstský provoz pro "nesportovního" člověka který chce od auta přesuny (abych neurazil slovem ŘIDIČ, který určitě cítí odezvy volantu a vadnoucí brzdy, apod.) za rozumné náklady v přiměřeném pohodlí a prostoru (na danou třídu překvapivém, v porovnání s Octavií určitě) je Prius v pohodě. Názor "normálnosti" umístění budíku je k smíchu, to že se něco dělá dlouho, neznamená že není lepší varianta. Lépe se mi sledují údaje na kapličce vprostřed, třeba to má někdo obráceně, ale rozhodně nejde říct co je obecně LEPŠÍ. To Lub : II gen není vůbec špatná, znám lidi co jí radši než IIIku, která se tváří moderněji (asi i v mnoha ohledech je,záleží na prioritách) Stejnou barvu mají v Tsushu v Průhonicích , snad i podobné km, za mě lepší koupit zde (původ ČR pro další prodej, test baterie podmínkou prodeje, pro klid). To Jencekgs : měl jsem II gen a III jsem hodně jezdil, když se budeš chtít na cokoli zeptat, napiš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jencekgs Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Hasno druha nebo treti generace? Jinak me Tvuj post hodne pobavil.Ale prakticky by mi to mohlo vyhovat. Line auto ktere Te nenuti nikam pospichat. Josefe je mi jasne ze vlastni zkusenost je jedina moznost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neuromancer Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 (upraveno) Mám 190kW 4x4 a jezdím za 9.7 a jezdím hoooodně úsporně, s benzínem 230kW 4x4 jsem jezdil za 11,2 a to byl o 0,5l větší obsah. U aut vyšší třídy stojí všechno jmenované 60-100 tis. u aut nižší třídy klidně čtvrtinu. Teď mám diesel (vždycky jsem měl benzín) a už ho nikdy nechci a to nejsem s ním nespokojený, jezdí v pohodě, ale benzín je proatě jiná třída. Máš MB S? Protože se 190kW 4x4 se u 3er nedostanu v průměru přes 9 i když jedu totální pilu. A dlouhodobý průměr je 7.1, ale jezdím spíš delší trasy mimo město. A jediná benzínová alternativa šestiválce 340i byla dražší o 100k a pod průměr 11 jsem se při svém stylu jízdy nedostal. Ale je možný, že mě ten R6 benzín nutil víc šlapat na plyn Upraveno 27. února 2017 uživatelem neuromancer Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 27. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2017 Jo BMW 330 má spotřebu nižší (většina má průměr 7,5l/100km), nakonec viděl jsi statistiku co jsem ukazoval. Nový model MB je podstatně úspornější, ale je to špatná doba, když už i v S-klasse řeší výrobce spotřebu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se