Johanes Odesláno 15. října Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října Děkuji všem za postřehy a rady. Ručička se pomalu překlápí k Toyotě. Ke koupi by mělo dojít tak za měsíc, tak ještě mám čas přemýšlet a trápit se Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 15. října Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října Predpokladam, ze na to LC koukas ve verzi 150. Od roku 2020 si psal, takze to porad bude cca milion a vic. Ja bych to resil tak, ze bych klido pockal a dosetril a bral nove 250. To je uplne jinde a vypada skvele Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanes Odesláno 15. října Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října Ano 150ka. Ta 250ka vypadá jako z lega. To už je nad moje finanční limity a chtěl bych to celý udělat jako vánoční dárek a Mercedes už opravdu potřebuje servis, takže půjdu do tý 150ky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 15. října Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října Jasan. Chybu se 150 urcite neudelas. Tak stastnou ruku pri vyberu! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanes Odesláno 15. října Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října Díky, chci jenom prvního majitele se serviskou, tak snad to bude věrohodný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 15. října Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října Já bych u 150 neskousnul otvírání kufru do boku, a ještě na špatnou stranu. Cca 3 roky zpátky jsem o 150 chvíli přemýšlel a ten kufr byl absolutní no go. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanes Odesláno 15. října Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října To máš stejný i u toho Wranglera,to je naštěstí u mě to poslední, co teď řeším.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 16. října Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října (upraveno) jj, u wranglera se spodek taky otevira do strany. Ja bych neotevrel kufr v garazi a na mistech kde casto parkuju, a blokoval bych si pristup na stranu kam potrebuju. Plus ti prsi do kufru a na tebe, kdyz jsi venku a chces si do kufru sednout. U 250 uz je nastesti kufr nahoru Upraveno 16. října uživatelem kloubik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 16. října Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října V 15. 10. 2024 v 17:00, Johanes napsal: Díky, chci jenom prvního majitele se serviskou, tak snad to bude věrohodný. Asi už koukáš po 150 kw, je o něm dobré video od Vaculíka. To pohledej a zkoukni a máš klid . Jen to chce hned pořešit ochranu rámu a spodku.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 16. října Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října Pro místní Mišiuši, na PrimaCOOL vychválili Outlendra, mě překvapilo že převodovka je sice CVT, ale s měničem a prý držák.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanes Odesláno 16. října Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října před 59 minutami, DavidLC napsal: Asi už koukáš po 150 kw, je o něm dobré video od Vaculíka. To pohledej a zkoukni a máš klid . Jen to chce hned pořešit ochranu rámu a spodku.... Vaculíka jsem samozřejmě viděl, to je hroznej borec Ano to máš pravdu,že ten spodek kvete dost rychle,vim o tom,dík. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 17. října Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října před 11 hodinami, DavidLC napsal: Pro místní Mišiuši, na PrimaCOOL vychválili Outlendra, mě překvapilo že převodovka je sice CVT, ale s měničem a prý držák.... Pravdu má chlapec s benzínem Sem ho bral na doporučení majitelů, kteří měli namotáno tři kila s nulovými investicemi, takže jistá věc. Naftu motor jim dodával VW a PSA a odjakživa se to sralo, takže ten kdo se trochu zajímal by po naftě nikdy nešáhl. Ale je tedy pravda že je to takový začarovaný motor, kámoš ho má, namotáno taky hafo a nikdy žádný problém. Zapomněl na Primě chlapík jen zmínit, že to chce ošetřit spodek jako co už se bohužel v dnešní době netýká jenom Japonců....takže to chce hned z fleku udělat tak nějak u každého auta bych řekl v tom našem podnebí. Veliká škoda že ten nový Outlander se bude dovážet do EU jen v hybridu, přesně jak říká, pouze budoucí problémy..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 17. října Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října No u nafty spíš špatný (okolí). Hybridů bych se nebál...od Toyoty Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 17. října Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října před 44 minutami, DavidLC napsal: No u nafty spíš špatný (okolí). Hybridů bych se nebál...od Toyoty Mě ti připadne jako chujovina úplně od všech výrobců, takže to je jedno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 17. října Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října před 4 hodinami, African napsal: Mě ti připadne jako chujovina úplně od všech výrobců, takže to je jedno Jsi ještě mladý,nevybouřený kluk, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 17. října Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října před 9 hodinami, African napsal: Mě ti připadne jako chujovina úplně od všech výrobců Ja som si to tiež myslel a presviedčal o tom aj okolie. Teraz už jazdím rok na PHEV a na základe vlastných skúseností presviedčal okolie, že to je úplne že najlepšie:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Ahoj, potřebuji trochu novější blbuvzdorné auto. Staré dosluhuje a už se v něm trochu bojím. Tohle auto bude mít fakt těžký život, najezdí cca 5- 10km denně s tím, že k tomuto nájezdu třeba 15x nastartuji. Proto hledám motor, který bude blbuvzdorný. Máte nějaký nápad? Zatím mám v hledáčku Opel astra kolem roku 2017 (tedy předchozí generaci "K") 1.4 16v 74kw. Napadá Vás z hlavy něco? Jasně, mohl bych chodit pěšky, ale máme malé děti a potřebuji je i vozit na kroužky a bez auta bych to časově nedal. Chci co nejnovější s co možná nejnižším nájezdem a do 200K. Až budou děti samostatnější, slibuji, že budu chodit pěšky :-). Máme ještě druhé auto, takže tohle auto nemusí být vyloženě rodinné. Předem díky za nápady jak tohle vyřešit. Edit: něco TAKOVÉHO by se mi líbilo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandera Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října před 44 minutami, shewcza napsal: Zatím mám v hledáčku Opel astra kolem roku 2017 (tedy předchozí generaci "K") 1.4 16v 74kw. No já ti nevím, ale tenhle motor měl otec v Merivě a jednak to vůbec nejede, což ti asi vadit nemusí, ale ten motor nedal ani 120 000 km a byl měněn (a to s ním jezdil důchodce). Já bych ho nechtěl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Tohle je usecase, který bude huntovat každé auto. Respektive všechno, co má spalovací motor. Podíval bych se po něčem aspon bez primovstriku (tuším že dacia a minula fabie ty motory měla ve výrobě relativně nedávno ještě), cokoliv jiného tímhle používáním odrovnaš. Problém v tomhle budgetu bude i EV, ale na druhou stranu na tenhle nájezd nepotřebuješ nějakou obří baterku, tak třeba by se dal sehnat nějaký starý Ioniq ala toto https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Hyundai-IONIQ-Comfort-EV-SOH-100-automatik/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:11600_40_,ful:electricity,mlx:90000,dmg:false/pg:vipcar/389177123.html Nebo pak twizy picolino a tyhle vozítka, třeba tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/rocks-e/202281943 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xvoloda Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Zvážil bych i30 a nebo ceed místo té Astry. Ty jejich 1,4 anebo 1,5 bez turba mi přijdou na poskakování ideální 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se