Karussell Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 V 7. 7. 2017 v 6:47, b0ris napsal: M3maniac, ale ved v DE sa da obcas najst. Aj na SK sa obcas vyskytne 335i- minule sa nasla za cca 12000? dovezena z US. Ale tam bol tusim ten problem uz chyteneho HPFP cerpadla... a napr. E91 idu vyrazne lacnejsie, ale to asi nechce... Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk335i za 250k, spotřeba 7l a "malá M3" díky
tenge Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 (upraveno) V 7. 7. 2017 v 19:31, Karussell napsal: 335i za 250k, spotřeba 7l a "malá M3" 2: 2: 2: 2: díkyTo ne..pleteš to dokupy... Já 325i do 250k..navic se mi líbí í v40 volvo od r2012/13Vanilla přemýšlí o 335...tam nevím jaký je rozpocet..mozna plus kilo.. o spotřebě nikdo nemluvil ne? Ani já nečekám u 325 pod 8 Upraveno 7. července 2017 uživatelem tenge
Karussell Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 (upraveno) Boris na reakci m3maniaca doporučuje 335i za 12tis EUR a tvrdí, že jezdí za 7l a že je to "malá M3". tak mě to celý jen hezky pobavilo (příspěvky 2284-2286) 325i počítej mezi 9 a 10l... Upraveno 7. července 2017 uživatelem Karussell
tenge Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 (upraveno) V 7. 7. 2017 v 19:41, Karussell napsal: Boris na reakci m3maniaca doporučuje 335i za 12tis EUR a tvrdí, že jezdí za 7l a že je to "malá M3". tak mě to celý jen hezky pobavilo 2: (příspěvky 2284-2286) 325i počítej mezi 9 a 10l...Jo tak to jo..Borise jsem neřešil...;-) Jak jsou na tom diesely od Volva? Konkrétně v40 d2 od r 2012? Upraveno 7. července 2017 uživatelem tenge
Cool as Ice Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 pokud se nepletu, tak ta 1,6 je Peugeot/Citroen, ten 2.0 je Volvo petivalec. Srovnávat to s trílitrem atmosferou od BMW, ktery dokonce byl motorem roku ve sve tride a patri k tomu nejlepšímu co kdy bylo vyrobeno, by mel byt trestny cin Jinak za me lichy pocet valcu at si kazdy rika co chce NEBRAT
Vanilla Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 V 7. 7. 2017 v 19:35, tenge napsal: To ne..pleteš to dokupy... Já 325i do 250k..navic se mi líbí í v40 volvo od r2012/13Vanilla přemýšlí o 335...tam nevím jaký je rozpocet..mozna plus kilo.. o spotřebě nikdo nemluvil ne? Ani já nečekám u 325 pod 8 Já uvažuji o 325. 35i respektive 40i mám v sedmě :-)
DavidLC Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 Jj, obzvlášť ty "nepovedené" od MB (250,270)
Cool as Ice Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 jestli myslis ten v "pianu", tak ten zrovna byl dobrej Ale, ja nemam na mysli spolehlivost (zrovna tenhle motor od MB prezije asi vse), ale celkovy projev a kultivovanost chodu. To uz, ale posouváme téma nekam jinam Kazdopadne tyhle motory klobouk dolu.
Maxel Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 To trochu rozveď - co je špatně na projevu pětiválce? Mě to zajímá, bo můj (Volvo D3) se zatim projevuje celkem sympaticky, tak jestli mu nemam nějak domluvit
Cool as Ice Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 Ze sem nemlcel ) No, u dieselu se stejne o nejake kultivovanosti projevu mluvit neda ) Ted vazne, lichy pocet valcu = vzdy resis problémy s vibracemi na klice. Pro predstavu trivalec, kterej dnes rvou do vseho (a i BMW se to zda "dobrej napad" pro nadchazejici modely ) Vždy budes mit na jedne strane vetsi silu smerem nahoru a mensi smerem dolu (2-1) , takze potrebujes zavazi na kliku. A ackoli ten motor je lehci, tak by clovek cekal, ze pujde lip do otáček a diky tomu zavazi to je prave presne naopak, je to line v porovnani se ctyrvalcem. Stejne tak budes mit vetsi vibrace dole, protože zazeh mas jen každých 240 stupnu rotace kliky místo 180 u ctyrvalce. Nejlepsi je v tomhle ohledu radovy sestivalec (coz je prave 330i nebo 325i ) anebo vidlicovy 12 valec. To mas ty dva radove sestivalce do V.
Maxel Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 (upraveno) Nvm no. Jako teorie asi dobrý, ale měl jsem v autě 4-5-6 válců a u mě je to jako postupka. Čtyři dobrý, pět lepší (vyšší vibrace nepozoruju), šest je best o tom žádná (osum a víc ani nemluvim). Pak je tu imo otázka "zvuku" a tam ten jeden válec navíc dělá divy, a že to posloucham každej den, tak čtyřhrnek už asi nechci. Upraveno 7. července 2017 uživatelem Maxel
Cool as Ice Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 podstatny je, ze jsi spokojenej ne? Teorie to není, to je fyzika. Petivalec je kompromis mezi ctyrvalcem a sestivalcem. A zase, petiválec je lehci nez sestivalec, mel by byt tocivejsi nez sestivalec, coz není diky zavazi, radovej sestivalec je vyrazne min nachylnej na vibrace, takze nepotrebujes tak vyvazovat a leti to do otáček. Nevyhoda je, ze je dlouhej a do každého auta ho jen tak nedas, samozrejme je i konstrukcne narocnejsi (takze drazsi)
Radek124 Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 Ta teorie bude asi o tom, že se při vyvažováni chodu víc nadře dvouhmotový setrvačník - ideální 5-hrnek by měl být hvězdicovej Každopádně 4-5-6 je furt nic proti vyvažování čtyřtaktních tříhrnků (ala konzernové HTP) a dvouhrnků (FIAT Multiair)
Cool as Ice Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 ale jo, souhlas akorát to se davalo do letadla ) A ty BMW dělalo taky )
DavidLC Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 V 7. 7. 2017 v 20:59, Cool as Ice napsal: jestli myslis ten v "pianu", tak ten zrovna byl dobrej Ale, ja nemam na mysli spolehlivost (zrovna tenhle motor od MB prezije asi vse), ale celkovy projev a kultivovanost chodu. To uz, ale posouváme téma nekam jinam Kazdopadne tyhle motory klobouk dolu.Tak asi je to mimo mísu,ale v pianu byl 5tivál 3.0,250 ve 124ce a 270ka v Éčku.A kdo ty auta jezdil a vyzkoušel různý motory,tohle byla vždy dobrá volba (poměr výkon/spotřeba/trable).Ale jak říkáš,to je asi už jinde a ne k tématu....
M3maniac Odesláno 7. července 2017 Nahlásit Odesláno 7. července 2017 jojo 250d ve 124 nesmrtelná věc...... kadle kadle klidně dvě mega......
moco Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Odesláno 8. července 2017 Myslíte, že má něco společného poruchovost auta s tím, u jakého AD si ho koupíte? Když to přeženu.... berou někteří AD vozidla ze "středeční" a někteří z "páteční" šichty?
KFL Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Odesláno 8. července 2017 V 8. 7. 2017 v 6:54, moco napsal: Myslíte, že má něco společného poruchovost auta s tím, u jakého AD si ho koupíte? Když to přeženu.... berou někteří AD vozidla ze "středeční" a někteří z "páteční" šichty?Ne.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se