Cool as Ice Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 to sem cekal , dobře koriguju, penziony Proste takove ty max double stars )
tommas4 Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 Většinou jsem ty zapadlý subaristy volvem v pohodě vytáhnul a když ne tak rolbou rozhodně.
Cool as Ice Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 dobre, ale ty jsi rozmrzlej muz , takze pro tebe jsou zaveje tve druhe jmeno )) ja mam na mysli standardniho prazaka ))
Libor_OV Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 Víte někdo, jak moc jsou ne/spolehlivé koncernové motory 2,0 TDI - 103 kW (passat B7, superb II)?Uvažuju o rodinném voze a inzeráty jsou v drtivé většině od minimálně 160 po 280 tkm.Díky.
Happy88 Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 Obecně se traduje, že nejspolehlivější koncernový motory u VW/Škodovky jsou (byly) 1.9 TDI. Pokud jsi schopný sehnat tuhle motorizaci před dvoulitrem určí bych dal přednost. Švagr má staršího passáče aji golfa s 1.9 a je spokojenej, nalitano na obou hromada a víceméně bez problémů. U dvoulitru se říká, že bývají problémy s turbem, valcema apod. To mám i zprostředkovaně od kámoše co má passata 2.0 TDI s dsg a tomu se na tom vysralo co mohlo. Ve finále je to samozřejmě kus od kusu, ale to není třeba psát Odesláno z mého SHIELD Tablet K1 pomocí Tapatalk
Libor_OV Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 jj, díky.1,9 TDI jsou fajn, ale v dneska už v relativně starých autech (emisní normy apod.).A místo DSG bych chtěl najít manuální převodovku.
semi001 Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V B7 je je již common rail a ten je v pohodě.. Osobně najeto 190tis a bez jediné chybičky.. U SupII jsou první PD, což jsou naprd a po roce asi 2010 už je taky CR ... Kod motoru musí být 4místný, pak je to myslím CR a ty jsou v pohodě... Nicméně nejvíce záleží, jak se k tomu choval předchozí majitel.. Kolegyně ve stejné B7, ve 40 udělala turbo, ale dle jejich slov, do toho ráno sedla a hned podlaha...
dieegoo Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Ve Světě motorů 2.0TDI CR zpravidla hodnotí jako velmi spolehlivý, bezproblémový a doporučení hodný motor, takže pokud původní majitel nebyl totální lopata, asi se není důvod obávat.
M3maniac Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 passat od modeloveho roku 2008 ma CR, tichoucky s spolehlivy ( oproti 2,0 PD ) , pokud ma auto doopravdovych 160-200 neni ceho se bat. Jasne je to kus od kusu, ale vic nez spotrebak te neceka a jsou to spolehlive a velmi usporne rodinne auta.
M3maniac Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 zapomel jsem dodat, bohuzel z 90% je s tachometrem manipulovano, takze 2x mer nez riznes....
Libor_OV Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Děkuji za info - vybrat kus po spolehlivém a důkladném předchůdci je zásadní.Jak velkou komplikací je u této motorizace případně "všehrab" - 4motion?
matous Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Pokud nejezdis casto na hory, volil bych predohrab - nizsi spotreba, pruznejsi, o jeden system kterej se muze rozbit min. Jinak u 2.0tdi cr nejsou zadne vyraznejsi mouchy, pouze casteji odchazi egr ventil (vlivem proreznuti rekuperace), obcas skrtici klapky (servomotorek) a pri najezdu 200-300k mozny problem s dpf. Hledal bych jasny puvod a proverene km. Sent from my iPhone using Tapatalk
eskimak Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Ja by som naopak v tomto pripade nevahal a siel do haldexu. Pri slusnom servisovani v nom nevidim problem, a na snehu pomoze vzdy.
Rodkopf Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V 12. 7. 2017 v 6:03, M3maniac napsal: zapomel jsem dodat, bohuzel z 90% je s tachometrem manipulovano, takze 2x mer nez riznes.... Fakt myslíš? :/ dneska už to tak lehce nejde, ne?
Frostie Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V 12. 7. 2017 v 18:18, Rodkopf napsal: Fakt myslíš? :/ dneska už to tak lehce nejde, ne? Jako prd. Jeden zásah do řídící jednotky s ntb s nejnovějším sw a namačkáš si tam, co libo. Je pravda, že se to ukládá na více místech a nedělá se to už s vrtačkou na náhon, ale i tak...
Hasič Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V 11. 7. 2017 v 21:02, Libor_OV napsal: Víte někdo, jak moc jsou ne/spolehlivé koncernové motory 2,0 TDI - 103 kW (passat B7, superb II)?Uvažuju o rodinném voze a inzeráty jsou v drtivé většině od minimálně 160 po 280 tkm.Díky.Mel jsem supa 2. Comon rail. 180 t dpf a egr pryč. Vymena turba a vstriku v cca 160 t. Ve 265 t zadni tlumice. Spotreba 5l ropy, po vyhozeni eko prislusentvni. Ve 200 t chipnuty mapy o 40 koni. Jinak denne 200km. A spotrebni desticky a kotouce. Olej po 10 t.Dsg vymena oleje po 60 t. Bez zavad. Pisu jak svet motoru
African Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V 12. 7. 2017 v 18:26, Frostie napsal: Jako prd. Jeden zásah do řídící jednotky s ntb s nejnovějším sw a namačkáš si tam, co libo. Je pravda, že se to ukládá na více místech a nedělá se to už s vrtačkou na náhon, ale i tak...Rodkopf měl asi na mysli, že se km evidují na STK a stočené km jsou nahlášeny. Ale to je novinka a velké procento dovozu je samozřejmě stočeno. Já když kupuji auto, volám automaticky do autorizovaného servisu, kdy tam naposledy auto bylo a kolik mělo najeto. Vw mají mezinárodní databázi, když mi to neřeknou v prvním servise, řeknou to třeba ve třetím, ale vždy mi to nějaký seriózní servis s počítače vyčetl :-) A upřímně Vw s tímto dobrým motorem mají běžně i 400.000km, u nás se nabízí se 130.000km, hovada to jsou... Ford třeba mezinárodní databáze nemá, takže tam je to složitější, musí se volat do země původu a tam my to bez problémů vždycky také řekli.
Frostie Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V 12. 7. 2017 v 19:31, African napsal: Rodkopf měl asi na mysli, že se km evidují na STK a stočené km jsou nahlášeny. Ale to je novinka a velké procento dovozu je samozřejmě stočeno. Já když kupuji auto, volám automaticky do autorizovaného servisu, kdy tam naposledy auto bylo a kolik mělo najeto. Vw mají mezinárodní databázi, když mi to neřeknou v prvním servise, řeknou to třeba ve třetím, ale vždy mi to nějaký seriózní servis s počítače vyčetl :-) A upřímně Vw s tímto dobrým motorem mají běžně i 400.000km, u nás se nabízí se 130.000km, hovada to jsou... Ford třeba mezinárodní databáze nemá, takže tam je to složitější, musí se volat do země původu a tam my to bez problémů vždycky také řekli.jj
Lukyn77 Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V 12. 7. 2017 v 19:31, African napsal: Rodkopf měl asi na mysli, že se km evidují na STK a stočené km jsou nahlášeny. Ale to je novinka a velké procento dovozu je samozřejmě stočeno. Já když kupuji auto, volám automaticky do autorizovaného servisu, kdy tam naposledy auto bylo a kolik mělo najeto. Vw mají mezinárodní databázi, když mi to neřeknou v prvním servise, řeknou to třeba ve třetím, ale vždy mi to nějaký seriózní servis s počítače vyčetl :-) A upřímně Vw s tímto dobrým motorem mají běžně i 400.000km, u nás se nabízí se 130.000km, hovada to jsou... Ford třeba mezinárodní databáze nemá, takže tam je to složitější, musí se volat do země původu a tam my to bez problémů vždycky také řekli. S tím Fordem bych to tak jasně netvrdil. Nedávno sem si nechal proklepnout dva kousky dovoz z D, druhej den sem měl celou historii obou vozů, kilometry seděly.
African Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 V 12. 7. 2017 v 19:46, Lukyn77 napsal: S tím Fordem bych to tak jasně netvrdil. Nedávno sem si nechal proklepnout dva kousky dovoz z D, druhej den sem měl celou historii obou vozů, kilometry seděly.Mě neviděli Francii a Holandsko, takže celá EU tam určitě není. Ale tak před třemi lety abych nekecal, mohlo se už ledacos změnit...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se