Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Víte někdo, jak moc jsou ne/spolehlivé koncernové motory 2,0 TDI - 103 kW (passat B7, superb II)?

Uvažuju o rodinném voze a inzeráty jsou v drtivé většině od minimálně 160 po 280 tkm.

Díky.

Odesláno

Obecně se traduje, že nejspolehlivější koncernový motory u VW/Škodovky jsou (byly) 1.9 TDI. Pokud jsi schopný sehnat tuhle motorizaci před dvoulitrem určí bych dal přednost. Švagr má staršího passáče aji golfa s 1.9 a je spokojenej, nalitano na obou hromada a víceméně bez problémů. U dvoulitru se říká, že bývají problémy s turbem, valcema apod. To mám i zprostředkovaně od kámoše co má passata 2.0 TDI s dsg a tomu se na tom vysralo co mohlo.

Ve finále je to samozřejmě kus od kusu, ale to není třeba psát :)

 

Odesláno z mého SHIELD Tablet K1 pomocí Tapatalk

Odesláno

jj, díky.

1,9 TDI jsou fajn, ale v dneska už v relativně starých autech (emisní normy apod.).

A místo DSG bych chtěl najít manuální převodovku.

Odesláno

V B7 je je již common rail a ten je v pohodě.. Osobně najeto 190tis a bez jediné chybičky.. 

U SupII jsou první PD, což jsou naprd a po roce asi 2010 už je taky CR ... Kod motoru musí být 4místný, pak je to myslím CR a ty jsou v pohodě... 

 

Nicméně nejvíce záleží, jak se k tomu choval předchozí majitel.. Kolegyně ve stejné B7, ve 40 udělala turbo, ale dle jejich slov, do toho ráno sedla a hned podlaha... 

Odesláno

Ve Světě motorů 2.0TDI CR zpravidla hodnotí jako velmi spolehlivý, bezproblémový a doporučení hodný motor, takže pokud původní majitel nebyl totální lopata, asi se není důvod obávat. 

Odesláno

passat od modeloveho roku 2008 ma CR, tichoucky s spolehlivy ( oproti 2,0 PD ) , pokud ma auto doopravdovych 160-200 neni ceho se bat. Jasne je to kus od kusu, ale vic nez spotrebak te neceka a jsou to spolehlive a velmi usporne rodinne auta.

Odesláno

Děkuji za info - vybrat kus po spolehlivém a důkladném předchůdci je zásadní.

Jak velkou komplikací je u této motorizace případně "všehrab" - 4motion?

Odesláno

Pokud nejezdis casto na hory, volil bych predohrab - nizsi spotreba, pruznejsi, o jeden system kterej se muze rozbit min. Jinak u 2.0tdi cr nejsou zadne vyraznejsi mouchy, pouze casteji odchazi egr ventil (vlivem proreznuti rekuperace), obcas skrtici klapky (servomotorek) a pri najezdu 200-300k mozny problem s dpf. Hledal bych jasny puvod a proverene km.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno
  V 12. 7. 2017 v 6:03, M3maniac napsal:

zapomel jsem dodat, bohuzel z 90% je s tachometrem manipulovano, takze 2x mer nez riznes....

 

 

Fakt myslíš? :/ dneska už to tak lehce nejde, ne? 

Odesláno
  V 12. 7. 2017 v 18:18, Rodkopf napsal:

Fakt myslíš? :/ dneska už to tak lehce nejde, ne? 

Jako prd. Jeden zásah do řídící jednotky s ntb s nejnovějším sw a namačkáš si tam, co libo. Je pravda, že se to ukládá na více místech a nedělá se to už s vrtačkou na náhon, ale i tak...

Odesláno
  V 11. 7. 2017 v 21:02, Libor_OV napsal:

Víte někdo, jak moc jsou ne/spolehlivé koncernové motory 2,0 TDI - 103 kW (passat B7, superb II)?

Uvažuju o rodinném voze a inzeráty jsou v drtivé většině od minimálně 160 po 280 tkm.

Díky.

Mel jsem supa 2. Comon rail. 180 t dpf a egr pryč. Vymena turba a vstriku v cca 160 t. Ve 265 t zadni tlumice. Spotreba 5l ropy, po vyhozeni eko prislusentvni. Ve 200 t chipnuty mapy o 40 koni. Jinak denne 200km. A spotrebni desticky a kotouce. Olej po 10 t.

Dsg vymena oleje po 60 t. Bez zavad. Pisu jak svet motoru :)

Odesláno
  V 12. 7. 2017 v 18:26, Frostie napsal:

Jako prd. Jeden zásah do řídící jednotky s ntb s nejnovějším sw a namačkáš si tam, co libo. Je pravda, že se to ukládá na více místech a nedělá se to už s vrtačkou na náhon, ale i tak...

Rodkopf měl asi na mysli, že se km evidují na STK a stočené km jsou nahlášeny. Ale to je novinka a velké procento dovozu je samozřejmě stočeno. Já když kupuji auto, volám automaticky do autorizovaného servisu, kdy tam naposledy auto bylo a kolik mělo najeto. Vw mají mezinárodní databázi, když mi to neřeknou v prvním servise, řeknou to třeba ve třetím, ale vždy mi to nějaký seriózní servis s počítače vyčetl :-) A upřímně Vw s tímto dobrým motorem mají běžně i 400.000km, u nás se nabízí se 130.000km, hovada to jsou... Ford třeba mezinárodní databáze nemá, takže tam je to složitější, musí se volat do země původu a tam my to bez problémů vždycky také řekli.

Odesláno
  V 12. 7. 2017 v 19:31, African napsal:

Rodkopf měl asi na mysli, že se km evidují na STK a stočené km jsou nahlášeny. Ale to je novinka a velké procento dovozu je samozřejmě stočeno. Já když kupuji auto, volám automaticky do autorizovaného servisu, kdy tam naposledy auto bylo a kolik mělo najeto. Vw mají mezinárodní databázi, když mi to neřeknou v prvním servise, řeknou to třeba ve třetím, ale vždy mi to nějaký seriózní servis s počítače vyčetl :-) A upřímně Vw s tímto dobrým motorem mají běžně i 400.000km, u nás se nabízí se 130.000km, hovada to jsou... Ford třeba mezinárodní databáze nemá, takže tam je to složitější, musí se volat do země původu a tam my to bez problémů vždycky také řekli.

jj

Odesláno
  V 12. 7. 2017 v 19:31, African napsal:

Rodkopf měl asi na mysli, že se km evidují na STK a stočené km jsou nahlášeny. Ale to je novinka a velké procento dovozu je samozřejmě stočeno. Já když kupuji auto, volám automaticky do autorizovaného servisu, kdy tam naposledy auto bylo a kolik mělo najeto. Vw mají mezinárodní databázi, když mi to neřeknou v prvním servise, řeknou to třeba ve třetím, ale vždy mi to nějaký seriózní servis s počítače vyčetl :-) A upřímně Vw s tímto dobrým motorem mají běžně i 400.000km, u nás se nabízí se 130.000km, hovada to jsou... Ford třeba mezinárodní databáze nemá, takže tam je to složitější, musí se volat do země původu a tam my to bez problémů vždycky také řekli.

 

S tím Fordem bych to tak jasně netvrdil. Nedávno sem si nechal proklepnout dva kousky dovoz z D, druhej den sem měl celou historii obou vozů, kilometry seděly.

Odesláno
  V 12. 7. 2017 v 19:46, Lukyn77 napsal:

S tím Fordem bych to tak jasně netvrdil. Nedávno sem si nechal proklepnout dva kousky dovoz z D, druhej den sem měl celou historii obou vozů, kilometry seděly.

Mě neviděli Francii a Holandsko, takže celá EU tam určitě není. Ale tak před třemi lety abych nekecal, mohlo se už ledacos změnit...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...