Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ze jsem tak smely, co rikate na operativni leasing. Ja ted koukal na trojkovy BMW za desitku mesicne, to mi prijde ok. Nebo v com je hacek? http://www.renocar.cz/neplatte-akontaci-a-uzivejte-si/t-544/?brand=bmw#operativni-leasing

 

edit: neprodavam v renocar, kdyby to tak vypadalo :-D

Upraveno uživatelem utrejch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to evidentně směrované na soukromé osoby, pro firmy to bude o něco dražší, ale tenhle systém by mě taky vyhovoval, když si to člověk spočítá, není co řešit, žádné opravy, žádné starosti, pojištění GAP, ovšem u Mercedesu S třídy to bude tak 30 tis. měsíčně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většinou se dá nájezd upravit, zasáhne to cenu, je otázka jak moc, ale je to lepší než nedodržet a pak platit třeba i 3 kačky za kilák navíc. Taky jde se servisem nebo bez. Ale při vracení zase záleží co a jak, za každou našlou prkotinu si nechaj zaplatit. (vnímáno z pozice 100 aut a víc, vůbec netuším, jak to chodí u jednotlivců)

Upraveno uživatelem Daemonultimate
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Traveller: souhlas, půjčení u prodejce (nejlépe na několik dní) řekne nejvíce.

XT má v S režimu (kromě běžné možnosti řadit pádly) navíc osm (nebo nějak tak) virtuálních stupňů, takže se chová trošku jinak než CVT v běžném režimu.

Jinak pro místní odborníky (aby se nemuseli vyčerpávat):

- CVT je špatná

- Subaru není pěkné

- Subaru nemá pěkný interiér

- Subaru má velkou spotřebu

- Subaru už není stálá čtyřkolka

- další chyby u těchto vozů zná/doplní každý dle svých osobních (ne)znalostí.

 

Ale holt když ji miluješ ....

Upraveno uživatelem Mareka01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Traveller: souhlas, půjčení u prodejce (nejlépe na několik dní) řekne nejvíce.

XT má v S režimu (kromě běžné možnosti řadit pádly) navíc osm (nebo nějak tak) virtuálních stupňů, takže se chová trošku jinak než CVT v běžném režimu.

Jinak pro místní odborníky (aby se nemuseli vyčerpávat):

- CVT je špatná

- Subaru není pěkné

- Subaru nemá pěkný interiér

- Subaru má velkou spotřebu

- Subaru už není stálá čtyřkolka

- další chyby u těchto vozů zná/doplní každý dle svých osobních (ne)znalostí.

 

Ale holt když ji miluješ ....

Haha .. ano, virtuální stupně to má, v S režimu. To je jedinej snesitelnej jízdní model. Ale auto, u kterýho sešlápneš plyn, načež motor vyletí na 4+ tisíce, kde je do chvíle, než plyn zase pustíš (nebo tě dožene převod/rychlost), zatímco probíhá jakás takás akcelerace, je prostě na pěst. A nedejbože, když plyn zadupneš do podlahy a motor ječí na vrcholu nominálního výkonu a krouťáku, to je fakt zážitek.

 

Subaru mám dlouhodobě rád a třeba se mi líbí i novej Levorg, ale ta převodovka je pro mě absolutní no-go. Vyzkoušel jsem ji naposledy v Lexusu a je to trága nejhoršího ražení. Prostě jako na skútru nebo když řídíš tramvaj.

 

Demonstrace (CVT režim od 3:19):

 

Čili já pro svůj názor mám reálnej základ :).

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Traveller: souhlas, půjčení u prodejce (nejlépe na několik dní) řekne nejvíce.

XT má v S režimu (kromě běžné možnosti řadit pádly) navíc osm (nebo nějak tak) virtuálních stupňů, takže se chová trošku jinak než CVT v běžném režimu.

Jinak pro místní odborníky (aby se nemuseli vyčerpávat):

- CVT je špatná

- Subaru není pěkné

- Subaru nemá pěkný interiér

- Subaru má velkou spotřebu

- Subaru už není stálá čtyřkolka

- další chyby u těchto vozů zná/doplní každý dle svých osobních (ne)znalostí.

 

Ale holt když ji miluješ ....

U me v ulici ted stoji subaru a je moc pekne! Je to takovej ten suv hybrid nebo co

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze jsem tak smely, co rikate na operativni leasing. Ja ted koukal na trojkovy BMW za desitku mesicne, to mi prijde ok. Nebo v com je hacek? http://www.renocar.cz/neplatte-akontaci-a-uzivejte-si/t-544/?brand=bmw#operativni-leasing

 

edit: neprodavam v renocar, kdyby to tak vypadalo :-D

Je to v pohode. Jen pro pochopeni toho modelu, je na trhu spousta lidi co chce 1-2 roky stare auto a nechce se jim platit za nove. Automobilky aby si nekazily statistiky a uspokojily tyhle zakazniky jsou schopne dat vyraznou slevu pro vetsi odberatele ( dealery) kdy si od nich vezmou treba 200 aut se slevou a podminkou, ze je 1-2 roky nesmi prodat. Takze je pronajimaji na operak a pak prodavaji. Ja vim o pripadu, kdy si clovek takhle objednal nejakych 800 aut od koncernu napric spektrem od audi, skoda, seat, vw a dostal na ne slevu 40%. Dost casto se to obchazi tim, ze se udela smlouva o budouci kupni, tedy se to proda hned, ale ofiko to jde pres operak a vyrobci to toleruji. Jinak prave proto jsou na operak nejlepsi modely ktere se dobre prodavaji a dealer se je neboji objednat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

Jinak pro místní odborníky (aby se nemuseli vyčerpávat):
- CVT je špatná -                            ano souhlas, vubec me to nebavilo, proto jsem sel do 3.6 kde nebyla
- Subaru není pěkné -                      me se libi moc, ty strasi vice, ale i ty nove jsou pro me OK
- Subaru nemá pěkný interiér -         wrx sti starsi verze jsou super, tam ani neni potreba to resit, OB posledni generace je hnus
- Subaru má velkou spotřebu -         nema, kdyz ho budu zdimat v SS rezimu / ci jak to je/ naplno, zere jako vse ostatni pri takovem pouziti
- Subaru už není stálá čtyřkolka -     OB byl, nevim jak to je ted
- další chyby u těchto vozů zná/doplní každý dle svých osobních (ne)znalostí. - kuze je jako papir, mlzi se ten mm display, tece krz sibr,blblo cidlo oleje,couvaci kamera nepouzitelna, protoze je porad spinava

 

Ale holt kdyz ji milujes.... souhlasim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau pánove. Mám na Vas dotaz. Chceme si koupit rodinný vůz a tak ale žádám o názor/rady.

 

Určitě chceme kombi, raději benzín (malý průměrný najezd) a máme na něj cca 300k Kč.

 

- Kdyby byla nějaká záruk bylo by to fajn.

- Stáří vozu ne více jak 5let

- Bezpečný rodinný vuz

- Aby se tam vlezl kočárek a aby mělo auto ISOfix.

 

 

V tento okamžik se nám líbí nějaký předváděcí Hyundai i30 GDi 99kW kombi.

 

Co si o této variantě myslíte. Napadá Vás alternativní volba?

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klasicke volby lowcost kombi: Kia Ceed, Hyunda i30, Fabia Combi, Fiat Tipo

 

tajny tip: Honda Civic combi ...pokud prekousnes design, tak je to kus kvalitniho auto... prodava se s velkyma slevama uz ted a pujde to jeste nic jelikoz pristi rok ma byt novy model...nejaka predvadecka by se kolem 300tis mohla brzo pohybovat...1,8l benzin motor

Upraveno uživatelem efreeti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovky nějak nechceme. Ten Civic je mi znám, ale design je hroznej (někomu se určitě libi)...

 

Koukal jsem i po 2012 Mondeu (ale co jsem se dočetl, nejsou co byvaly). Zvazuju i nějakou je tou Mazdu. Ale zatím ta i30 vede - Je to hezky auto a v současné době ho máme jako služebak a spokojenost.

 

Nebo nějaký tip na vůz co by vydržel ještě tak min 150k s nejvyšší pravděpodobností jen s minimálními investicemi? Toyota Avensis se nám vůbec nelíbí,ac je to super vůz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau pánove. Mám na Vas dotaz. Chceme si koupit rodinný vůz a tak ale žádám o názor/rady.

 

Určitě chceme kombi, raději benzín (malý průměrný najezd) a máme na něj cca 300k Kč.

 

- Kdyby byla nějaká záruk bylo by to fajn.

- Stáří vozu ne více jak 5let

- Bezpečný rodinný vuz

- Aby se tam vlezl kočárek a aby mělo auto ISOfix.

 

 

V tento okamžik se nám líbí nějaký předváděcí Hyundai i30 GDi 99kW kombi.

 

Co si o této variantě myslíte. Napadá Vás alternativní volba?

 

Diky

Je to dobrá volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...