Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

to Guzmic: K těm rozvodům: Já měl O2 1.2Tsi 77Kw r.v.2012 (tvá 2015 už asi bude vychytaná, ale domníval jsem se, že už tam máš řemen) a byl tam řetěz, který jsem měnil poprvé v 30tkm (svolávačka) a pak ve 120tkm znovu. Z mých zkušeností je dobrý indikátor výměny řetězu potažmo rozvodů tož, že při startu, kdy vozidlo déle stojí, uslyšíš jak řetěz škrtne o plastový kryt (řetěz je vytahaný a než se do systému natlakuje olej, tak škrtne o kryt). 

https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/motory-tsi-skody-nebo-vw-dal-nici-problemy-s-rozvody-pozor-je-treba-dat-hlavne-v-bazarech/

Odesláno
  V 5. 10. 2020 v 17:33, Prochy68 napsal:

Já se bál v ackach vzít i Forda co byl ještě v zaruce

Odesláno z mého Lenovo TB3-850F pomocí Tapatalk
 

Rozšířit  

My v minulosti dvě auta z áček a v pohodě, ale stejně tak mě tam chtěli vyšplouchnout. Největší průšvih tam jsou v dnešní době neexistující inzerováná auta, ale tuhle sviňárnu už zavedl taky kdejaký větší bazar...

Odesláno
  V 5. 10. 2020 v 18:07, African napsal:

My v minulosti dvě auta z áček a v pohodě, ale stejně tak mě tam chtěli vyšplouchnout. Největší průšvih tam jsou v dnešní době neexistující inzerováná auta, ale tuhle sviňárnu už zavedl taky kdejaký větší bazar...

Rozšířit  

Jo, tohle je ojeb na druhou....

Já o tom nikdy neslyšel ale od minulého týdne už o tom taky vím.... vyjádření borce bylo: no, nějak ty lidi k nám musíme vylákat.

Odesláno

Ja do acek daval 2 auta a byly uplne bezproblemove, z nabidky zmizely za 2-3dny...verim ze kupujici byli spokojeni...cena za kes byla v nabidce o 30tis vyssi nez za co sem to nechal, takze to nepovazuju za zadny ojeb a ja to mel bez starosti a za den vyreseno...takze si nemyslim ze tam jsou JENOM same mr*ky

Odesláno

Tak jasny je, ze to nemuzou byt jen mr*ky. Proste ma kazdy jinou zkusenost a dneska uz auto od soukrome osoby skoro nesezenes, vetsina jde pres bazary.

Odesláno (upraveno)
  V 5. 10. 2020 v 16:22, M3maniac napsal:

Hm, tak v áčkách jsem měl několik nepěkných zážitků a ten poslední byl právě v Mototechně 🙂 Mercedes e class najeto 25tkm, zaručeně nikdy nehavarované a na autě ještě kilometr lakýrnické pásky z lakovny a na budíku nápis vyměňte baterii a servis nyní..... Top class mototechna.

Frantíku v áčkách je jedinej kdo si dává pozor na dobře sepsanou snlouvu právě a jen prodávající ..... tím nechci říct, že tam nikdo nemohl koupit dobré auto, ale já tam zažil asi 7 příběhů a všechny byly hodně negativní.

K tomu těm rozvodům, mám za to, že by tam měl být už opět řemen a že tam není daný interval výměny, ale VW i audi vždy říkalo km nebo 6 let, u některých značek bylo 10 let. Osobně bych si lajznul max.7-8 let, je to gumovej řemen za pár korun vs motor v pr...li.

Rozšířit  

 

  V 5. 10. 2020 v 17:18, African napsal:

Před šesti lety jsem vybíral auto a trvalo mi to rovné dva měsíce abych našel nebourané, poctivé km, servisované po celou dobu u AD. Vojeb za vojebem, najetých stovky kilometrů, takže dle mého je úplně dnes jedno kam pro auto, ale důležité s kým a pěkně si proklepnout historii vozu. Zařekl jsem se, že už to nikdy znovu absolvovat nebudu a já vůl to letos zkusil znovu :D Čtyři auta, čtyři bazary, všechno průsery, no a jel jsem pro funglovku..... Letos jsem se setkal i s novinkou, auta po krupobití, kterých je všude celkem dost. Bazar zazdí všechno, AD prodejce to u zlevněných aut samozřejmě přizná, musí to uvézt i do prodejní smlouvy, ale už nedodá podrobnou dokumentaci, kterou každý obdrží při opravě včetně fotodokumentace, trošku jsem nepochopil proč. 

Rozšířit  

Nic proti ackum, nebo jinym bazarum, osobni zkusenost nemam. Nepocitam-li mraky sluzebnich, tak soukromych aut nam proslo rukama tak 10-12 a az na dve bazarovky (nastesti v cajku) to byla vzdy auta od kamaradu/znamych,  nastesti take v cajku. Je potreba si vybrat kamarady, ne ta auta 🙂

Posledni dve auta (behem poslednich peti let) jsme oproti puvodnim predpokladum a predsevzetim koupili/kupujeme nova. Neni to ta nejlepsi investice, ale tak nejak “nejsme tak bohati, abychom si kupovali levne veci” (sorry, to je hrozna blbost, ja vim). Nejak mam ale psychologicky dobry pocit ze 4-5 lete zaruky, byt pevne doufam, ze ji nikdy nebudu potrebovat vyuzit...

PS: jo, a jeste to dulezite: vlastne uz nemam potrebu ta auta nejak stridat. To je silny argument pro nove auto.

Upraveno uživatelem Murphy97
Odesláno
  V 5. 10. 2020 v 15:25, helit napsal:

aj BMW ma dozitovne retazove rozvody na diesloch a doziju vacsinou okolo 200 000km :D  castokrat aj skor. Neviem ci by som sa v dnesnej dobe spoliehal na to co povie vyrobca. 

Rozšířit  

To tvrzení máš nějak podložené?

Vím o problémech jen u N47 s rozvody.. 

Osobně jsem měl M57 natočených 380tis, rozvody původní a na výměnu také nebyly.. 

Sibiř už má taky na své X5 objetou zeměkouli s původními rozvody.. 

 

Odesláno

Ja teda v ackach zatim vzdy spatna zkusenost. S prodejem smerem k nim jsem byl aspon s odstupem casu spokojenej (taky neslo o auto, ktere bych chtel prodavat kamaradovi nebo tady na foru), ale to jenom proto, ze jsem dobra povaha a zapominam veci co me serou (hodiny cekani, vykupni poplatek a dalsi vosirky). 

Dvakrat jsem tam jel na zminovane neexistujici auto a fakt cloveka nevytoci nic vic, nez kdyz mu operator potvrdi, ze tam auto je a pak tam NENI. V tom druhem pripade jsem byl fakt mega nasranej, ale prej slo o obrovskou nahodu a vuz zrovna odjizdi na navesu nekam do Madarska. 

Zaver byl, ze v Ackach uz NIKDY VIC a nepojedu tam ani kdyby davali k Oktavce Lambo zadara. 

No a ubehnul nakej ten rok a vcera jsem tam slozil zalohu a sam sebe presvedcuju, ze uz jsou jinde a ze je Mototechna vlastne jina firma. :))

Odesláno
  V 6. 10. 2020 v 5:11, semi001 napsal:

To tvrzení máš nějak podložené?

Vím o problémech jen u N47 s rozvody.. 

Osobně jsem měl M57 natočených 380tis, rozvody původní a na výměnu také nebyly.. 

Sibiř už má taky na své X5 objetou zeměkouli s původními rozvody.. 

 

Rozšířit  

Jj, aktualne 302 tis... Btw, guzmic vybira auto uz snad rok, co to tak obcas zahlidnu :D

Odesláno
  V 6. 10. 2020 v 5:29, sibirnaya napsal:

Jj, aktualne 302 tis... Btw, guzmic vybira auto uz snad rok, co to tak obcas zahlidnu :D

Rozšířit  

jo jo... už je to za mnou. 🤣

to není jako koupit nový trencle.

Odesláno

Jestli chcete v Ačkách prodat auto, objednávejte se / nebo rovnou přijeďte půl hodiny před zavíračkou. Auto vyklizený, papíry pohromadě..a uvidíte, že to jde i rychle. Všechny ty bullshity se vejdou do 20 minut, včetně nutnosti “zeptat se šéfa” apod. Jde o nejrychlejší způsob prodání auta za rozumnou cenu.

Odesláno

O áčkách se rozepisovat nebudu, zbytečný čas...., a už tam nikdy nevkročím.

K rozvodům u bmw, bohužel soudruzi v NDR začli šetřit , nejvíc na to trpěly motory n47 ( 320d ) od r.v. 2007 a 177 k, sypalo se to snad až někdy v roce 2013 bylo nějaké zlepšení, tak stejně je v těchto letech problémová i 320i v benzínu, 130 tkm a řetízek jak kšandy. U 3,0d první generace od roku 1998 se nemusíte bát, 500.000 na řetěz bez problému, troufnu si říct, že při šetrném chování a výmeně oleje po max 15.000 km najedou 750.000 km levou zadni. Pak šla kvalita níž, u x5 z roku 2007-2014 sem tam rozvody praskly i už ve 200tkm, ale je to dáno tím, že auto je o cca 500 kg těžší než 530d ve spojení 30 a u některých pro jistotu 35tkm na vyjetý olej plus brzda plyn za studena. Na mé N57 jsem najezdil 350 tkm a rozvody jsem vyměnil pouze preventivně ve 300 tkm, mechoš řekl nebylo potřeba, řekl že tak zachovalý a čistý motor ( uvnitř ) neviděl, asi proto, že olej měním co 12-15tkm. Pak na internetu čtete spoustu příběhů jak jim praskly u 3,0d řetězy ve 130tkm ( bohužel hodně těchto aut má stočený tachoš a některé kousky i 2x........  Základ je se k autu chovat jako člověk, dupnout mu můžeš, ale s dobrým olejem a u zahřáté mašiny a když jedeš kládu tak ho nech minutku, dvě klepat na volnoběh než ho vypneš.

Odesláno
  V 6. 10. 2020 v 5:11, semi001 napsal:

To tvrzení máš nějak podložené?

Vím o problémech jen u N47 s rozvody.. 

Osobně jsem měl M57 natočených 380tis, rozvody původní a na výměnu také nebyly.. 

Sibiř už má taky na své X5 objetou zeměkouli s původními rozvody.. 

 

Rozšířit  

N47 su jasne, trojlitre su na tom lepsie ale presne tuto situaciu popisal M3maniac. Ide o ten extremne dlhy interval vymeny oleja. Ja osobne by som na ziadnom aute nemenil olej neskor ako na 15k km, aj to mi uz pride nie velmi vhodne. Ideal tak 10k-12k. Long Life bmw interval je tusim 20, alebo dokonca 25k km, a toto velmi urychluje proces opotrebenia retaze (aj vsetkeho ostatneho v motore), dalej presne ako pisal M3maniac, vyrobcovia proste setria. Tie automobilky si uvedomuju ze lepsi biznis model su viac kazove auta.

A to co plati stale je vediet sa spravat k autu, zahriat motor pred nakladackou, dochladit po, atd atd. 

Navyse, doba kedy auta realne aj dlho vydrzali bez toho aby si do nich nasypal kopec penazi je daaaavno prec. 

Odesláno

Nejde len o to aby sa viac sypali auta. Dnes staci nakodit sw a v spravnej chvíli sa kurvitko spusti.
Pri fleete ide aj o naklady na prevadzku. A ak das interval 2r/30tis km tak mas o polovicu mensie naklady ako u konkurencie. Za sa motor po 4 rokoch rozpadne nikoho netrapi, fleet sa na zapade obmenuje pravidelne.

Sent via IPoAC

Odesláno (upraveno)
  V 6. 10. 2020 v 15:59, shaggy napsal:

 fleet sa na zapade obmenuje pravidelne.

Sent via IPoAC
 

Rozšířit  

Myslím si, že se pravidelně mění i ve střední Evropě, nejen na západě. (alespoň zkušenost že společností, ve kterých jsem měl možnost pracovat) 

Nicméně je strašné, jak dnes auta vypadají po najetí 100k kilometrů. 

Upraveno uživatelem Dokusan
Odesláno

Ahoj, pls někdo s nějakou výhodnou nabídkou na operativní leasing? Na značce nezáleží, bude to třetí auto do rodiny (takže co nejlevněji:-)), nájezd max10 000km/rok, smlouva na 24 měsíců. Kdyby někdo o něčem věděl, budu rád.

Odesláno

Borci nevybírám káru ale vybavení. Tak snad nebudu moc off topic.
 

Máte někdo nějakou zkušenost z monitoringem dodávky? Nepotřebuji knihu jízd ani hlídání nafty v nádrži (i když..) Ale poslední dobou se u firemních dodávek rozmohl takový nešvar že stejné cesty najednou trvají klidně o několik hodin více. S těma dodávkama jsem před lety jezdil taky takže mám i představu jak dlouho trvá vykládka/ nakládka apod. Proto se mi právě současný stav nezdá.
Potřeboval bych něco na bázi GPS kdy bych se mohl podívat zda dodávka jede, kde jede apod. Řešili jste něco podobného ? Google mi nabídl jen monitoring za měsíční paušály apod. 

Odesláno

A jak jinak než za měsíční paušály by to mělo být? GPS je pouze přijímač, aby se ta poloha k tobě dostala, je nutný mít v jednotce SIM kartu a ta posílá data na server (sim+server potřebují právě ten měsíční paušál). Pracuju ve firmě z Brna, kde takový systém provozujeme, pokud to chceš řešit ozvi se. Děláme spíš zemědělce, ale dodávku zvládnem taky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...