Aleš Redaj Odesláno 18. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2016 (upraveno) Dobrý den, jsem tu úplný nováček a rád bych se zeptal na váš názor, jak bych měl postupovat. Pořídil jsem si v zahraničí nové automaty Tag Heuer za cca 50t a netroufl jsem si na zkrácení kovového tahu, tak jsem je dnes odnesl do Koscomu v domění, že tam to zvádnou lépe. Až teď večer jsem zjistil, že to zkracovalo asi nějaké hovado a bok toho článku (samozřejmě leštěný, ne broušený, tam by to nebylo tak vidět), který je přímo tím zapínáním (nedá se prohodit za jiný), mi poškrábalo. Má s něčím takovým někdo z vás zkušenost? Má smysl to tam nějak řešit?Děkuji za vaše názory Upraveno 18. prosince 2016 uživatelem Aleš Redaj
Jeronimo Odesláno 18. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2016 (upraveno) Asi bych jim to šel omlátit o hlavu. Fotku nemáš? Ať vidím jak se to v Koscomu dělá. Třeba se něčemu přiučím. Upraveno 18. prosince 2016 uživatelem Jeronimo
Kid_A Odesláno 18. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2016 Nema cenu to resit. Takovych skrabancu jeste bude;-)
Lukyn77 Odesláno 18. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2016 Tak to je tedy pech ... mě tam nedávno tah zkracovali, vše proběhlo v pořádku, byli ochotní a netrvalo to dlouho. Škoda že nemáš hodinky od nich, asi by to potom také řešili jinak. Takto je otázka co s tím. Pošli tu fotku.
habadej Odesláno 18. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2016 To naštve, ale obávám se, že to s Koscomem už nepořešíš. Buď se na to vykašli, jak říká Kid, neboť z těch škrábanců by ti za chvíli jeblo nebo se tu porozhlídni a určitě najdeš návod, jak to odstranit.