Josef01 Odesláno 5. února 2022 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 Ono stačí upozornit na chybu stylem "nemyslíš.... , není to náhodou...", jenže tak to u někoho nefunguje a potřebuje si to vychutnat.... Vyhl. 50 jsem dělal poprvé v roce 1982 §5 a v roce 1987 §8. Samozřejmě nedělám elektrikáře, tenkrát jsem to potřeboval pro práci v zahraničí, kdy jsme jezdili po evropě a montovali po letištích speciální zařízení pro testování leteckých aku. Bohužel, mozek už nepracuje jak má, vypadávají mi slova, názvy, jména, dokonce i ve větách. Až to přijde pochopíš... U toho auta B chránič neřeší jen ochranu osob, ale i průnik DC složky do sítě, nicméně většina nabíječek na trhu ten chránič nemá. Když jsem kupoval prý úžasnou a inteligentní nabíječku Acelev, nejen že neměla chránič, který slibovali a ještě rozhodila tak účiník, že byl 0.89 a ztráty při nabíjení jako prase. Výrobci už dělají a certifikují chrániče přímo pro nabíjen BEV. V poslední době někteří výrobci dodávají i typ A-EV, který je vybaven detekcí střídavé i stejnosměrné složky proudu, ale netuším, jak jim to funguje a není to jen taková finta kvůli ceně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 Josef - nikto si nic nevychutnava, jesitnost bokom. Pozri ako si sam reagoval, dalo sa aj inak ze? Vysvetlili sme si to, mozme diskutovat v mieri dalej. Nerozumiem a zaujima ma, ako prudova ochrana brani prieniku DC zlozky do siete? Vobec nemam ponatia co tato veta moze znamenat. Dokaze to niekto kto sa tym zivi objasnit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 Ale rači nic Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš 75 Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 DC složka v síti je to je fakt,v podstatě to může ovlivnit funkci vybavení proudového chrániče,ale doba pokročila a výrobci nabízejí chrániče které umí reagovat spolehlivě i na tu DC složku (označení přesně neřeknu).Ze skušenosti používám standartní chrániče.Při revizích vždy byla revizákem měřena vybavovací rychlost a vždy v pořádku. Audiofilové třeba na odstranění (potlačení)DC v síti používají odďělovací trafa s filtryDC nebo filtrační lišty a ty hodně movití generátory sinusoidy(pračky signálu). To jen pro info. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš 75 Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 před 2 hodinami, eskimak napsal: Josef - nikto si nic nevychutnava, jesitnost bokom. Pozri ako si sam reagoval, dalo sa aj inak ze? Vysvetlili sme si to, mozme diskutovat v mieri dalej. Nerozumiem a zaujima ma, ako prudova ochrana brani prieniku DC zlozky do siete? Vobec nemam ponatia co tato veta moze znamenat. Dokaze to niekto kto sa tym zivi objasnit? DC složka se v síti AC viskytuje zcela běžně s chráničem i bez chrániče bez ohledu jestli připojím BEV.Proudová ochrana nebrání pruniku DC složky do sítě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 Chlapi, nedělejte tady z "alternativních pohonů aut" elektrikářské okénko, na trhání občanek kvůli instalatérským záležitostem jsou snad vhodnější fóra než Chronomag... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 Co su to vlastne elektricky za zariadenia tie nabijacky BEV? Ja by som tipoval invertory, plus minus nieco ako moderne zvaracky. Tam by problemy s charakteristikou istica byt nemali, ci? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 před 2 hodinami, Aleš 75 napsal: Proudová ochrana nebrání pruniku DC složky do sítě. Presne tak. A preto som tu otazku polozil, aby sa Josef nestazoval ze s nim opat nesuhlasim, nech sa vyjadri aj niekto iny. Takze bohuzial, ano, za mna to je nezmysel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 před 1 hodinou, cali napsal: Co su to vlastne elektricky za zariadenia tie nabijacky BEV? Ja by som tipoval invertory, plus minus nieco ako moderne zvaracky. Tam by problemy s charakteristikou istica byt nemali, ci? Jop... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 Jo a co je to v tomto pojati vlastne ta DC zlozka? Neviem si predstavit nic co by mohlo mat nejaky vplyv na vykonove spotrebice istice ci prudove chranice. DC zlozka v sieti co poznam tak trapi radioamaterov a hifistov. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jerryl Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 Koukám si tak na telku a vidím reklama na celkem pohlednou elektrokáru - Hyjundé Ionik 5. Že by tam o tom něco zajímavýho řekli, to nevim, ale najednou jsem myslel, že nevěřím svým očím, ukazujou tam v tom autě kojící ženskou. Nevím, ale je to nutné? Co tím básník chtěl říct? Mě to příjde divný, jako, že se v tom autě dá kromě jinýho kojit? Svět se řítí do řiti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Oplt Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 V tom autě se dá právě jenom kojit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 No co, baba nakojí a může jít tlačit - alternativní pohon jak vyšitej! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jerryl Odesláno 5. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2022 No, já jsem to musel někde sdělit Vzpomněl jsem si na starý Autorevue z 80-90 let s Dolejšem, jak testovali různý, v té době konfekční auta a já jsem jako kluk hltal. Dnešní Autopořady mě už vůbec nebaví. Také jsem si vzpomněl na jedno z mých prvních aut v půli 90. let. - Fiat 127, devítistovka. To bylo tak zábavný autíčko za 20 tisíc. Je to pryč Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jerryl Odesláno 6. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2022 Tak jako na objednávku dneska Pepa v Autosalonu na Primě testoval mnou výše uvedené kojící auto Ioniq 5, které se prý stalo v německu autem roku. Neříkám, že bych se stím rád nesvezl, protože jsem električkou ještě nejel, ale kua auto za 1.5 mega??? VTF Něco jiného je se stím svézt, nebo to mít půjčený na testování, ale vlastnit to, platit to, to už je druhá strana elektrické mince, o které se mluví méně. Jo a kromě kojení to auto umí upéct hamburgery na kontaktním grilu, kterej k tomu Pepa připojil, takže je to auto vhodný pro chlapy od 0 do 125 let Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmx Odesláno 6. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2022 https://www.auto.cz/zaver-dlouhodobeho-testu-kia-ceed-sw-1-6-gdi-phev-usetrili-jsme-1287-litru-46-000-korun-142628 Na druhou stranu jde o výbavu Premium, tedy až šestou, úplně nejvyšší variantu auta, které jinak startuje na 419.980 Kč s benzinem a 569.980 Kč s dieselem. Nevím, jak si ten článek vyložit. Píší, jak strašně ušetřili, ale nikde tam nevidím reálnou kalkulaci včetně ceny elektřiny a vyšší nákupky auta. Tohle mi zrovna výhodné nepřijde, když za to chtějí skoro mega. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš 75 Odesláno 6. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2022 Jediné co z toho článku je jasné že ta Kia splní nově euro7. Ten výpočet je nesrozumitelný plný souhlas. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarosRy Odesláno 7. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. února 2022 před 23 hodinami, Jerryl napsal: Tak jako na objednávku dneska Pepa v Autosalonu na Primě testoval mnou výše uvedené kojící auto Ioniq 5, které se prý stalo v německu autem roku. Neříkám, že bych se stím rád nesvezl, protože jsem električkou ještě nejel, ale kua auto za 1.5 mega??? VTF Něco jiného je se stím svézt, nebo to mít půjčený na testování, ale vlastnit to, platit to, to už je druhá strana elektrické mince, o které se mluví méně. Jo a kromě kojení to auto umí upéct hamburgery na kontaktním grilu, kterej k tomu Pepa připojil, takže je to auto vhodný pro chlapy od 0 do 125 let Vypada hodne dobre, ja se s nim potkavam na nabijeci stanici na sidlisku. Je to ctyrkolka, je pravda, ze je hodne drahy, ale myslim, ze nelituji ti, co si ho koupili. Pro me z Ioniq 5 je nejlepsi, ze kvuli nemu sli do vypredaje Ioniq 38ky a ja si ho tak mohl koupit s vyraznou slevou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 7. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. února 2022 Mne ta elektroauta prijdou jako prujem... Taky se studenym potem a hruzou trnes, zda to zvladnes az domu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 7. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. února 2022 před 29 minutami, Xenomorfus napsal: Taky se studenym potem a hruzou trnes, zda to zvladnes az domu Koľkokrát presne si tento pocit v elektroaute prežíval? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.