Přejít na obsah

Zaměstnání


Doporučené příspěvky

Ještě uvedu pro objasnění - z mé strany u toho pohovoru to bylo myšleno tak že se hlásím na vedoucí

pozici v hotelu, tedy je jasné z předchozích zkušeností že tohle není práce 9-5 po - pá, volný víkendy a svátky.

 

Naopak v těchto zařízeních se to nejdůležitější odehrává přesně mimo tyto časy, když mají lidé a děti volno.

Na takové pozici s tím pak počítám, jdu do toho dobrovolně, čas si organizuji sám tak abych byl tam kde je

potřeba a kdy je potřeba. A to v tomto oboru zabere zhruba zmíněných 250 hodin měsíčně.

Pořád je to fajn oproti vlastnímu podnikání, konkrétně v tomto oboru. 

 

Jinak jsem zcela klidný, klidně mě můžeš pozvat na pohovor :D akorát možná trošku workoholik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

Jasně, že obejít jde cokoliv.

Já reagoval na diskusi/pohovor do jednoho zaměstnání. 

1. asi jo

2.OK - já jsem psal, že můžeš legálně pracovat tolik hodin kolik chceš, když k tomu dáš souhlas a naplňuje to "zákon" + bezpečnost práce a samozřejmě ty hodiny dostaneš regulérně zaplacené. To znamená, ten nový termín "všechny prachy na pásce" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty voe, co pak s těma prachama děláte? To musíte mít doma minimálně kombajn, kterej by to stihl vobrátit, aby se od spodu nezapařily. Teď jen zbejvá se zeptat, kdo s tím kombajnem jezdí a vobrací ty prachy, když vy jste furt v hokně? Mě kdyby někdo řekl, že budu makat od rána do večera i o sobotách a nedělích, tak mu řeknu něco peprnýho, seberu svůj vercajk a jdu o dům dál. Práce je dost a nemusím v ní spávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Mi prijde, ze vsechny "HR paní" maji stejne rodice...

Může bejt :-) Já absolvoval pohovor někdy vloni spíš ze srandy, ale je fakt, že na tu pozici bych i nastoupil (manažer vývoje v IT firmě).

HR: Popište mi svou běžnou praxi...

Já: Řídím vývojový tým pro výukové aplikace - podílí se na tom odborní garanti obsahu, metodici, rodilí mluvčí, herci co nahrávají zvuky, grafik, jeden až dva programátoři. Některé věci vyvíjíme i s freelancery v zahraničí, spolupracujeme třeba s člověkem v Austrálii.

HR: Umíte si představit mít v týmu cizince?

Já: Eh?!? Ano, vždy je v týmu cizinec - minimálně ten rodilý mluvčí. 

HR: A nevadilo by vám, že někteří členové týmu jsou v zahraničí?

Já: Ehhh? No nevadilo, jsem na to zvyklý. I časový posun se dá zvládat.

HR: Jaký časový posun?

Já: Ten vůči Austrálii!

HR: A nevadilo by vám, kdybyste s nimi musel komunikovat anglicky?

Já: Ehhhh? No nevadilo, dělám to běžně.

HR: Takže jste schopen třeba řešit i odborné pracovní věci v angličtině?

Já: Angličtinu mám na C2, v životopise máte certifikát, je pár měsíců starý...

HR: C2? Takže porozumíte i telefonátu???

Já: EEEEHHHH???? Ano, pokud bude anglicky...nebo polsky...nebo slovensky...nejspíš i německy... (jsem srab a nedodal jsem, že jěščo němnoško gavarim pa ruski).

 

Navrhl jsem pokračování pohovoru v angličtině. Nějak nechtěla. :-) To jsou fakt HR dámy všechny takové nebo mě testovala, za ja dlouho vypěním?

Upraveno uživatelem DaveG17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

 

Stále hledáme!

 

 

 

Pracovník / pracovnice příjmu zakázek pro německy hovořící země

Požadujeme:

Kvalifikační předpoklady:

- bezpodmínečným kvalifikačním kritériem je perfektní znalost německého jazyka (slovem i písmem)

- vzdělání technického směru

- polygrafické vzdělání, případně praxe v oboru jsou výhodou

- komunikativní osobnost, výborné vyjadřovací schopnosti

Další požadavky:

- znalost grafických programů výhodou

- znalost anglického jazyka je výhodou

 

Vykonávané činnosti:

- příjem objednávek od zákazníků ? komunikace se zákazníky, analýza vstupních dat

- zadání zakázky do informačního systému

- stanovení technologie, plánování výroby, kalkulace

- odesílání a příjem korektur

 

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Nástup možný ihned.

Místo výkonu práce: Statenice - Černý Vůl, Praha západ, dostupnost pražskou MHD

 

Bližší informace k této pozici Vám poskytne personalistka Eva Nováková.

mail pro zaslání CV: eva.novakova@panflex.cz, telefon 220 190 031 nebo 737 260 319 (v pracovní dny od 8 do 16 hodin)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dámy a pánové,

příležitost v globální farmaceutické společnosti...

 

Do týmu hledám facility supervisora se zkušeností z projektovým řízením a koordinací projektů, ideálně v oblasti drobných realitních projektů (office renovation, etc.).

Uchazeč bude řídit a koordinovat naše subdodavatele, projektové manažery, bude komunikovat s interními klienty, do projektů implementovat standardy a procesy společnosti a zodpovídat za jejich dodržování.

Předpokladem pro výkon této pozice je orientace na výsledek, silné komunikační schopnosti, obrovskou výhodou je zkušenost s prací v korporaci (víte, o čem asi hovořím :-).

Bude to náročná práce, hodně administrativy, procesů, tudíž background v této oblasti nutný, stejně jako finanční gramotnost (budgety, reporting).

Pokrýváme celý CEE region, od Estonska po Bulharsko, očekáváme tedy ochotu cestovat, cca do 20% času.

Angličtina slovem i písmem bezpodmínečná, 80% komunikace je v AJ.

 

V případě zájmu, či doporučení, prosím SZ.

 

Konec hlášení :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

 

Na STK potřebujeme technika na stanici měření emisí.

 

Kdyby jste o někom spolehlivém věděli, prosím SZ.

 

Díky moc.

Ahoj

...jaké jsou požadavky na takového technika? (SOU technického směru, předchozí zkušenosti, praxe, zkoušky ?)

Dík za odpověď, T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

 

Podmínky: SOU + šest let potvrzené praxe v oboru

Nejlépe mechanik opravář.

 

Nebo střední škola techn.směru +dva roky praxe.

Řidičský průkaz sk. B

Čistý trestní rejstřík.

 

Jinak základní vstupní školení na Dekře a školení

na jednotlivé značky by jsme zařídili my.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dámy a pánové,

příležitost v globální farmaceutické společnosti...

 

Do týmu hledám facility supervisora se zkušeností z projektovým řízením a koordinací projektů, ideálně v oblasti drobných realitních projektů (office renovation, etc.).

Uchazeč bude řídit a koordinovat naše subdodavatele, projektové manažery, bude komunikovat s interními klienty, do projektů implementovat standardy a procesy společnosti a zodpovídat za jejich dodržování.

Předpokladem pro výkon této pozice je orientace na výsledek, silné komunikační schopnosti, obrovskou výhodou je zkušenost s prací v korporaci (víte, o čem asi hovořím :-).

Bude to náročná práce, hodně administrativy, procesů, tudíž background v této oblasti nutný, stejně jako finanční gramotnost (budgety, reporting).

Pokrýváme celý CEE region, od Estonska po Bulharsko, očekáváme tedy ochotu cestovat, cca do 20% času.

Angličtina slovem i písmem bezpodmínečná, 80% komunikace je v AJ.

 

V případě zájmu, či doporučení, prosím SZ.

 

Konec hlášení :-)

 

Psal to robot nebo clovek..? Bych asi radeji kulku do hlavy... 

 

Btw proc se do tech inzeratu (obecne) neuvadi i zaroven platove ohodnoceni zamestnance (plus minus).. Vsichni jen pisi svoje podminky, ale ze by alespon napsali plat (napr. od XXX s moznosti odmen atd.), nebo dokonce pripadne benefity,  to uz se jaksi nenosi.. Zvlastni pristup..  :speak_cool:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...