Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Nestavím, nemám dílnu a garáž mám půl kiláku od baráku bez elektriky. Tam zvládnu jakž takž montovat jawu. Jestli bobbera, tak už hotovýho, jinak bych si představoval intrudera 800, hondu black widow 750, nebo něco takovýho. Hlavně žádnej těžkej cruiser, na to nemám dostatečně objemnou tělesnou schránku.

Odesláno
  V 13. 11. 2013 v 18:32, Horhe napsal:

no a velmi rád bych časem dospěl někam sem

BobberProfile.jpg

To je presne muj salek. A Horhe, kup si HD Sportster, karburatorovou verzi s motorem v ramu natvrdo. Nebudes litovat. K tomu cos postoval to ma nejbliz.

Odesláno
  V 13. 11. 2013 v 18:54, Horhe napsal:

A jak to vůbec funguje, když vezmu nějakej rám, do něj hodím nějakej motor, jde to postavit na papíry?

No mas ram s vinem, malym a velkym TP a muzes stavet, motor je dnes vymenitelny. Akorat na TK muze byt problem, stejne tak s hlidkou policie, protoze, predpokladam, nebude stroj odpovidat homologaci. Ti rikam, kup Sportster 1200 ve verzi Custom a mas po starostech.

Odesláno
  V 13. 11. 2013 v 19:08, HDS1200 napsal:

No mas ram s vinem, malym a velkym TP a muzes stavet, motor je dnes vymenitelny. Akorat na TK muze byt problem, stejne tak s hlidkou policie, protoze, predpokladam, nebude stroj odpovidat homologaci. Ti rikam, kup Sportster 1200 ve verzi Custom a mas po starostech.

Díky za info. Dobrý vědět...

Každopádně na Haryka si ještě chvíli počkám.

Odesláno

Nemůžu si pomoct, jedinej správnej Harlej je WLA. Nebo ještě o level vejš XA. Harlejů s boxerem moc nebylo... a když už XA, tak raději XS, tj. se sajdou.  :guitar:  

post-24539-0-23288600-1384373736_thumb.jpg

Odesláno
  V 13. 11. 2013 v 17:42, skodna napsal:

Tak ta konopnica je rok 81 a je až na přední blatník v origo stavu.Je tam přidělaná jen kapotáž a kufr.No a ta lesní je rok 74 a je stejně stará jak já.Je moje první a taky toho se mnou dost najezdila.Zvlášť v době, kdy jsem ještě neměl řidičák na auto.To jezdila i v zimě do rachoty.Po vojně jsem šel na kamion, tak trochu zahálela, ale posledních deset let už zase v letních měsících každý den jezdí.Loni jsem na nich dělal kompletní GO motorů a nějaký opravy.leze to ale pekelně do peněz a není to nikde vidět.Příští rok plánuju nějaký Jawa srazy, tak se možná potkáme, třeba na Krucemburku.Teda pokud to pro tebe není moc z ruky.Jo a taky jsem se jednou vyjawil.Sice né vlasní vinou, a tak proto ten jinej předek

To je smutnej pohled.

Ta moje prodělala generálku 6 let zpátky, ale od té doby najela 800 km, takže stála a v motoru hučí jak v úlu. Asi se do toho ani pouštět nebudu a půjde dál. Moc mě nebavi se v tom dvě hodiny vrtat a půl hodiny jezdit.

Odesláno

................ a Sportster, mašina vyráběná přes 50 let skoro beze změny :smile_anim:

  V 13. 11. 2013 v 20:15, Wanderer napsal:

Nemůžu si pomoct, jedinej správnej Harlej je WLA. Nebo ještě o level vejš XA. Harlejů s boxerem moc nebylo... a když už XA, tak raději XS, tj. se sajdou.  :guitar:  

Odesláno

 

  V 13. 11. 2013 v 12:25, Baldic napsal:

Omlouvam se, jestli tu uz podobny dotaz neni, ale nezvladam precist cely topic.

Premyslim o motorce. Jen se nedokazu uplne rozhodnout mezi chopperem/cruiserem a enduro. Mam takovou vidinu poklidnych vyletu, zadne zavodeni. NIcmene jsem kus chlapa - 2m, 120 kilo. Dokazali byste poradit, do ceho eventuelne jit?

V první řadě bych doporučil svést se.

Chopper/cruiser se většinou nedá s cestovním endurem co se jízdních vlastností srovnat a to ani náhodou. Nebrzdí, nezatáčí. Když jsem si s kamarádem vyměnil na projíždce motorky Mé R1100GS za jeho 1100 Dragstar, tak musím říct, že jsem snad na ničem horším nejel. Po dvaceti km, když jsme si brali každý svou, tak jsem mu řekl že jezdit na té jeho je hrůza a on mi řekl, že už BMW nechce nikdy půjčit, jinak by si ji musel koupit. To je jedna ze života.

 

A cestovní enduro ani není tak o offroudění. Já měl před tím VFR a vadilo mi, že když jsem chtěl projet nějakou krásnou cestu III. kategorie, tak jsem to protrpěl. Teď na enduru si to užívám.

Cestování po evropě je taky někde jinde. Představa, že se na cruiseru drápu na Stelvio pře 48vraceček je pro mě více než neatraktivní.

Tím nechci říct že by se to nedalo

Odesláno

Nebudu to opakovat, souhlasím zhruba s Jencekgs, mimochodem na BMWGS jezdím 15 let. Velká (nebo i menší pokud se chceš jen projíždět) endura jsou mnohem komfortnější než jakýkoliv chopper/cruiser, mají lepší jízdní vlastnosti a širší spektrum ježdění, od poklidného bloumání, přes cestu kolem světa až po endurové bláznění. Ale motorky se nekupují jen pod tímto úhlem pohledu, hodně lidí má rádo styl s třásněmi a tomu odpovídající motorkou, někdo potřebuje cítit vibrace, dunění výfuku, vysoký krouťák, někdo k radosti potřebuje obsah nad 1500 ccm, někomu se choppery/cruisery prostě líbí, připomínají jim zašlé časy a už si v duchu představují úpravy motorky a někdo má třeba touhupatřit do některé z chopperových komunit, které jsou jim sympatické. A cestovat se na tom koneckonců dá taky, mám pár kamarádů, kteří mají na cruiseru objetou celou Evropu a neměnili by (nechápu, ale budiž).

Motorky se hodně kupují srdcem, tak kup to, k čemu Tě to táhne a pokud nevíš, vyzkoušej oboje a pak se rozhodni.

Odesláno (upraveno)

Včera jsme dohodli konečný termín na enduro na Ukrajinu-6.června.Po vlastní ose do Prahy,naložit motky na vlak do Košic a na Ukrajinu už to je kousek.Už se na to klepu jako blázen...Konečně se holka trochu projede!!!

post-4459-0-69190200-1384444399_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Jožan
Odesláno
  V 13. 11. 2013 v 21:12, Horhe napsal:

To je smutnej pohled.

Ta moje prodělala generálku 6 let zpátky, ale od té doby najela 800 km, takže stála a v motoru hučí jak v úlu. Asi se do toho ani pouštět nebudu a půjde dál. Moc mě nebavi se v tom dvě hodiny vrtat a půl hodiny jezdit.

ahoj no nic vážnýho a já ani škrábanec.Nějakou záhadou jsem se octnul hore nohami a dopadl jsem za auto do jakýho si polodřepu.Byl jsem jen v modrákách a tričku.Mohl být aspoň nějakej silniční lišej.Jinak pokud nejsi nějak ekstrémě daleko od brna, mohl bych ti s tím pomoct.Já od té doby, co se držím starých a svědčených fíglů od starších a zkušených jawistů, nemám žádný problém.Na jaře vyčistím plovákovku od oleje a potom už jen jezdím až do zimy.Drobný opravy jako seřízení brzd a spojky neřeším.Někdy před pěti lety jsem dal místo toho slabýho dymama 6V/45W, bezbateriové zapalko z vape Kroměříž 12V150W a to je naprostej luxus při jízdě po městě se světlama.Předstih je danej, tudíž stejnej pro oba válce a hlavně odpadá údržba motoru co se elektriky týká.Když tak napiš do SZ jak ses rozhodl.Pokud by jsi prodával, tak se taky ozvi.

Odesláno

Díky za nabídku spolupráce, ale jsem z Liberce. No já mám největší problémy se zapalováním. To vape to řeší, uvidíme na jaře, jestli se rozhodnu na ní strávit ještě jednu sezónu, nebo jestli ten chopper. Pokud bych na ní měl ještě jezdit, tak to vape koupím.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...