Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

Cyril> pěkný. Některé fotky mi připomínají jeden ročník TT Eventu... :-D

Fakt je, že i mně se už dnes nechce s velkou do bláta, přece jen už jsem asi zpohodlněl. Takže jedině s lehkou, velkou už nemám chuť ani sílu někde v blátě zvedat... :-)

Link to comment
Share on other sites

Cyrile, diky. Moc pekne fotky. Zmena to je, ale to pohdlicko :)

Spesl, ten bagl od enduristanu je nekde kolem dvojky, vel L, je to dost, ja vim. Ale treba tu kriegu mam leta a porad jak nova a sam asi vis, jak muze zkazit vylet mokre obleceni v baglu, nebo utrzene poutka ke kurtovani atd. Ja si kdysi kupoval valce z Louise, asi za 5 stovek, ale to bylo tak na dva roky. Tak radsi pritlacim a bude to na furt. Navic ten bagl vyuzijem i na ostatni cestovani, mam velkej duffel od TNF, tak se mensi hodi :)

Koncem srpna mame v planu sotolinky na It / Fr pomezi v horach. Ja tam jedu zacatkem prazdnin autem, tak se mozna juknem vic na Francii. A v cervnu bych chtel na prodlouzenej vikend na Istrii na sotoliny a pak zkusit Karl May route. Na rozjezdeni. Obcas se asi svezu u nas pres vikend, ale jinak kola a auto maj prednost :) A urcite politam hodku dve odpo okolo komina po polnackach a rosekanejch okreskach. Nastesti jich tady mame hodne.

Dneska jsme se zase trosku seznamovali:) To plego porad nejak nemuzu vychytat, tak slo do nejnizsi polohy. Chvalene stupacky bych snesl fakt sirsi, poresim asi. Stvou me stupacky spolujezdce, ve stoje se me tam chyta bota, vse pujde pryc:) Proti stare LC8 me prijde, ze dole ani tak necuka, ale uz je to dlouho tak nevim. Pod 3tis mlati retez, tak to chce casteji radit, ale to neni problem. Resi Akrap? Mozna, uvidime. Prijde me strasne pohodlna, i sedlo, ale jsem cca 4x tydne na biku, tak mam mozna otlacenou prd.l. Ta elektronika je peklo, jezdil jsem road mapu, bavi me TC, nikdy sem to nemel, ale prijde me to dobry. Alespon ted ze zacatku a po zime, kdy je vsude spousta sterku. V podstate me to neva jako s jinejma moto, kdy jsem se sterku bal. V terenu offroad mode pro me zatim mimo, jak je hodne meka hlina a bahno tak bez kontroly trakce bych to otocil. S tim TC uplne pecka, i hluboke blato, jako zele, ale porad gas a hrne se. Az me to prekvapuje, jak takova velka mrcha je pekne ovladatelna. Nasel jsem cestu plnou hlubsi sotoliny a uplne pecka. Da se letet osm petek a jako po kolejich. Resp, slo by daleko rychlejc, ale na to nemam. S kontrolou trakce nedoporucuji ji zkouset otocit kolem nohy:) Podvozek jak je parada, stejne se ted rozhasi, ale premyslim, ze ho pak nastavime jak je. S vyskou sedla nemam problem, dosahnu v podstate na placku obema nohama. Asi budu resit nejakej kryt na prsa chladice. Jeste uvidime. Na silnici jede strasne a to zajizdim, krasne se vodi. TKCcka znam, jezdil jsem je, tak bez problemu. Asi by to chtelo rozsirit zrcatka, vidim si spis ramena, nez co je za mnou. Otacky a tachac fajn, ale zbytek me prijde neprehlednej. A slozite ovladani. Ale to bude asi o zvyku. Ten tlumic rizeni, kdyby tam nebyl, tak to asi nikdo nepozna :) Strasne me bolej ramena a vnitrni strana stehen. Tak asi vse z prvnich dojmu :) Uplne mam chut se zabalit a vzit ji alespon na tyden pryc. Myslim, ze jsem si vybral dobre :)

post-26281-0-24491500-1522242648_thumb.jpg

post-26281-0-05225700-1522242667_thumb.jpg

post-26281-0-47768100-1522242676_thumb.jpg

post-26281-0-86884100-1522242683_thumb.jpg

Edited by TLD
Link to comment
Share on other sites

Gratulace, užívej ;) . Jaké jsou servisní inter. doporučené výrobcem, jen pro zajímavost.? Stupačky budeš řešit z katalogu ktm nebo aftermarket? Měl jsem v plánu pořídit stup.protaper ale dřive než se mi to podařilo šla moto z domu. Jen nevím zda budou pasavat, jsou primárně na mx.

post-32685-0-70235000-1522244952_thumb.jpeg

post-32685-0-18316400-1522244965_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

TLD> gratulace ke Káťe, užívej. ;-) Já bych si měl svoji vyzvednout dnes hotovou z Flash teamu... :-)

 

collie> Tak doufám, že sis u kluků ve Flashi něco vybral... :-) Dnes by mi měli dodělat moji Káťu.

 

bocko> Tak pokud jsi zaměřen čistě na 1090R a na 1290R, řekl bych to asi takto: máš-li rozpočet na 1290 a chceš trochu více cestovat, jdi rozhodně do ní. Je to zase o level jinde než předchozí modely... LED světlo, TFT displej, quickshifter, motor jde mnohem lépe, není tak ucukaný, má zátah od mnohem nižších otáček, lépe vyřešené sání, tempomat na dlouhé cesty, spojení s telefonem (navigace, hovory, muzika) atd. 1090 je proti tomu takový chudší sourozenec, ale jestli s tím chceš často mydlit v terénu o zem, tak je asi 1090 lepší volba, bude to levnější... :-)

Mne ale prave chyba u tychto novych Kaceniek prave to cukanie. Nieje s nimi uz tolko zabavy ako trebarz na SMku alebo este viac ucukana kobyla SMTecko. To bola radost a zabava dokopy. Tu uz mi to pride ze sadnem a idem bez zabavy....No co doba sa meni, tak sa budem musiet prisposobit aj ja....

Link to comment
Share on other sites

Ty jo, tak nevim co je na cukani zabavneho? Hlavne v terenu neprijemne, nuti Te to spojkovat a motorka se ,,zakope´´. Na 990tce to krasne resila instalace Akrapu, vyhladila se krivka a bralo to odspoda. Jinak zabava s tim bude, toho se nebojim. Ten motor je jinde nez stara LC8 a je porad stejne divokej a lacnici po tockach. Nebo jestli ty nemyslis takovou tu vybusnost, ta je porad. 

Link to comment
Share on other sites

Ty jo, tak nevim co je na cukani zabavneho? Hlavne v terenu neprijemne, nuti Te to spojkovat a motorka se ,,zakope´´. Na 990tce to krasne resila instalace Akrapu, vyhladila se krivka a bralo to odspoda. Jinak zabava s tim bude, toho se nebojim. Ten motor je jinde nez stara LC8 a je porad stejne divokej a lacnici po tockach. Nebo jestli ty nemyslis takovou tu vybusnost, ta je porad. 

Tak teda si ju hodne uzivaj! Ja do toho zrejme tiez skocim...

Link to comment
Share on other sites

bocko> tak jestli mi tedy něco na Kátě fakt nechybí, tak je to právě zábava! Těch 160 koní je sakra zábavných. Spíš mám dlouhodobě strach, že přijdu o papíry, protože na tom fakt nejde jezdit kochacím stylem... Okresky jezdím na/nad dálničním limitem a dálnici raději nezmiňuji. Pořád znovu a znovu se vracím totálně unešen, nadšen z jízdy, kdy se mi z toho nechce slézt. Vlastně občas jezdím úplně bez cíle, jen prostě jezdím křížem krážem, úplně naslepo. Protože na téhle motorce je to neskutečná zábava.

Link to comment
Share on other sites

TLD> myslím, že sis vybral velmi dobře.

 

Ohledně pohodlí - taky mi origo sedlo přišlo ze začátku pohodlné, ale když jsem měl během sedmi dnů najeto přes pět tisíc km, už jsem si to nemyslel... :-)

Ohledně báglů je mi to jasné, sám mám Ortlieb a taky jsem se k tomu propracoval přes vaky z Louise, které byly fakt na chvilku...

Šotoliny jsou prostě boží, speciálně na motorce jako je tato.

Plego jsem já nakonec dal vyšší, z ne eRka... Na delší cesty lepší.

Pod 3tis mi taky na 1190R mlátil řetěz, 1290 je na tom o poznání lépe.

Máš pravdu v tom, že TC funguje perfektně, nechá Tě jezdit kontrolované drifty, je to fakt moc dobře nastavené. Měl jsem předtím Ducati Multistradu 1200S a to se nedá vůbec srovnávat.

Ovladatelnost je skvělá, přijde mi mnohem lepší právě u R verzí, kdy předek mnohem ochotněji zatáčí a celkově je motorka taková hravější.

Podvozek je výborný, nemám námitek. Já osobně dosáhnu na zem jen jednou nohou... :-)

Na ovládání menu si rychle zvykneš, je to intuitivní.

Tlumič řízení je dobrá věc, já ho teď aktuálně mám nefunkční a je to znát. 

A s tou chutí zabalit se a někam vyrazit to znám moc dobře. :-)

Tak ať Káťa dobře slouží... ;-)

Link to comment
Share on other sites

to je jsem někde nasel a ma pravdu :-)

Dobrý :-). Tak takový nějaký úvahy vedly k tomu, že se mi podařilo dát dokupy 5 kámošů (což je samo o sobě zázrak neb obvykle když může jeden, nemůže druhej atd.) a koncem května letíme na skoro 3 tejdny do Států si zajezdit. Celkem se teda těším.

Link to comment
Share on other sites

Vonku je hnusne, tak pridam aspon trochu z mojej navstevy v muzeu :) Barber Motorcycle Museum je sucast Barber Motorsports Parku v mestecku Leeds, cca 20min jazdy autom od maesta Birmingham v state Alabama, USA. Cele to postavil chlapik menom George W Barber, jeden z najbohatsich ludi v Alabame. Ked si o nom nieco precitate, zistite ze to musi byt fasa chlapik. Podnikal v potravinarstve (mlieko a zmrzlina), a ked to cele predal, zrealizoval svoj velky sen. Za zmienku stoji fakt, ze cca tri stvrtiny exemplarov v muzeu ten chlapik priamo vlastni. Je to najvacsia zbierka motocyklov na svete a poviem vam, ze vidiet to stoji za to. Za zmienku stoji aj to, ze v muzeu je aj najvacsia instalacia pretekarskych aut Lotus na svete.

 

Muzeum je zvonku vkusne a nenapadne sklenene, na americke pomery prekvapujuce. Na podrobnu prehliadku si rezervujte jeden cely den, odporucam tam prist presne ked otvaraju a ledva to stihnete. Cely komplex je posadeny v prirode v jemne zvlnenom terene, okolo su lesy, bozske tichu prehlusuje rev mnohovalcov, no je to nadherne miesto. Muzeum priamo susedi s pretekarskym okruhom, z druheho nadzemneho podlazia sa tam da priamo prejst na nadchod nad 180° zakrutu s peknym prevysenim. 

 

Pri vchode vas kočky zbavia batohov a ruksakov. Fotit sa moze bez poplatku, ak slubite ze fotky nebudete vyuzivat na komercny ucel. Takze robim dobru vec, nabadam vas, aby ste to muzeum navstivili, fotky ani video sa zivemu zazitku nevyrovnaju ani nahodou, to rozhodne neprehanam.

 
Takyto pohlad sa vam ponukne ked vojdete do muzea.
 
 
 
Mna zaujali aj levitujuce bajky (omluvam sa za flicker ale jutubu sa nieco nepaci a nemam na to nervy :) )
 
 
Z muzea mam asi 600 fotiek, budem ich sem davat podla nalady a aktualnej diskusie :) vsimol som si tu silnu germansku bunku, tak zacneme napriklad nemeckymi strojmi
Link to comment
Share on other sites

@instant: pěknej report i fotky, díky.

 

Jinak mě dneska pobavil výčepní v hospodě, kde jsem se stavil pro velikonoční zelený pivo. Odpo se mi jevilo hezký počasí, tak jsem vyrazil na kratší projížďku, Cestou jsem zjistil, že je přeci jen docela kosa, což jsem taky sdělil onomu hospodskýmu (podotýkám, že jsem měl moto bundu, kevlarový džíny, vysoký boty...). Hospodskej se zamyslel a pak pravil, že na kolo je opravdu ještě zima, To mi nedalo, tak jsem doplnil "nebo na motorku". Na to si mě drahnou chvíli zkoumavě prohlížel a pak dotčeně namítl, že on přeci nemůže vědět na čemž přijel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...