Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

...ked ss to tu takto zvrhlo, tak pridam nieco aj ja. Mam Piaggio Liberty 125, do mesta paradny strojček. Paradne spracovanie, dobry rokmi overeny motor a lahko ovladatelny. Uz sa neviem dočkat, ked prejde tato hnusna zima. Vymenim olej a idem do novej sezony.Za minuly rok najazdene 1400 km len mesto

Link to comment
Share on other sites

Spis to patri do vlakna Co me ted potesilo, ale dam to sem... 

Vcera navecer mi volali z HD Praha, ze Bobina dorazila a uz jim tam stoji v krabici!!! Po sedmi mesicich trikrat slava! A dnes mi uz poslali kopii velkeho technicaku. 

Tak ted uz jen aby prestalo mrznout a snezit... 

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem vymeknul...

na konci podzimu ´16 jsem dal vsechny tri kusy pryc, loni celkem pohoda, ale protoze mam kamarady ocasky, co porad otravujou s nejakejma fotkama, videama a resej se mnou plany na vylety, tak se me na podzim zacalo styskat, pres zimu jsem to promyslel, s jejim koncem zjistuji, ze to proste bez toho nejde, ale zvladam to. Ale zase to nalehani, posilani starejch fotek jak to bylo fajn a protoze jsem cita a mam slabou vuli.

... je objednano, zaplaceno. Pristi tyden bude doma... :) 

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem vymeknul...

Stejnej příběh, jako já vloni. Rok bez motorky, chtěl jsem jen něco malýho, lehkýho, třeba na přestavbu na café... a stálo tam starší GS Adventure. A nešlo odolat ;)

Link to comment
Share on other sites

Nejde to, se na to vykaslat co... :) Ja se vozil na S3 a Scramovi, super svezeni, pak jsem si na prazdniny koupil R1150r a ta pohoda a pohodli me bavilo, tak jsem ted jsem zvolil neco pohodlnejsiho no...starnem :)

Link to comment
Share on other sites

bocko> Tak pokud chceš jezdit z větší části terén, ber 1090R, pokud chceš jezdit více onroad než v terénu, ber 1290. Rozdíl je veliký...

A elektroniky se neboj, v 1290 jí je jen o málo více, ale stojí to za to. Motor je nebe a dudy. Po 1190R a 1290SA mám nyní 1290SAR a je to to nejlepší, co jsem měl kdy možnost jezdit a to nejen v segmentu cestovních endur... Neboj se toho, motorky jsou to skvělé všechny, jen musíš vědět, k čemu ji chceš využívat. ;-)

Link to comment
Share on other sites

bocko> Tak pokud chceš jezdit z větší části terén, ber 1090R, pokud chceš jezdit více onroad než v terénu, ber 1290. Rozdíl je veliký...

A elektroniky se neboj, v 1290 jí je jen o málo více, ale stojí to za to. Motor je nebe a dudy. Po 1190R a 1290SA mám nyní 1290SAR a je to to nejlepší, co jsem měl kdy možnost jezdit a to nejen v segmentu cestovních endur... Neboj se toho, motorky jsou to skvělé všechny, jen musíš vědět, k čemu ji chceš využívat. ;-)

Presne viem načo ju chcem, preto sa pýtam výlučne na 1090R a 1290R. Díky.

Link to comment
Share on other sites

Tak je doma:) Super den na motorku, ale adventure bike s adventure startem:) Pul cesty z Vlasimi vanice jako prase, vsude bilo, i na ceste. Na brejlich nalepenej snih, proste na nic:) Bomba!

 

 

post-26281-0-57043000-1522143837_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ten je bozi. Akorat ta zlata vidle me nesedi, takove jak od kolotoce.

Duke, ja to mel podobne, ale zase si pak neco kupovat v padesati, kdy uz clovek neni co driv.... a taky to neni takove delo jako mas na obrazku. Nic podobneho uz nikdy nechci :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...