Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

před 47 minutami, Bukoowsky napsal:

Prvních necelých 500 km za mnou, rvu to co se dá, abych měl za sebou garančku....a jsem z ní naprosto nadšený - ještě nějakou dobu potrvá, než mě začne limitovat výkon, pak prostě přesedlám na většího bráchu.

IMG_1334.JPG

Ten větší brácha to je ta koloběžka v pozadí? 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, childe napsal:

Ten větší brácha to je ta koloběžka v pozadí? 😉

přesně tak 🙂 K tomu zatím přistupuju s obrovským respektem, nechci to uspěchat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, redd napsal:


Mam tam z fabriky Mitas E07 myslim…pokud je sucho i offroad je OK

zkusim možná nějaký ála motárd 😄

Upraveno uživatelem fijo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, redd napsal:

Ne. To by chtelo jinou sadu kol (mensi). A taky na to dimenzovany brzdy. Ta predni (jen jeden kotouc) na to uplne neni.

Ale lakalo by me mit k enduru motarda :)

vlastně mě láká mít motárda místo endura 😄 😄 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, solidus napsal:

A ja poridil na svoji pekelnou spagetu pekelnej vyfuk s decatem a race mapou a wooow 🤩  Jede to strasne 😅

Takové doplňky já rád 👍😍 mapa přišla s výfukem a stačilo přehrát nebo jsi musel na brzdu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 5. 2024 v 13:23, Roland Sands napsal:

Takové doplňky já rád 👍😍 mapa přišla s výfukem a stačilo přehrát nebo jsi musel na brzdu?

Je to vlastně jediná alternativa, pokud chceš zachovat záruku. Tzn. koupit Akrapa s decatem přímo od Aprilie a součástí toho paketu je rovnou i race mapa (a ta zas obsahuje eliminátor klapky, atd.). A musím říct, protože to nebylo úplně levné, že to stálo za každou korunu a takhle by to asi jelo hned, nebýt těch Euro5 norem. 

Konkrétně - dřív byla někde před 5tis otáček totální díra, kucklo to a kolem 7 to začalo jet a výkon gradoval. Teď tam ta díra není, sbírá se to dramaticky silněji - když to přeženu, dřív to mělo blíž k řadovému 4 válci, teď se to sbírá skoro jak 2V - ale samozřejmě to neumírá a kolem 9tis se rozestoupí země a peklo přichází mezi nás 🤣 Každopádně ta motorka je brutální a úžasná. Že to žere 11 litrů mi ani nevadí, ale že zadní gumu můžeš vyhodit po 1500-2000km už celkem naštve 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, solidus napsal:

Je to vlastně jediná alternativa, pokud chceš zachovat záruku. Tzn. koupit Akrapa s decatem přímo od Aprilie a součástí toho paketu je rovnou i race mapa (a ta zas obsahuje eliminátor klapky, atd.). A musím říct, protože to nebylo úplně levné, že to stálo za každou korunu a takhle by to asi jelo hned, nebýt těch Euro5 norem. 

Konkrétně - dřív byla někde před 5tis otáček totální díra, kucklo to a kolem 7 to začalo jet a výkon gradoval. Teď tam ta díra není, sbírá se to dramaticky silněji - když to přeženu, dřív to mělo blíž k řadovému 4 válci, teď se to sbírá skoro jak 2V - ale samozřejmě to neumírá a kolem 9tis se rozestoupí země a peklo přichází mezi nás 🤣 Každopádně ta motorka je brutální a úžasná. Že to žere 11 litrů mi ani nevadí, ale že zadní gumu můžeš vyhodit po 1500-2000km už celkem naštve 😂

Presne takhle jsem si predstavoval, ze ta bestie pojede, velka parada👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukám po nějakých sklopných zrcátkách na svou LC4 Enduro. Má někdo zkušenost, klidně jinýho výrobce. Něco takového: 

https://www.yacomi.cz/zrcatka-sada-uni-m10-detail-GS92000101.aspx

https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/cs_CZ/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/PB-301-142.v/SubProducts/PB-301-142

 

301_143_1.jpg

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, slabak napsal:

No to sem ještě neviděl, zajímavý :default_smile:. Sou teda docela malý.

https://shop.rottweilerperformance.com/quick-flip-mirror-mount-kit-arrow-kit/

Celá sada za sedmičku :default_smile:.

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Ahoj všem,

než začnu hledat a obvolával - máte, prosím, někdo tip na autoškolu v Praze a nejbližším okolí?

Chci si udělat A2 s tím, že od 1996 mám A1, ale od roku 1998 jsem do letoška na motorce nejezdil. (Motorku už mám.)

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna z nejlepších autoškol na motorky je autoškola Mašín, Praha 8 Čimice. Pak na druhý straně Prahy Autoškola Zubr na Břevnově. Crkva ve Strašnicích taky neni špatnej. V tom auto školství sou obrovský rozdíly, takže bych nechodil k někomu kdo má jednu vomlácenou motorku i když bude vo litr levnější... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...