Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, Bert napsal:

Tak co borci, jak budete v zimě tunit svůj bajk?

 

001 cholo MG_1409-600x400.jpg

Klasika, výbrus, píst a pístní kroužek (ano, jen jeden) a naladit správné vůle všude.

Ve výše uvedeném případě očekávám stejný postup. Nebo stačí jen prohonovat a dát Béčkový píst? 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Bert napsal:

Tak co borci, jak budete v zimě tunit svůj bajk?

 

001 cholo MG_1409-600x400.jpg

Mě přišly v pátek z Thajska karbonový blatníky na Jezevčíka (Honda ST125). Ta slečna má ohořelé břicho/bok, nebo je to tetování? V tom rozlišení to nejde poznat 😉

h2c_12-510x510.jpeg

h2c_11-510x510.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, jsem rád, že Vás mé popíchnutí motivovalo nejen k tomu, že jste prozradili, vo čom to bude na jaře, ale i jste se pustili do úvah ryze estetických 🙂

Za mne se zima ponese v duchu úpravy zmrzlinářského vozíku, který někteří z Vás drze nazývají kriplkárou. Ano, správně, budu tunit HD Freewheeler. Dnes jsme si s Jagmanem načrtli první úpravy. Tedy:

1. Motor o objemu 114 cui (tedy 1868 cm3) je směšně malý, a navíc jsem při vyjížďce s baťůžkem (manželka má drahá) třikrát dal heft nadoraz, a v tu chvíli mám zkrátka nepříjemný pocit, že mašina jede pod mé možnosti. Inu, tenhle drobek bude kitem od S+S zvětšen na 132 cui, tedy 2163 cm3. S tím už asi naseru docela dost aut na parkovišti. Výkonově klasika: Kurevskej krouťák oproti původní motorizaci posazenejco  se otáček týká co nejníž.

2. Co bych to byl za estéta, kdybych neřešil design. Žádná celočerná, ale grafiti. Nekecám. Jsem stárnoucí buran, který dospíval v devadesátkách, zlatém období grafiti brutalismu. Už jsem v jednání s jednou grafickou skupinou, jak to teda uděláme. Technologický postup a kompatibilitu barev mi pohlídá kolega z automotive, specialista na lakování.

3. Kola jsou skvělá, ale hnusná. Sehnat bigspoke je pod 150000 nemožné, takže stávající půjdou do chromu. Viděl jsem (na obrázku) a chci je.

4. Pár doplňků v chromu jako: fishtails, floor boards, ... asi i sissy bar.

5. Pár doplňků funkčních, jako je třeba jiné sání atd ....

Takže na jaře tohle už ne!

 

 

27785b3dbfd4b35c5372a83f4912ced5_4436787c5e7dc5f2.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Bert napsal:

bude kitem od S+S zvětšen na 132 cui,

toto ma celkom zaujalo, mám ten istý motor 114cui v Streetke 2021 model, možno hlúpa otázka, ale predpokladám už máš nejaké info aj rozpočet....... je potom potrebná aj úprava spojky prípadne prevodovky ? predsa len ten krútiaci moment tomu dá poriadne zabrať ...... Na doplnkoch už som pridal zo 10kíl železa navyše, teraz by si aj motor zaslúžil poladiť ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Úpravu spojky ani převodovky nikdo v US neřeší. Já si tam asi pro pohodlnost ještě hodím, quickshift. Ať na to nemusím tolik hrabat.

No a cena je ofic cca 1500 USD plus výpalné. Práce na tom není moc. Je to US kit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 9. 2024 v 18:12, Bert napsal:

Pánové, jsem rád, že Vás mé popíchnutí motivovalo nejen k tomu, že jste prozradili, vo čom to bude na jaře, ale i jste se pustili do úvah ryze estetických 🙂

Za mne se zima ponese v duchu úpravy zmrzlinářského vozíku, který někteří z Vás drze nazývají kriplkárou. Ano, správně, budu tunit HD Freewheeler. Dnes jsme si s Jagmanem načrtli první úpravy. Tedy:

1. Motor o objemu 114 cui (tedy 1868 cm3) je směšně malý, a navíc jsem při vyjížďce s baťůžkem (manželka má drahá) třikrát dal heft nadoraz, a v tu chvíli mám zkrátka nepříjemný pocit, že mašina jede pod mé možnosti. Inu, tenhle drobek bude kitem od S+S zvětšen na 132 cui, tedy 2163 cm3. S tím už asi naseru docela dost aut na parkovišti. Výkonově klasika: Kurevskej krouťák oproti původní motorizaci posazenejco  se otáček týká co nejníž.

2. Co bych to byl za estéta, kdybych neřešil design. Žádná celočerná, ale grafiti. Nekecám. Jsem stárnoucí buran, který dospíval v devadesátkách, zlatém období grafiti brutalismu. Už jsem v jednání s jednou grafickou skupinou, jak to teda uděláme. Technologický postup a kompatibilitu barev mi pohlídá kolega z automotive, specialista na lakování.

3. Kola jsou skvělá, ale hnusná. Sehnat bigspoke je pod 150000 nemožné, takže stávající půjdou do chromu. Viděl jsem (na obrázku) a chci je.

4. Pár doplňků v chromu jako: fishtails, floor boards, ... asi i sissy bar.

5. Pár doplňků funkčních, jako je třeba jiné sání atd ....

Takže na jaře tohle už ne!

 

 

27785b3dbfd4b35c5372a83f4912ced5_4436787c5e7dc5f2.jpg

 

Objem víc jak litr na jeden válec... Chtěl bych vidět ten píst naživo. Co jsem však koukal, tak vrtání to má 4,32 palce, což by mělo být necelých 110mm, je to tak? Klikovku to pak musí mít z parní lokomotivy, aby to nazdvihalo ten tuplák!

Schválně v porovnání s pravidly, do kterých se vlezu: "vrtání do 40mm a zdvih daných 44mm" 🙂

 

Upraveno uživatelem Eddie35
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...