Bert Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září Tak co borci, jak budete v zimě tunit svůj bajk? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září Ok, vyřešeno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie35 Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září před 1 hodinou, Bert napsal: Tak co borci, jak budete v zimě tunit svůj bajk? Klasika, výbrus, píst a pístní kroužek (ano, jen jeden) a naladit správné vůle všude. Ve výše uvedeném případě očekávám stejný postup. Nebo stačí jen prohonovat a dát Béčkový píst? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomTomTom Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září Pro většinu tak pohonovat ten béčkový píst a jít spát... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Waya03 Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září před 3 hodinami, Bert napsal: Tak co borci, jak budete v zimě tunit svůj bajk? Mě přišly v pátek z Thajska karbonový blatníky na Jezevčíka (Honda ST125). Ta slečna má ohořelé břicho/bok, nebo je to tetování? V tom rozlišení to nejde poznat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září Pánové, jsem rád, že Vás mé popíchnutí motivovalo nejen k tomu, že jste prozradili, vo čom to bude na jaře, ale i jste se pustili do úvah ryze estetických Za mne se zima ponese v duchu úpravy zmrzlinářského vozíku, který někteří z Vás drze nazývají kriplkárou. Ano, správně, budu tunit HD Freewheeler. Dnes jsme si s Jagmanem načrtli první úpravy. Tedy: 1. Motor o objemu 114 cui (tedy 1868 cm3) je směšně malý, a navíc jsem při vyjížďce s baťůžkem (manželka má drahá) třikrát dal heft nadoraz, a v tu chvíli mám zkrátka nepříjemný pocit, že mašina jede pod mé možnosti. Inu, tenhle drobek bude kitem od S+S zvětšen na 132 cui, tedy 2163 cm3. S tím už asi naseru docela dost aut na parkovišti. Výkonově klasika: Kurevskej krouťák oproti původní motorizaci posazenejco se otáček týká co nejníž. 2. Co bych to byl za estéta, kdybych neřešil design. Žádná celočerná, ale grafiti. Nekecám. Jsem stárnoucí buran, který dospíval v devadesátkách, zlatém období grafiti brutalismu. Už jsem v jednání s jednou grafickou skupinou, jak to teda uděláme. Technologický postup a kompatibilitu barev mi pohlídá kolega z automotive, specialista na lakování. 3. Kola jsou skvělá, ale hnusná. Sehnat bigspoke je pod 150000 nemožné, takže stávající půjdou do chromu. Viděl jsem (na obrázku) a chci je. 4. Pár doplňků v chromu jako: fishtails, floor boards, ... asi i sissy bar. 5. Pár doplňků funkčních, jako je třeba jiné sání atd .... Takže na jaře tohle už ne! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado74 Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září před 34 minutami, Bert napsal: bude kitem od S+S zvětšen na 132 cui, toto ma celkom zaujalo, mám ten istý motor 114cui v Streetke 2021 model, možno hlúpa otázka, ale predpokladám už máš nejaké info aj rozpočet....... je potom potrebná aj úprava spojky prípadne prevodovky ? predsa len ten krútiaci moment tomu dá poriadne zabrať ...... Na doplnkoch už som pridal zo 10kíl železa navyše, teraz by si aj motor zaslúžil poladiť .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září Ahoj. Úpravu spojky ani převodovky nikdo v US neřeší. Já si tam asi pro pohodlnost ještě hodím, quickshift. Ať na to nemusím tolik hrabat. No a cena je ofic cca 1500 USD plus výpalné. Práce na tom není moc. Je to US kit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado74 Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září Oki, dík za info ...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redd Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září @Bert Najdi 10 rozdílů Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mamenec Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září A nebo neco ceskeho To by se mi libilo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září @redd deset rozdílů jsem nenašel. Ta zelená je hezčí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HD_Bagger Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září Pánové já se Berovi směju dost za kriplkáru. Ač od chvíle co jsem mu to drze švihnul a jel se projet, už se tolik nesměju, je to fakt docela zábava. Když už ale hodláte hledat rozdíly tak prosím u originálu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redd Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září Však já to nemyslím nijak zle, to vozítko je vtipné Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kairos Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září 1 2 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Waya03 Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září Já si k tomu vždycky představím Buda Spencera. Líbilo se mi jak mu to ve filmu umělo couvat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gombo Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září (upraveno) Par foto z vikendu Upraveno 24. září uživatelem Gombo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září Před hodinou, Waya03 napsal: Já si k tomu vždycky představím Buda Spencera. Líbilo se mi jak mu to ve filmu umělo couvat. To jako že jsem tak tlustej? Jooooo? No počkej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie35 Odesláno 25. září Nahlásit Sdílet Odesláno 25. září (upraveno) V 23. 9. 2024 v 18:12, Bert napsal: Pánové, jsem rád, že Vás mé popíchnutí motivovalo nejen k tomu, že jste prozradili, vo čom to bude na jaře, ale i jste se pustili do úvah ryze estetických Za mne se zima ponese v duchu úpravy zmrzlinářského vozíku, který někteří z Vás drze nazývají kriplkárou. Ano, správně, budu tunit HD Freewheeler. Dnes jsme si s Jagmanem načrtli první úpravy. Tedy: 1. Motor o objemu 114 cui (tedy 1868 cm3) je směšně malý, a navíc jsem při vyjížďce s baťůžkem (manželka má drahá) třikrát dal heft nadoraz, a v tu chvíli mám zkrátka nepříjemný pocit, že mašina jede pod mé možnosti. Inu, tenhle drobek bude kitem od S+S zvětšen na 132 cui, tedy 2163 cm3. S tím už asi naseru docela dost aut na parkovišti. Výkonově klasika: Kurevskej krouťák oproti původní motorizaci posazenejco se otáček týká co nejníž. 2. Co bych to byl za estéta, kdybych neřešil design. Žádná celočerná, ale grafiti. Nekecám. Jsem stárnoucí buran, který dospíval v devadesátkách, zlatém období grafiti brutalismu. Už jsem v jednání s jednou grafickou skupinou, jak to teda uděláme. Technologický postup a kompatibilitu barev mi pohlídá kolega z automotive, specialista na lakování. 3. Kola jsou skvělá, ale hnusná. Sehnat bigspoke je pod 150000 nemožné, takže stávající půjdou do chromu. Viděl jsem (na obrázku) a chci je. 4. Pár doplňků v chromu jako: fishtails, floor boards, ... asi i sissy bar. 5. Pár doplňků funkčních, jako je třeba jiné sání atd .... Takže na jaře tohle už ne! Objem víc jak litr na jeden válec... Chtěl bych vidět ten píst naživo. Co jsem však koukal, tak vrtání to má 4,32 palce, což by mělo být necelých 110mm, je to tak? Klikovku to pak musí mít z parní lokomotivy, aby to nazdvihalo ten tuplák! Schválně v porovnání s pravidly, do kterých se vlezu: "vrtání do 40mm a zdvih daných 44mm" Upraveno 25. září uživatelem Eddie35 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drda Odesláno 25. září Nahlásit Sdílet Odesláno 25. září Nádherné video! 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se