Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Ale jo, když nespěchám tak na prázdných přehledných silnicích první třídy taky občas jezdím 130... a taky "za nula bodov".

 

Sorry, ale silniční síť má v první řadě sloužit daňovým poplatníkům k rychlé a efektivní dopravě, ne k jejímu byrokratickému omezování. A ten plesnivej kozel ze Skansky ať se místo o buzeraci řidičů stará radši o odblokování výstavby silnic a dálnic coby strategických veřejných staveb, vzhledem k obrovskému podílu viny který na současném katastrofálním stavu nese.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě prosím využít e-call na měření rychlosti od nastartování a rovnou bych to napojil na bankovní účet, ať se zamezí bezpečnému předjetí na okreskách (pochybuji, že se přestane předjíždět úplně a že jsou někteří jedinci schopni vyhodnotit, jestli rozdíl 90 km/h vs. 70 km/h bude stačit). Nebo mě rovnou zastřelte, to bude jednodušší...  :suicide_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v čem je jako problém? Asi málo kdo, kdo jezdí přes 130, jede permanentně 200, že jo. Takže teoretický (!) rozdíl řekněme na vzdálenost 200 km je při 160 km/h a 130 km/h cca 17 minut. No a když to vezmu třeba pro trasu Praha - Brno, přičtu "faktor D1" a sem tam kamion v levým pruhu a třeba pár řidičů, kteří na chvilku blokují levý pruh, tak...

Takže to je zase zbytečná hysterie. Jen ať měřej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v čem je jako problém? Asi málo kdo, kdo jezdí přes 130, jede permanentně 200, že jo. Takže teoretický (!) rozdíl řekněme na vzdálenost 200 km je při 160 km/h a 130 km/h cca 17 minut. No a když to vezmu třeba pro trasu Praha - Brno, přičtu "faktor D1" a sem tam kamion v levým pruhu a třeba pár řidičů, kteří na chvilku blokují levý pruh, tak...

Takže to je zase zbytečná hysterie. Jen ať měřej.

Tak nejde o minuty, spíš o toho rebela ve mně, že ano... :lol2:  :lol2:  :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak asi nakup novyho auta odlozim a koupim si neco co vic jak 130 nepojede. Ja nevim jak vam, ale docilit plynule jizdy ve 130 se mi temer nikdy nedari. Bud musim jet alespon 160 nebo maximalne 110. V rychlostech mezitim furt jen jezdim zleva doprava, brzdim a pridavam a desne me to rozciluje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tempomat používám a nemám s tím problém, jasně, že nejde zacvaknout po nájezdu na dálnici a vypnout před sjezdem, ale používat jde, dyť na tom jde ubrat, přidat a pamatuje si to nastavenou rychlost po vysazení, musí se to holt trochu občas mačkat no. Používám to i ve městě na měřenejch úsecích (i 50kovejch) a i na normální silnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příslušně nastavený tempomat se IMHO dost hodí ve městech+dědinách, kde by zapomenutá noha na plynu neúměrně zvyšovala riziko kolize. Na to soudnej člověk nepotřebuje ani Humla, ani Ťoka, ani jejich kasírovací vyhlášky. Z českých "dálnic" je klasický tempomat dlouhodobě použitelný třeba na nepoužívaných úsecích (Vyškov - Zlín), kam zatím kvůli nízkému ritu nezajíždějí ani prasáty... a kvůli takovým vrchnost touží aktivovat Kapschovy kasičky  :camera:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smrt stále chodí okolo, kluci co zůstali ve Francii jsou od nás. S prvním Milanem, kterého identifikovali jsem jezdil před měsícem ještě na kole, druhýmu jsem pomáhal plánovat Mont Blanc a třetí byl od známého vedle z vesnice syn. Mě s toho už jebne....  :frusty:Tak jste tam čtyři mladý kluci během jednoho týdne, myslíme na Vás a dneska se prostě už všichni ožereme  :rip:

 

http://zpravy.idnes.cz/lavina-francie-alpy-0ov-/zahranicni.aspx?c=A150915_140253_zahranicni_aba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...