Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Jako že když se teď někdo zabejčí, tak s novým zákonem už se nezabejčí? Tak ještě teda zakázat zabejčení  :)

Je to jak píšeš - lidi se nechtějí o nic starat, chtějí, aby se o vše postaral někdo za ně, někdo anonymní. To je ta snaha umýt si ruce. My za to nemůžeme, to zákon  :)

 

Na všechno zákon.

Já se bojím, že se jednoho dne probudím a budu smět jen jedno - platit daně. Všechno ostatní bude zakázané.

 

OK. Ja to proste vidim jinak. Nevidim v tom ani myti ruk, ani ohrozeni demokracie. Neni to nikdo anonymni. Je to nas, nami voleny stat. Vidim v tom prave fungovani pravniho statu. Je vetsinova vule, dava to smysl, neni u nas pravo silnejsiho a pravo pravniho statu, tak demokraticky vytvorme pravidlo, regulaci, kontrolu. Nebo to pravidlo demokraticky nevytvorme, pohoda. Ale rikat, ze zakony jsou jen myti ruk a nevule se o neco starat je hloupost. Je to presny opak. Lide donuti sve zastupitele, aby jednali. tak to funguje. Takovy system, tedy zastupitelskou demokracii jsme si zvolii. Starat se muzeme sami o hodne veci, ale jenom po predni branku toho souseda. Dal uz musi stat. Prave proto, ze soukrami, ustava, svoboda a vsechny tyhle veci. je to vlastne potvrzeni svobody jednotlivce. Nikdo tam k tomu volovi nesmi a nesmi to zacit resit aktivisticky po svem. Proto se musi prijmout zakon. Je to vlastne krasa. V Cine se nic prijimat nemusi, tam stat muze automaticky vsechno. A v Somalsku se taky nic prijimat nemusi, tam je pravo silnejsiho a vsichni muzou vsechno. Me se ten nas system libi.   

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja v tom taky nevidim ohrozeni demokracie, jen kazdej tejden je jeden podobnej zakaz nebo omezeni. A každý je postaven na realnem zaklade nebo skutecnosti a ma byt vždy prospesny a pro nase dobro. Ale casem je toho moc a zvrtne se to - vždycky to tak bylo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to prijde jako to nejrozumnejsi. Tot vse. Taky ostatne nejcasteji jezdi a je schopno pojmout ty lidi. Ty autobusy to kapacitne asi tezko poberou, tak v tom nechapu logiku. Taky jde o naklady, kdy je metro od nejakeho poctu prepravenych mnohem levnejsi...

Ano, metro je výhodné, ale přiznejme si, že u konečných metra už mnoho možností postavit P+R není, a pokud je, za chvíli nebudou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen si člověk nesmí moc povídat s voličema, to pak jeho víra v demokracii slábne.

 

Tak proto je v našem prostředí furt zastupitelská demokracie, přes všechny problémy, tim lepším řešením. S tou jejich přímou demokracií by tenhle národ, šel rychle do kopru...

 

Je třeba ale furt hudrovat a bejt na pozoru. Jak nesnášim tyhle ty všechny aktivisty přiblblý, tak sou, přece jenom pro zdravej chod společnosti nezbytný... Vlastně i všechny ty extrémní výkřiky ať už na jakoukoliv stranu, pomáhají udržovat rovnováhu... 

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Je třeba ale furt hudrovat a bejt na pozoru."

 

Otázka tedy je Proč? Čím to je, že všechno má tendenci se zvrtávat? Co to způsobuje? Vždyť i ti, kdo o něčem rozhodují, jsou úplně stejní lidé a jejich rozhodnutí dopadnou i na ně.

Lze to nějak pojmenovat, abychom věděli čeho se vyvarovat a mohli se tomu lépe bránit?

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Je třeba ale furt hudrovat a bejt na pozoru."

 

Otázka tedy je Proč? Čím to je, že všechno má tendenci se zvrtávat? Co to způsobuje? Vždyť i ti, kdo o něčem rozhodují, jsou úplně stejní lidé a jejich rozhodnutí dopadnou i na ně.

Lze to nějak pojmenovat, abychom věděli čeho se vyvarovat a mohli se tomu lépe bránit?

Prostě "člověk" ;-)
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzou za to pitomci z vedeni Prahy 6. Ti sami pitomci, kteří nedokazali vyresit dopravu na kulataku, kde je zuzeni pruhu a jednolitej proud chodcu. Kteří blokujou obchvat Prahy, trasu na letiste. A místo velkych parkovist zavedou zony. Absurdni :-)

A pitomí odéésáci z Prahy 6 (kdysi v čele s feťákem Kolibříkem) blokovali, znesnadňovali a znesnadňují "rychlodráhu" do Kladna. Kdyby byla doprava z KL lepší než dnes, tak by v Praze 5 a 6 nebyly takové problémy. Měl jsem jezdit rychlodráhou již od r. 2008, měla tenkrát stát jen 8 mld Kč. Jízda jednokolejným vlakem je utrpení, busem jsem jel snad 1x, bohužel dodnes není v integrované dopravě, kterou si platíme. Kdysi byla v PID možnost koupit kvartální známku pouze na vlak za 1200 Kč, pak toto zrušili a zavedli jen variantu s busem za 1800 Kč, který stejně nejezdí, resp. jezdí jen linky, které jsou výsměchem a nejezdí do KL.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pitomí odéésáci z Prahy 6 (kdysi v čele s feťákem Kolibříkem) blokovali, znesnadňovali a znesnadňují "rychlodráhu" do Kladna. Kdyby byla doprava z KL lepší než dnes, tak by v Praze 5 a 6 nebyly takové problémy. Měl jsem jezdit rychlodráhou již od r. 2008, měla tenkrát stát jen 8 mld Kč. Jízda jednokolejným vlakem je utrpení, busem jsem jel snad 1x, bohužel dodnes není v integrované dopravě, kterou si platíme. Kdysi byla v PID možnost koupit kvartální známku pouze na vlak za 1200 Kč, pak toto zrušili a zavedli jen variantu s busem za 1800 Kč, který stejně nejezdí, resp. jezdí jen linky, které jsou výsměchem a nejezdí do KL.

Já vždycky jen žasnu čemu se v česku říká rychlodráha :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vždycky jen žasnu čemu se v česku říká rychlodráha :D

Proto jsem ji dal do uvozovek. Stačila by obyčejná dvoukolejná dráha, kterou sem bohužel za Hitlera chtěli postavit a nestačili. Takto se díky jakémukoliv problému či nehodě na přejezdu stojí bezprizorně v polích nebo na nejbližším nádraží. A během jakékoliv výluky to také stojí za to.

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Je třeba ale furt hudrovat a bejt na pozoru."

 

Otázka tedy je Proč? Čím to je, že všechno má tendenci se zvrtávat? Co to způsobuje? Vždyť i ti, kdo o něčem rozhodují, jsou úplně stejní lidé a jejich rozhodnutí dopadnou i na ně.

Lze to nějak pojmenovat, abychom věděli čeho se vyvarovat a mohli se tomu lépe bránit?

Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem.       Jan Werich

Tolik ke Tvé otázce. Jak se ale vyvarovat setkání s blbcem, když se vyskytuje všude, na to opravdu žádný recept nemám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, metro je výhodné, ale přiznejme si, že u konečných metra už mnoho možností postavit P+R není, a pokud je, za chvíli nebudou. 

Proto je nutné protáhnout metro a myslet na to předem, dřív, než se opět chytí příležitostí spekulanti a developeři. Jednou by to třeba ti blbečci stihnout mohli... nebo to dělají schválně a za peníze...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste k zonam, ted je na ct24 velka debata k tomuto a nejen k tomuto. Vede ji jeden mistni clen, za hosty mel i Dolinka. Ale vrchol je vize momentalne nejznamejsiho slunickare pana Hollana, lituju brnaky, vize zon je velkolepa :-).

Byla tam i debata k okruhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto je nutné protáhnout metro a myslet na to předem, dřív, než se opět chytí příležitostí spekulanti a developeři. Jednou by to třeba ti blbečci stihnout mohli... nebo to dělají schválně a za peníze...?

Nikdy to nestihnou a duvod je jednoduchej, vetsina politiku je bud majitelem nejakeho lukrativniho pozemku, nebo nekoho takoveho zna. Takze, lehce budovat parkoviste- toho se nedockame.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...